AlternativX Skrevet i går, 07:59 #1 Del Skrevet i går, 07:59 Bor i borettslag og har de siste måneder hørt en dyp dur som varer type 10 sek fra badet. Høres ut som det er fra rør/inne i veggen. Kan sammenlignes litt med en dyp båtfløyte😅 Jeg har ikke utført noe arbeid med badet/rør, men naboeb under meg pusset opp badet i fjor. Noe som vet hva det kan skyldes? Trykk? Tar gjerne imot tips til hva jeg kan prøve ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet i går, 08:31 #2 Del Skrevet i går, 08:31 Vi har samme "problem" på jobben, men det er i røret i kjekkenveggen. I følge rørlegger så er det luft i røret og ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 23 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 23 timer siden Belima skrev (1 time siden): Vi har samme "problem" på jobben, men det er i røret i kjekkenveggen. I følge rørlegger så er det luft i røret og ikke noe å bry seg om. Mulig det er det. Aldri hørt det på de årene jeg har bodd her, kun siste måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Det varer så kort? Våre durer i hele systemet når de blir brukt i andre rom, men da durer de jo så lenge man bruker de. Kan ikke være når naboen bruker de? Eller et lite tilbakeslag når de slår de av igjen? Anonymkode: 6ba6d...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 23 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det varer så kort? Våre durer i hele systemet når de blir brukt i andre rom, men da durer de jo så lenge man bruker de. Kan ikke være når naboen bruker de? Eller et lite tilbakeslag når de slår de av igjen? Anonymkode: 6ba6d...b96 Tenkte først det var når naboen brukte vask/ do osv. Men idag er han ikke hjemme, og det durer likevel. Rart det plutselig har kommet med 10 år uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden I nabohuset der jeg bodde før så startet det med susing og during i rør, som gradvis kom oftere og ble høyere. Ble meldt i fra til styret først etter flere måneder. Viste seg være vannrøret inn til huset som hadde sprukket. Anonymkode: f0a59...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): I nabohuset der jeg bodde før så startet det med susing og during i rør, som gradvis kom oftere og ble høyere. Ble meldt i fra til styret først etter flere måneder. Viste seg være vannrøret inn til huset som hadde sprukket. Anonymkode: f0a59...d40 Opplever det samme i blokka jeg bor. Er virkelig vanskelig å lokalisere lyden, men tror den kommer fra etg under. Det durer skikkelig, det har t.o.m vekket meg om natten! Det durer til alle døgnets tider og er av varierende lengde… et par minutter på det lengste, og fryktelig plagsomt. Ingen andre her som jeg har snakket med, hører det samme, så trodde det hadde klikket for meg, men besøket mitt på søndag skvatt skikkelig hver gang dette skjedde. min opprinnelige tanke var at dette var vannrør, men synes det lyder for kraftig til å være det (når det ikke er fra nærmeste nabo), merkelig… og SYKT frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 13 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I nabohuset der jeg bodde før så startet det med susing og during i rør, som gradvis kom oftere og ble høyere. Ble meldt i fra til styret først etter flere måneder. Viste seg være vannrøret inn til huset som hadde sprukket. Anonymkode: f0a59...d40 😬 Kanskje jeg må sende en melding til styret her også🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AlternativX skrev (10 timer siden): 😬 Kanskje jeg må sende en melding til styret her også🤔 Det er styrets ansvar med kontroll og vedlikehold av rør ja. Anonymkode: f0a59...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå