AnonymBruker Skrevet 5. april #61 Del Skrevet 5. april StovnerJune skrev (17 minutter siden): Dette høres ut som et sånn typisk chatterom-problem. Det virker som mange menn i disse rommene bare prøver seg på flest mulig for å se om de får napp, men ikke legger så mye innsats inn i å bli kjent med hver enkelt. Personlig synes jeg det blir veldig rart å spørre om jeg "søker noe" før man i det hele tatt vet noe om personen utenom alder og kjønn. Mitt råd er å ikke tenke så mye på sextreff og sånt men heller bare ha en samtale i første omgang og se hvordan det går. Det er helt uaktuelt for min del å skulle møte noen som jeg såvidt har hilst på online, da skal vi helst ha holdt kontakten en stund først. Og her også er jeg uenig 😅 Jeg ville møtes så fort som mulig, fordi det er sånn man blir kjent på ordentlig etter min mening. Telefonsamtaler og FaceTime kan til nød gå, men chatting har jeg hverken tid eller ork til å drive med. Mye enklere å møtes raskt og se om det fantes noe snev av kjemi som man ønsket å gå videre med eller ikke. (Men så chattet jeg aldri med flere menn samtidig. Så hvis jeg fikk en match som jeg begynte å skrive med pauset jeg Tinder frem til vi hadde møttes og jeg visste om jeg ville møte han igjen eller ikke. Drev aldri med dating med flere. Og avsluttet all digital kontakt med tidligere dater så fort jeg hadde begynt å snakke med en ny. Skulle vi snakket lenge før vi møttes så hadde jo det vært kjempedumt om det viste seg at jeg ikke var fysisk tiltrukket av han eller lignende, og så hadde jeg kastet bort all den tiden? Anonymkode: 42157...967 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #62 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 8.37): Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? Anonymkode: b924a...381 Du forstår ikke at det er en mellomting mellom "hvor store pupper har du" som tredje setning i første chat, og å ha sex etter å ha datet i 5 mnd? Du mener seriøst at det er ingenting mellom her? Anonymkode: abf37...c48 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 5. april #63 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er helt uenig der, det er stort sett det første jeg har spurt om hvis det ikke har vært opplyst i profilen. Fordi jeg selv ønsket meg forhold, så var alle andre alternativer uaktuelle. F.eks. de som ikke visste, de som ville se hva som skjedde, de som kanskje så får seg noe langsiktig, men var åpen for andre ting osv, de var jo ikke jeg interessert i. Dumt å kaste bort tiden da. Anonymkode: 42157...967 En chat er en så overfladisk kontakt at jeg ville ikke gått inn i det med en forventning om at man skal finne seg et forhold. Jeg tenker at en chat bare er en chat, men så kan det selvfølgelig bli noe mer hvis man liker å prate sammen. Det tar man når og hvis det kommer. Å tenke på det helt i starten av en chat med en tilfeldig person blir veldig rart for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 5. april #64 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og her også er jeg uenig 😅 Jeg ville møtes så fort som mulig, fordi det er sånn man blir kjent på ordentlig etter min mening. Telefonsamtaler og FaceTime kan til nød gå, men chatting har jeg hverken tid eller ork til å drive med. Mye enklere å møtes raskt og se om det fantes noe snev av kjemi som man ønsket å gå videre med eller ikke. (Men så chattet jeg aldri med flere menn samtidig. Så hvis jeg fikk en match som jeg begynte å skrive med pauset jeg Tinder frem til vi hadde møttes og jeg visste om jeg ville møte han igjen eller ikke. Drev aldri med dating med flere. Og avsluttet all digital kontakt med tidligere dater så fort jeg hadde begynt å snakke med en ny. Skulle vi snakket lenge før vi møttes så hadde jo det vært kjempedumt om det viste seg at jeg ikke var fysisk tiltrukket av han eller lignende, og så hadde jeg kastet bort all den tiden? Anonymkode: 42157...967 Jeg ser poenget ditt med at det absolutt er en fordel å bli kjent ansikt til ansikt, men jeg sitter også med en tanke om at det kan være mye rart på chatterom og hvis man bare møter en person uten å ha fått en skikkelig følelse for personen så vet man aldri hva slags situasjon man kan plassere seg selv i. I det minste ville jeg da møttes på en plass med flere mennesker, men selv det kan være risikabelt. Da kan personen fort "være i livet ditt" uten at du vil det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #65 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Og her også er jeg uenig 😅 Jeg ville møtes så fort som mulig, fordi det er sånn man blir kjent på ordentlig etter min mening. Telefonsamtaler og FaceTime kan til nød gå, men chatting har jeg hverken tid eller ork til å drive med. Mye enklere å møtes raskt og se om det fantes noe snev av kjemi som man ønsket å gå videre med eller ikke. (Men så chattet jeg aldri med flere menn samtidig. Så hvis jeg fikk en match som jeg begynte å skrive med pauset jeg Tinder frem til vi hadde møttes og jeg visste om jeg ville møte han igjen eller ikke. Drev aldri med dating med flere. Og avsluttet all digital kontakt med tidligere dater så fort jeg hadde begynt å snakke med en ny. Skulle vi snakket lenge før vi møttes så hadde jo det vært kjempedumt om det viste seg at jeg ikke var fysisk tiltrukket av han eller lignende, og så hadde jeg kastet bort all den tiden? Anonymkode: 42157...967 Jeg er helt lik som deg på dette punktet faktisk. Så jeg luker ikke bare ut de som spør om seksuelle ting raskt, men også de hvor jeg skjønner at her blir det mye chatting før treff. Når en først har spurt, så slutter jeg å svare andre. Anonymkode: 401b2...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #66 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og her også er jeg uenig 😅 Jeg ville møtes så fort som mulig, fordi det er sånn man blir kjent på ordentlig etter min mening. Telefonsamtaler og FaceTime kan til nød gå, men chatting har jeg hverken tid eller ork til å drive med. Mye enklere å møtes raskt og se om det fantes noe snev av kjemi som man ønsket å gå videre med eller ikke. (Men så chattet jeg aldri med flere menn samtidig. Så hvis jeg fikk en match som jeg begynte å skrive med pauset jeg Tinder frem til vi hadde møttes og jeg visste om jeg ville møte han igjen eller ikke. Drev aldri med dating med flere. Og avsluttet all digital kontakt med tidligere dater så fort jeg hadde begynt å snakke med en ny. Skulle vi snakket lenge før vi møttes så hadde jo det vært kjempedumt om det viste seg at jeg ikke var fysisk tiltrukket av han eller lignende, og så hadde jeg kastet bort all den tiden? Anonymkode: 42157...967 Samme her, jeg møter dem heller med en gang, i noe lavterskel-situasjon. Litt sånn, på vei til noe eller fra noe, så kan vi møtes på mellomveien. Det å lage en romantisk dating-aften ut av det, hvor 49 av 50 ganger er bomturer, nei. altså, nei ... men jeg har erfaring med at alle er like fleksible. De vil liksom vikle en inn i det rare edderkoppnettet sitt. Anonymkode: 62e5a...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #67 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her, jeg møter dem heller med en gang, i noe lavterskel-situasjon. Litt sånn, på vei til noe eller fra noe, så kan vi møtes på mellomveien. Det å lage en romantisk dating-aften ut av det, hvor 49 av 50 ganger er bomturer, nei. altså, nei ... men jeg har erfaring med at *ikke* alle er like fleksible. De vil liksom vikle en inn i det rare edderkoppnettet sitt. Anonymkode: 62e5a...491 rettet på. Anonymkode: 62e5a...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #68 Del Skrevet 5. april Jeg liker å snakke om sex. Å lære gjennom andres erfaringer synes jeg er verdifullt. Anonymkode: 8ec36...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #69 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 16.11): Jeg liker å snakke om sex. Å lære gjennom andres erfaringer synes jeg er verdifullt. Anonymkode: 8ec36...6e0 Da får du snakke med noen som også ønsker å snakke med deg om det og ikke plage damer på nett med sexprat. Anonymkode: d2989...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #70 Del Skrevet 6. april Jeg har aldri brukt dating apper, nett dating etc. Tipper det kanskje er derfor jeg ikke har opplevd dette «fenomenet»😅 Har et klart inntrykk av at man opplever mye rart på sånne steder. Anonymkode: a124f...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #71 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da får du snakke med noen som også ønsker å snakke med deg om det og ikke plage damer på nett med sexprat. Anonymkode: d2989...c65 Jeg er dame. Har ikke inntrykk av at jeg plager noen. Anonymkode: 8ec36...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #72 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 7.31): Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff? Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige? Anonymkode: b82f9...76d Blir kvalm av sånne mennesker som begynner med sexprat, ser for meg en middelaldrende gubbe, med lite hår og stor mage sitte på dataen å sikle etter mye yngre damer. Æsj Anonymkode: 84108...395 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 7. april #73 Del Skrevet 7. april Men det må da være utrolig praktisk å få slik informasjon tidlig? Tenk om fyren i stedet hadde klart å lure dere i lengre tid, og først etter flere måneder finner dere ut at han ikke er riktig vel bevart? Ville dere heller ønske dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #74 Del Skrevet 7. april KallePils skrev (2 timer siden): Men det må da være utrolig praktisk å få slik informasjon tidlig? Tenk om fyren i stedet hadde klart å lure dere i lengre tid, og først etter flere måneder finner dere ut at han ikke er riktig vel bevart? Ville dere heller ønske dette? Nei, men det er slitsomt at det er så mange av dem. Man blir lei og desillusjonert av å oppleve så mange sånne menn. Anonymkode: d2989...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #75 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 7.31): Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff? Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige? Anonymkode: b82f9...76d Skjønner deg godt. Dritt møkka lei alle sex referanser som hele tiden skal opp. Unansett hva du sier å gjør. For all del de kan være morsomme tul rett tid, sted og av rett person. Tror jeg kan si feks at 9 av ti ganger jeg sier katten har fanget mus, så kommer det en komentar. Også har vi absolutt alle andre settinger, man kan ikke si 6 kr, uten en komentar i en eller annen form. Begynner å minne meg om nivå bæsj og tiss i barnehagen. Det kunne vært gøy av og til. ikke hele tiden. Anonymkode: 5bc55...f91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #76 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 7.52): Her er det typiske kg svar ser jeg, men greia er at jeg går videre med en gang dveler ikke ett sekund ved disse fyrene. Jeg har skjønt det lenge før de slutter å svare at det ikke er meg som person de er interessert i. Men det er fustrerende hver gang man snakker med en ny person og så kommer det noe seksuelt. Kjenner jeg på det samme. Ok en til av samme sorten, når skal det dukke opp en som er litt mer oppgegående? Så er det til neste og neste og neste og neste og neste. Har ikke tall på hvor mange menn jeg har prata med en gang og avslutta pga av at de skal inn på det seksuelle med en gang. Bedre å konfrontere dem med en gang så en slipper å kaste bort så mye tid på noen som ikke er seriøs tenker jeg. Men jaggu blir jeg lei ja. Anonymkode: b82f9...76d Man kan da utmerket godt både bry seg om, være interessert i, og glad i en person selv om man har som hovedprioritet å ha sex med vedkommende? Anonymkode: 11b5c...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #77 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Man kan da utmerket godt både bry seg om, være interessert i, og glad i en person selv om man har som hovedprioritet å ha sex med vedkommende? Anonymkode: 11b5c...35b Det er jo ikke at de nødvendigvis vil ha sex med deg, men de vil PRATE om sex med deg på nett før du har møtt dem. Anonymkode: d2989...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 8. april #78 Del Skrevet 8. april Men det er en fantastisk måte å luke ut menn på! 😁 Og det ganske fort! Gjorde det selv jeg, når jeg var på leit sist.. Fant mannen min på den måten 😁 eneste som ikke nevnte sex mens vi chattet, av kanskje... 40 stk? Ca.. Kanskje enda mer... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 9. april #79 Del Skrevet 9. april (endret) AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.38): Nei, men det er slitsomt at det er så mange av dem. Man blir lei og desillusjonert av å oppleve så mange sånne menn. Anonymkode: d2989...c65 Joda, at du er lei av at de er så mange, det er greit nok. Men blir det færre av dem hvis de holder kjeft om det? Hvis ikke er det vel i det minste litt praktisk om du slipper å bli ført bak lyset over lengre tid? Endret 9. april av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #80 Del Skrevet 9. april Enig. Måtte blokke en, for han hadde jo hørt rykter om rødhårede og om det var sant osv 🙄 Chatter med en nå, deilig å ha normale samtaler og er så oppegående. Anonymkode: 3d072...bd5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå