Gå til innhold

Hvilken elektrisk tannbørste bør man velge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en jungel av tannbørster og jeg klarer ikke finne ut hva man bør velge. Det er en haug av tester og ingen skiller seg ut nevneverdig. Betyr dette at alle er like gode? Hva sier folket her? Hvilken tannbørste mener dere er den beste? Kunne tenke meg en sånn midt på treet-pris. 

Anonymkode: 4ef35...f54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tannlege foreslo elektrisk tannbørste, men kunne ikke anbefale én som var best.

Tannlegen sa at det viktigste var 2 minutters alarm, og sensor som varsler når du pusser for hardt.

Anonymkode: 55e4e...f28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min tannlege foreslo elektrisk tannbørste, men kunne ikke anbefale én som var best.

Tannlegen sa at det viktigste var 2 minutters alarm, og sensor som varsler når du pusser for hardt.

https://www.clasohlson.com/no/Oral-B-iO-2-elektrisk-tannborste,-3-innstillinger/p/44-9858

Fant denne på CO nå og lurer på om den der bra til tross for lav pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oral B-iO serien er veldig bra, tannpleieren jeg går til synes det er den beste.

Jeg har denne, og er veldig fornøyd: https://www.clasohlson.com/no/Oral-B-iO-6-elektrisk-tannborste,-5-innstillinger/p/44-5091-1

Om den andre er bra nok vet jeg ikke, men tenker den helt sikkert er bedre enn en manuell tannbørste. Hvis du ikke ønsker å betale mer, er det trolig et helt fint kjøp.

Anonymkode: 94804...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philips vil jeg si. Spesielt i disse anti-amerikanske dager ;)

Anonymkode: cd8b8...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Oral B-iO serien er veldig bra, tannpleieren jeg går til synes det er den beste.

Jeg har denne, og er veldig fornøyd: https://www.clasohlson.com/no/Oral-B-iO-6-elektrisk-tannborste,-5-innstillinger/p/44-5091-1

Om den andre er bra nok vet jeg ikke, men tenker den helt sikkert er bedre enn en manuell tannbørste. Hvis du ikke ønsker å betale mer, er det trolig et helt fint kjøp.

https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/munn-og-tannpleie/elektrisk-tannborste/oral-b-io-4s-elektrisk-tannborste-414865-quite-white/492885#description

Hva med denne fra iO serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er sikkert ikke dum 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En slik han fikk han i "Lange flate ballær"

Anonymkode: 2c70b...552

Og det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i mange år brukt nest-billigste modellen til Oral-B, den har passet meg godt. Jeg trenger ikke variasjoner i programmer etc, jeg trenger en som pusser godt som er skånsom. Har pusseskader på tennene, så bruker myk børste - trenger også at børsten er rund, ikke avlang, så Oral-B er super i så måte. Har nå oppgradert til en medium-priset en... den kostet vel drøye 1000-lappen på kampanje. De byttes ut etter 2-4 år, når de ikke lader godt lenger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og det var?

Har du sett filmen skjønner du spørsmålet

Anonymkode: 2c70b...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkefru skrev (8 minutter siden):

Jeg har i mange år brukt nest-billigste modellen til Oral-B, den har passet meg godt. Jeg trenger ikke variasjoner i programmer etc, jeg trenger en som pusser godt som er skånsom. Har pusseskader på tennene, så bruker myk børste - trenger også at børsten er rund, ikke avlang, så Oral-B er super i så måte. Har nå oppgradert til en medium-priset en... den kostet vel drøye 1000-lappen på kampanje. De byttes ut etter 2-4 år, når de ikke lader godt lenger. 

Jeg har også pusseskader. Hva heter modellen? Ønsker heller ikke en børste som vibrerer mye slik at jeg blir svimmel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også denne, men er ikke helt fornøyd. Den blir fryktelig raskt skitten og grisete, tannkrem spruter alle steder med mindre du klarer å lukke munnen mens du gjør all tannpussen (jeg får ikke det til) og selv om jeg bruker den riktig så kjenner jeg at den sliter med litt belegg på bakside av tennene o.l. Kan hende jeg er inkompetent, men jeg kommer til å kjøpe en ny snart. 

Anonymkode: 3ba4d...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også pusseskader. Hva heter modellen? Ønsker heller ikke en børste som vibrerer mye slik at jeg blir svimmel...

Har ikke begynt å bruke den nye enda, men den heter iO serie 4s. Den jeg har nå, vibrerer veldig iflg tester jeg har lest, men jeg er jo vant til det, så… 😅

Endret av enkefru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkefru skrev (44 minutter siden):

Har ikke begynt å bruke den nye enda, men den heter iO serie 4s. Den jeg har nå, vibrerer veldig iflg tester jeg har lest, men jeg er jo vant til det, så… 😅

iO 4s er ikke til salgs lenger, da den er ute av sortimentet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler en iO tannbørste. Veldig fornøyd med den jeg har, tror det er 9en. 

Anonymkode: ebe50...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har erfaring med en som støyer lite og ikke spruter rundt? Ser noen av dere skriver at iO spruter fælt. Bråker den i tillegg eller en den stillegående?

Anonymkode: 4ef35...f54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...