Gå til innhold

Lei av menn som skal inn på det seksuelle etter 2 setninger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff?

Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige?

Anonymkode: b82f9...76d

Ignorerer dem og blokker. Sånne menn er det en del av og de er ikke noe å samle på 😝

Menn som gjør sånn med meg, blir fort avvist og fortalt hvor skapet skal stå 😆 

Han jeg dater nå, har ikke vært sånn i det hele tatt. Det er godt å vite at han vil bli kjent med meg som PERSON først, før vi nok etterhvert går inn på det seksuelle 😊 Det er sånn det skal være og det har gjort  at jeg fort fikk veldig sansen for han 🥰 En utrolig fin fyr 😁

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som stygg kvinne har jeg hørt dette veldig mange ganger. "Når du er så stygg, så kan du ikke regne med å bli brukt til noe annet enn sex". Jeg forstår dog ikke - når man har mulighet til å knulle penere kvinner, hvorfor knulle stygge kvinner man egentlig ikke tenner på?

Anonymkode: 57e92...b56

Det er en hersketeknikk. Tipper det er mange menn som kun ønsker seg sex, men som ikke får forhold. Damer kan og si dette. Det er slu måte å utkonkurrere og hetse andre på. Om de klarer å få deg til å tenke at du er stygg så vinner de på det. En konkurrent mindre. Folk er så kyniske og utspekulerte at jeg får helt vondt. Bare husk at det er dem det er synd på. De avslører bare seg selv, og sitt "tomme" skall. Klarer du å tenke slik er det mye enklere å bare ikke bry seg. Det preller rett av på meg. Man blir immun til slutt.

Jeg har fått høre at jeg er: hjerneskada, psykisk ustabil, ikke skjønner hva jeg gjør, hore osv.

En gang jeg nektet å hjelpe til i min sønns bursdag pga min X så fikk jeg høre at: "jeg måtte huske på at han var min sønn også".

Jeg som hadde stått for hver eneste organisering av bursdager tidligere.

Noen mennesker er bare ikke helt riktig navla har jeg funnet ut, så da tar jeg avstand. Det sliter og har det vondt med seg selv, og jeg fortjener bedre enn som så. Når man lærer seg å kjenne sin egen verdi, så kan man få det bedre med seg selv.

Anonymkode: 8ec36...6e0

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt nydelig at disse mannfolka begynner å snakke om sex tidlig! Da viser de akkurat hvem de er og du slipper å sløse bort tid på dem. Thank you, next! 
Det er mye verre med disse luringene som lurer deg lenge, det er disse du skal være obs på. 
Men ikke gi opp, etter mange frosker fant jeg faktisk drømmemannen på tinder 🥰 

Anonymkode: 5374c...395

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dating apper, chatter, fb ja over alt på nett egentlig. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Anonymkode: b924a...381

Jeg svarer selv om jeg ikke er TS. Man tar aldri opp seksuelle tema annet enn i virkeligheten i en trygg setting. Det er ufint å ta opp personlige og private spørsmål før man vet om man liker noen eller ikke. Har aldri snakket om det før jeg har ligget med noen, det er unaturlig når man ikke har en intim relasjon. 

Anonymkode: 42157...967

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når de går inn på det seksuelle så går du inn på det økonomiske 😂

Spør dem hva de tjener i året, hvor mye koster bilen? Hva har de på brukskonto? Hva er ferie budsjettet i sommer? Hva er dyreste gaven de har kjøpt til en kvinne? 

Du vil forstå raskt at det er de med dårlig råd og null mål og ambisjoner som holder på sånn. Menn som faktisk har orden på livet sitt og har noen fremtids mål for seg selv, har ikke tid til å plage kvinner på nett. 

Anonymkode: 12a71...9d0

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Anonymkode: b924a...381

Hva med at man møtes først og faktisk ser om man liker hverandre? Å snakke om det seksuelle før man i det hele tatt har møtes anser jeg som respektløst og over grenseoverskridende, men så har man også det med trygghet - dette kan være en fullstendig riv ruskende gal person og da ønsker jeg å komme meg fort unna. Har man snakket om det seksuelle så kan jeg da sette meg i en potensiell farlig situasjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg svarer selv om jeg ikke er TS. Man tar aldri opp seksuelle tema annet enn i virkeligheten i en trygg setting. Det er ufint å ta opp personlige og private spørsmål før man vet om man liker noen eller ikke. Har aldri snakket om det før jeg har ligget med noen, det er unaturlig når man ikke har en intim relasjon. 

Anonymkode: 42157...967

👏

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Som stygg kvinne har jeg hørt dette veldig mange ganger. "Når du er så stygg, så kan du ikke regne med å bli brukt til noe annet enn sex". Jeg forstår dog ikke - når man har mulighet til å knulle penere kvinner, hvorfor knulle stygge kvinner man egentlig ikke tenner på?

Når nøden er stor.. så synker standarden. Jeg har møtt menn som blir forbauset over at jeg sier nei. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo helt nydelig at disse mannfolka begynner å snakke om sex tidlig! Da viser de akkurat hvem de er og du slipper å sløse bort tid på dem. Thank you, next! 
Det er mye verre med disse luringene som lurer deg lenge, det er disse du skal være obs på. 

Jeg har funnet ut en måte å luke ut luringene også. Tar selv opp seksuelle tema og flørter, opplevde at en jeg hadde møtt et par ganger og liker godt responderte på dette ved å si han var seksuelt interessert men gledet seg mest til holde rundt meg og bli enda bedre kjent og han responderte mye gladere og mer interessert når jeg snakket med han om personlige og useksuelle ting, så han bestod testen 🥰

Anonymkode: 401b2...b79

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ok så konklusjonen er at man er for stygg? jøss.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har funnet ut en måte å luke ut luringene også. Tar selv opp seksuelle tema og flørter, opplevde at en jeg hadde møtt et par ganger og liker godt responderte på dette ved å si han var seksuelt interessert men gledet seg mest til holde rundt meg og bli enda bedre kjent og han responderte mye gladere og mer interessert når jeg snakket med han om personlige og useksuelle ting, så han bestod testen 🥰

jeg har snakket så mye sex med så mange menn og har inntrykk av at kommer  man innpå det temaet i første samtale er løpet kjørt da vil du aldri ha en sjans å treffe dem i hvertfall. De gidder ikke.. pluss at jeg blir lei å snakke om det samme hele tiden. Jeg tenner ikke lengre på sånn prat online, mens de sitter med stiv pinne etter 5 min. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

jeg har snakket så mye sex med så mange menn og har inntrykk av at kommer  man innpå det temaet i første samtale er løpet kjørt da vil du aldri ha en sjans å treffe dem i hvertfall. De gidder ikke.. pluss at jeg blir lei å snakke om det samme hele tiden. Jeg tenner ikke lengre på sånn prat online, mens de sitter med stiv pinne etter 5 min. 

Jeg mener oppriktig at menn som snakker om sex etter andre setning er mindre begavet, rett og slett. Lavt intellekt og rett og slett litt enkle. Er vel mange av dem der ute fordi de forblir single og hoper seg opp.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger når jeg er å leser i disse trådene her på KG, så får jeg inntrykket av at noen av mennene her er de samme man uheldigvis kan komme over på Tinder etc. De er en blanding av Steinar Wangen og trailermannen. Predator lignende vesner som løper etter joggende damer på let etter sex.

Fascinerende at det finnes sånne.

Anonymkode: a124f...880

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er jo veldig effektivt i forhold til å bare kutte dem ut umiddelbart. 

Anonymkode: 4ddfd...850

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff?

Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige?

Dette. Er grunnen til at jeg ikke orker datingapper som Tinder, etc. 

Back to basic. 

Tilfeldige møter på byen, i kantinen, på t-banen, i baren... Alt er bedre enn å jekke opp forventningene på en eller annen app, for så å bli avvist. 

Jeg tror kanskje at nøkkelen er å komme seg litt ut, møte folk for første gang face to face.

- Her er jeg, der er du. Du ser meg, jeg ser deg. Da vet han, og da vet jeg (du) 🙂 

Sånn som før? 

Har vi noe å snakke om, så snakker vi. Og kanskje utveksler vi numre. 

Øyekontakt på andre siden av baren, som kanskje leder til noe mer. Kanskje en prat, kanskje gnisten er der. Eller ikke. Det finner man fort ut av. 

Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger apper for å finne noen man kan like...? Mulig jeg er supergammeldags, men er det ikke bedre å bare være litt sånn happy go lucky? Sånn som før? 

Den følelsen, når man drar hjem etter å ha tilbragt en kveld med noen man tilfeldigvis møtte, snakket med, tok en øl med, fikk nr, osv.... 

Tror ikke denne generasjonen veit hva det betyr en gang. 

Men, det kan anbefales 😃😄😘

Anonymkode: a8721...57f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tror ikke denne generasjonen veit hva det betyr en gang. 

Det har du nok helt rett i , Gutta leter febrilsk på tlf. etter "brunst-appen"     😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn holder på slik fordi det er eneste tilgangen de har til sex. Hvis ikke de har tenkt til å bruke tusenvis av kroner da 😲
Dette er jo en kvinnes store utfordring på datingapper, å luke ut ugresset på leting etter en blomst.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (45 minutter siden):

Mange menn holder på slik fordi det er eneste tilgangen de har til sex. Hvis ikke de har tenkt til å bruke tusenvis av kroner da 😲
Dette er jo en kvinnes store utfordring på datingapper, å luke ut ugresset på leting etter en blomst.

Er det sex å spørre ut fremmede damer på nettet seksuelle spørsmål? Det er jo ikke sex det.

Anonymkode: d2989...c65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det sex å spørre ut fremmede damer på nettet seksuelle spørsmål? Det er jo ikke sex det.

Anonymkode: d2989...c65

Det er i hvert fall veldig upassende etter bare 2-3 meldinger frem og tilbake. Menn blir da oppfattet som en kåt gris og mange damer liker ikke det. Og det forstår jeg veldig godt. 

Det handler om normal folkeskikk. Noe som ser ut til å ha gått over hodet på enkelte mannfolk, som holder på sånn. Hva med å heller bli bedre kjent med hverandre, FØR man kommer inn på det seksuelle... 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.05):

Nettopp, mye bedre å luke dem ut med en gang enn å bli lurt av dem på lengre sikt.

Anonymkode: de90e...e8c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...