Gå til innhold

Lei av menn som skal inn på det seksuelle etter 2 setninger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med deg @Mardina grunnlegende normal høflighet forventer jeg faktisk. Noe annet er ganske turn of og da avslutter jeg fort relasjonen. 

Noen finner man jo sånt veldig fort ut av mens andre endrer seg først når man utveksler snap, etter 1 date eller lenger inn i relasjonen. Jo tidligere de avslører seg jo bedre egentlig. 

Av og til blir jeg med litt på disse til tider absurde, frekke og rare samtalene bare for å se hvor drøyt kan det faktisk bli 😂men stort sett "slett og blokk" orker ikke være noens runke materiale. Men av og til kan de få lov være min søndags underholdning🤭

Kjipern er når det virker som dette er ett oppegående menneske med potensial. Men der ja midt i en vanlig samtale der kom dick pic ja😂

Bedre med de som er ærlige fra start sånn sett. Noen er forfriskende ærlige og da blir jeg nesten ikke sur engang 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 8.37):

Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Anonymkode: b924a...381

Hvis du skulle besvare spørsmålet ditt selv, hva ville ditt svar bli?

Tenker du at det er naturlig å snakke om seksuelle ting med et helt fremmed menneske du nettopp har kommet i kontakt med?

Jeg vil påstå at om man helt seriøst mener det er grei fremgangsmåte å snakke slik til et fremmed menneske, så er man bent frem tilbakestående.

Anonymkode: 73496...23d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når mannen på godt over 65++ spør om jeg har store pupper 🙄 Profilbilde av meg viser en slank utgave.  Uansett, vedkommende fikk en beskjed: drit og dra! 

Anonymkode: 4574e...e11

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvor mange setninger før man gjør det?

Anonymkode: 94203...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 12.55):

Når de går inn på det seksuelle så går du inn på det økonomiske 😂

Spør dem hva de tjener i året, hvor mye koster bilen? Hva har de på brukskonto? Hva er ferie budsjettet i sommer? Hva er dyreste gaven de har kjøpt til en kvinne? 

Du vil forstå raskt at det er de med dårlig råd og null mål og ambisjoner som holder på sånn. Menn som faktisk har orden på livet sitt og har noen fremtids mål for seg selv, har ikke tid til å plage kvinner på nett. 

Anonymkode: 12a71...9d0

TS takk den var jaggu god. Den skal jeg ta med meg videre hvis de slår inn på sex prat for å se hva som skjer. 

Anonymkode: b82f9...76d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (På 2.4.2025 den 16.33):

Hva med at man møtes først og faktisk ser om man liker hverandre? Å snakke om det seksuelle før man i det hele tatt har møtes anser jeg som respektløst og over grenseoverskridende, men så har man også det med trygghet - dette kan være en fullstendig riv ruskende gal person og da ønsker jeg å komme meg fort unna. Har man snakket om det seksuelle så kan jeg da sette meg i en potensiell farlig situasjon. 

Spot on. Det er sånn jeg tenker og. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 7.31):

Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff?

Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige?

Vent litt… de vil vite BH-størrelsen din?

Dette hørtes litt oppkonstruert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Tulling. Det finnes en mellomting her i tilfelle du er helt tom i hodet. Bh størrelse etter to meldinger- HVORFOR er det interessant og i det hele tatt innafor å spørre om i den settingen, bli kjent.?

Anonymkode: b4508...cba

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (26 minutter siden):

Ikke oppkonstruert, har opplevd det samme på Tinder.

Anonymkode: 57e92...b56

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke oppkonstruert, har opplevd det samme på Tinder.

Men hva faen… hva slags pervoer er det som vil vite størrelsen på undertøyet ditt? Tror ikke jeg vet BH-størrelsen på en eneste dame jeg har vært med, den tanken er bare rar.

Det er jo uansett det som er inni som er moro?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

hvor mange setninger før man gjør det?

Anonymkode: 94203...5d3

Setninger? Man bør heller ha fokus på å bli kjent med mennesket først, før man går inn på det seksuelle. Logisk egentlig, men mange menn har ikke lest det memo'et.... 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer på datingapper og andre steder på nett burde boikotte alle menn som begynner sånn. Slett og blokk med en gang fra alle damer hadde kanskje fått dem til å slutte? 

Anonymkode: d2989...c65

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å kverulere da !  enhver med en litt oppegående sosial intelligens stiller ingen og da mener jeg ingen seksuelle tilnærminger før man har blitt et par/ kjærester! Det kan være etter date nr 2 eller 10.  Vi snakker om når man er på et punkt der begge to er trygge ovenfor hverandre og har truffet hverandre flere ganger minst ! Avvise alle andre direkte om ikke dette er tilfellet ! Det er da for pokker ikke vanskelig å forstå. Verken som kvinne eller mann. Om ikke dette er på plass som et minimum ? Da er slike tilnærmelser et gedigent rødt flagg ! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (4 timer siden):

Slutt å kverulere da !  enhver med en litt oppegående sosial intelligens stiller ingen og da mener jeg ingen seksuelle tilnærminger før man har blitt et par/ kjærester! Det kan være etter date nr 2 eller 10.  Vi snakker om når man er på et punkt der begge to er trygge ovenfor hverandre og har truffet hverandre flere ganger minst ! Avvise alle andre direkte om ikke dette er tilfellet ! Det er da for pokker ikke vanskelig å forstå. Verken som kvinne eller mann. Om ikke dette er på plass som et minimum ? Da er slike tilnærmelser et gedigent rødt flagg ! 

Du skulle bare visst.. dette er mer vanlig enn slik du beskriver det på nett i hvertfall. Ikke rart man går lei. TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (18 timer siden):

Neida, dette spørsmålet kommer ganske så ofte fra ukjente menn på nett...
Og de fleste av dem har ikke snøring på hva en bh-str faktisk forteller deg😆

Men det er en grei måte å sile ut menn på, for når de først spør om BH-str, så går de kjapt over på spørsmål om sex, fantasier osv

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 9.33):

Som stygg kvinne har jeg hørt dette veldig mange ganger. "Når du er så stygg, så kan du ikke regne med å bli brukt til noe annet enn sex". Jeg forstår dog ikke - når man har mulighet til å knulle penere kvinner, hvorfor knulle stygge kvinner man egentlig ikke tenner på?

Ja, ikke sant. Så det handler ikke om å være stygg eller ikke, men at du har kommet borti tilnærmet psykopater som prøver å skade og ødelegge deg mentalt. 

Anonymkode: 1084c...f6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som et sånn typisk chatterom-problem.

Det virker som mange menn i disse rommene bare prøver seg på flest mulig for å se om de får napp, men ikke legger så mye innsats inn i å bli kjent med hver enkelt. Personlig synes jeg det blir veldig rart å spørre om jeg "søker noe" før man i det hele tatt vet noe om personen utenom alder og kjønn.

Mitt råd er å ikke tenke så mye på sextreff og sånt men heller bare ha en samtale i første omgang og se hvordan det går. Det er helt uaktuelt for min del å skulle møte noen som jeg såvidt har hilst på online, da skal vi helst ha holdt kontakten en stund først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra-78 skrev (3 timer siden):

Neida, dette spørsmålet kommer ganske så ofte fra ukjente menn på nett...
Og de fleste av dem har ikke snøring på hva en bh-str faktisk forteller deg😆

Men det er en grei måte å sile ut menn på, for når de først spør om BH-str, så går de kjapt over på spørsmål om sex, fantasier osv

Når du først nevner det er jeg faktisk ikke sikker på hvordan sånne størrelser fungerer selv heller… fare for at det kunne blitt et lite YouTube-øyeblikk om jeg en dag skulle ut og kjøpe undertøy til en bedre halvdel. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (15 minutter siden):

Dette høres ut som et sånn typisk chatterom-problem.

Det virker som mange menn i disse rommene bare prøver seg på flest mulig for å se om de får napp, men ikke legger så mye innsats inn i å bli kjent med hver enkelt. Personlig synes jeg det blir veldig rart å spørre om jeg "søker noe" før man i det hele tatt vet noe om personen utenom alder og kjønn.

Mitt råd er å ikke tenke så mye på sextreff og sånt men heller bare ha en samtale i første omgang og se hvordan det går. Det er helt uaktuelt for min del å skulle møte noen som jeg såvidt har hilst på online, da skal vi helst ha holdt kontakten en stund først.

Jeg er helt uenig der, det er stort sett det første jeg har spurt om hvis det ikke har vært opplyst i profilen. Fordi jeg selv ønsket meg forhold, så var alle andre alternativer uaktuelle. F.eks. de som ikke visste, de som ville se hva som skjedde, de som kanskje så får seg noe langsiktig, men var åpen for andre ting osv, de var jo ikke jeg interessert i. Dumt å kaste bort tiden da. 

Anonymkode: 42157...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...