AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Jeg klarte å miste et armbånd av gull på jobb i går. Jeg tenkte å ta det på reiseforsikringen, men hvordan kan jeg vite hvilken verdi jeg skal legge inn? Jeg fikk det til gave av min samboer for mange år siden, så jeg aner ikke hva det kostet. Det husker ikke han heller. Det er ikke snakk om enorme verdier, er et enkelt, tynt gullkjede uten anheng eller noe. Men er jo gull, så har jo fortsatt en verdi. Anonymkode: f38a4...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Først må du sjekke om reiseforsikringen din i det hele tatt gjelder når du er på jobb. Reise- og fritidsforsikring gjelder på fritiden. Videre sjekker du hva egenandelen er. Så sjekker du ca hvor mye tilsvarende armbånd koster nytt. Koster det ca 1000-1500 kr og egenandelen er 1000, er det ikke stort å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april Sniff76 skrev (1 minutt siden): Først må du sjekke om reiseforsikringen din i det hele tatt gjelder når du er på jobb. Reise- og fritidsforsikring gjelder på fritiden. Videre sjekker du hva egenandelen er. Så sjekker du ca hvor mye tilsvarende armbånd koster nytt. Koster det ca 1000-1500 kr og egenandelen er 1000, er det ikke stort å hente. Takk for hjelpen! Jeg har reiseforsikring gjennom jobb og det var min sjef som sa jeg burde ta det på forsikringen. Men skal sjekke litt mer. TS Anonymkode: f38a4...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april Da finner du sikkert vilkårene i personalhåndbok hvis dere har det, eller spør lederen din om fil eller link til vilkår 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Min reiseforsikring dekker ikke smykker, fikk beskjed for noen år siden da jeg mistet et armbånd at jeg måtte ha en egen verdiforsikring for sånt. Krysser fingrene for at den forsikringen du har på jobb er bedre 😊 Anonymkode: 9ad2d...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå