AnonymBruker Skrevet i går, 06:52 #1 Del Skrevet i går, 06:52 Jeg har nylig fått sertifikatet og vurderer å kjøpe en tesla model 3 fra 2019 fra et familiemedlem. Den har gått over 220.000 km og har noe rust i siden og er altså dermed langt over garantitiden, men ellers i fin stand, ingen bulker eller skader. Jeg har prøvd meg på finn for å finne ut hva som er en fair pris. Er det noen herinne med peiling på bil som kan gi meg et hofteskudd på hva jeg skal forvente å betale for den? Jeg er blitt enig med ham jeg skal kjøpe av at jeg får den til forhandler-pris, altså den prisen som en forhandler betaler for bilen og dermed er det jo en god deal for meg, fordi forhandlere alltid gir en lavere pris, fordi de skal tjene penger på det.... Men likevel er en eldre bil med så høy km-stand en risiko, ettersom det fort kan bli en dyr fornøyelse hvis batteriet ryker e.l... Hva tenker folk om hva prisen skal ligge på her? Anonymkode: 72b26...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hei 🙂 Anonymkode: 64054...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå