Gå til innhold

Lei av menn som skal inn på det seksuelle etter 2 setninger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff?

Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige?

Anonymkode: b82f9...76d

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gud nå begynner jeg å bli lei å snakke med menn som skal vite bh cup etter 2 setninger. Nå har jeg begynt å spørre. Er du interessert i meg som person eller kun kropp og sextreff?

Da svarer de nei selvsagt vil bli kjent med deg som person. Og så slutter de å svare. Hvorfor ikke bare være ærlige?

Hvorfor svarer du når de oppfører seg slik?

Når de svarer deg på den måten, så vet du jo at du ikke er interessert i vedkommende, og stopper å svare.

I stedet for å dvele etter årsaker, så har du jo tidenes sjanse til raskt og effektivt lukke det kapittelet, og gå videre. 

Anonymkode: dc0ab...0e0

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er jo bare å si nei til det som ikke passer deg. 

Anonymkode: 8ec36...6e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det typiske kg svar ser jeg, men greia er at jeg går videre med en gang dveler ikke ett sekund ved disse fyrene. Jeg har skjønt det lenge før de slutter å svare at det ikke er meg som person de er interessert i. 

Men det er fustrerende hver gang man snakker med en ny person og så kommer det noe seksuelt. Kjenner jeg på det samme. Ok en til av samme sorten, når skal det dukke opp en som er litt mer oppgegående? Så er det til neste og neste og neste og neste og neste. Har ikke tall på hvor mange menn jeg har prata med en gang og avslutta pga av at de skal inn på det seksuelle med en gang. Bedre å konfrontere dem med en gang så en slipper å kaste bort så mye tid på noen som ikke er seriøs tenker jeg. Men jaggu blir jeg lei ja. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er det typiske kg svar ser jeg, men greia er at jeg går videre med en gang dveler ikke ett sekund ved disse fyrene. Jeg har skjønt det lenge før de slutter å svare at det ikke er meg som person de er interessert i. 

Men det er fustrerende hver gang man snakker med en ny person og så kommer det noe seksuelt. Kjenner jeg på det samme. Ok en til av samme sorten, når skal det dukke opp en som er litt mer oppgegående? Så er det til neste og neste og neste og neste og neste. Har ikke tall på hvor mange menn jeg har prata med en gang og avslutta pga av at de skal inn på det seksuelle med en gang. Bedre å konfrontere dem med en gang så en slipper å kaste bort så mye tid på noen som ikke er seriøs tenker jeg. Men jaggu blir jeg lei ja. 

Hvilken fora er det dere treffer slike menn??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soft mann skrev (Akkurat nå):

Da vet du hvor du har dei. Da er det  bare å avbryte den samtalen😉

Takk for svar, du svarte mye høffeligere enn disse damene på kg. De er alltid bitchy i svarene sine og er nok veldig perfekte selv som kan sitte å vite svarene på alt vi damer kommer borti i dating. Så takk for det. Det satte jeg pris på. 

Ellers enig med deg. Kutter så fort jeg kan. Derfor jeg konftronterer dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle svarer det samme som deg, og så klager du på at det er ''typiske KG.svar''?

Er du full?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating apper, chatter, fb ja over alt på nett egentlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle svarer det samme som deg, og så klager du på at det er ''typiske KG.svar''?

Er du full?

Traff jeg ett ømt punkt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan man "treffe" overalt. Datingapper, mennesker i nærmiljøet eller i omgangskretsen, der man minst aner det. Jeg blir stadig overrasket over hvor kreative en person kan være. 

Anonymkode: 8ec36...6e0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating apper, chatter, fb ja over alt på nett egentlig. 

Er det dating du er ute etter da, ikke bare chatting?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (9 minutter siden):

Er det dating du er ute etter da, ikke bare chatting?

Jeg er ute etter å date ja. Møtes offentlig. Ikke som mange foreslår. Jeg kan komme hjem til deg?.. Jeg vil ta det rolig. Se om det er gnist. Bli kjent med personen. Vite hva jeg har foran meg. Er så mye rart ute i samfunnet at man skal trå forsiktig når man skal finne seg en partner. Jeg vil ha en jeg kan prate med og. Litt dypere samtaler, en jeg kan finne på ting med ikke bare ligge på rygg og se i taket. Det blir kjedelig i lengden. Syns da ikke det er så mye og forlange. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er også lei av det skal jeg innrømme, som er en av grunnene til at jeg sluttet med Tinder. Jeg har ikke ork og energi for å holde på sånn. Sånn hei, hallo, jeg kjenner deg ikke, har aldri møtt deg, også spør du om et eller annet seksuelt. Man har første stevnemøte og man vet ikke om en gang om det vil være hyggelig, om jeg tenner på personen, liker han, om det er kjemi, spenning, gnister. Jeg har tatt opp dette på KG før og en del menn har svart at det er sånn de gjør med stygge kvinner, fordi at det er ikke verdt å legge inn innsatsen. Man vil bare ha sex, bli ferdig med det og gå videre til noen som er verdt tiden deres. Så da sluttet jeg bare med å prøve og har innsett at det er vel bare sånn det er, at dating er ikke noe for meg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ute etter å date ja. Møtes offentlig. Ikke som mange foreslår. Jeg kan komme hjem til deg?.. Jeg vil ta det rolig. Se om det er gnist. Bli kjent med personen. Vite hva jeg har foran meg. Er så mye rart ute i samfunnet at man skal trå forsiktig når man skal finne seg en partner. Jeg vil ha en jeg kan prate med og. Litt dypere samtaler, en jeg kan finne på ting med ikke bare ligge på rygg og se i taket. Det blir kjedelig i lengden. Syns da ikke det er så mye og forlange. 

Eg er nyskilt etter 30 år i samme forhold, eg har to tenåringer. Eg begynte å gå på pub mens eg fortsatt budde med x. Eg har aldri gått på pub på desse 30 årene. Etter seprasjonspapirer var innlevert, så følte eg meg fri å kunne begynne et nytt liv, noe eg og gjorde.

men eg traff en ny dame etter bare 5 mnd ca. Det var ikke meningen i det hele. Dette skjedde i fjor, vi er fortsatt kjærester og har det veldig din i lag, vi bor hver for oss enda. 

så ikke vær redd for å prøve pubben noen kvelder😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Traff jeg ett ømt punkt?

Hehe, ikke i nærheten. Du klager over KG-svar, og så skriver du nøyaktig det samme selv.

Det er så selvmotsigende det du skriver. 

Men jeg skjønner typen du er, nå vil du forsøke på å svare noe som ikke har med det jeg svarte.

Lykke til ♥️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Anonymkode: b924a...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Jeg er også lei av det skal jeg innrømme, som er en av grunnene til at jeg sluttet med Tinder. Jeg har ikke ork og energi for å holde på sånn. Sånn hei, hallo, jeg kjenner deg ikke, har aldri møtt deg, også spør du om et eller annet seksuelt. Man har første stevnemøte og man vet ikke om en gang om det vil være hyggelig, om jeg tenner på personen, liker han, om det er kjemi, spenning, gnister. Jeg har tatt opp dette på KG før og en del menn har svart at det er sånn de gjør med stygge kvinner, fordi at det er ikke verdt å legge inn innsatsen. Man vil bare ha sex, bli ferdig med det og gå videre til noen som er verdt tiden deres. Så da sluttet jeg bare med å prøve og har innsett at det er vel bare sånn det er, at dating er ikke noe for meg. 

Som stygg kvinne har jeg hørt dette veldig mange ganger. "Når du er så stygg, så kan du ikke regne med å bli brukt til noe annet enn sex". Jeg forstår dog ikke - når man har mulighet til å knulle penere kvinner, hvorfor knulle stygge kvinner man egentlig ikke tenner på?

Anonymkode: 57e92...b56

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Så når mener du det passer seg å komme inn på det seksuelle ts? 

4. dag? Eller er det slik at det ikke skal snakkes om før man eventuelt har spurt om samtykke til å ligge sammen 5 måneder inn i datingen? 

Anonymkode: b924a...381

Eller at man kan bli kjent FØRST. Hvorfor lurer du på BH-størrelse til en totalt ukjent dame som du har pratet med i to minutter?

Anonymkode: 57e92...b56

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange setninger er sperregrensa di, da??

Nei , seriøst. Det er jo bare å blokke dem og gå videre hvis det ikke passer deg. Hvis disse mennene er på sjekkern først og fremst for uforpliktende sex så må de da være greit at dette kommer fram med en gang uten å spille skuespill et par dates først? Kanskje det er nettopp det som er hensikten med å gå raskt inn på sex? 

Det er mye forskjellig der ute. Det må du dessverre bare stålsette deg på. Å sette standarden fra første setning om hva man er ute etter er bare lurt. Du burde også være tydelig på hva du vil. 

Anonymkode: 6fa7b...d27

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...