AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Skrevet 2. april Heii jeg trenger litt hjelp, jeg har en kjæreste å jeg stoler på han men fremdeles kan jeg overtenke når han er ute med kompiser eller litt på natta om han kanskje er utro jeg vil ikke tenke sånn for jeg stoler jo egentlig på han er det vanlig etter at begge eksene mine var utro? Noen tips til å ikke overtenke at han skal være utro?:) Anonymkode: 4e7cb...020
Rotemor Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april Du må ta et valg for deg selv og stå i det. Det er ingen vits å være med noen du ikke klarer å bestemme deg for å stole på. Alle gutter er ikke utro. Og skulle det skje hjelper det jo ikke å sitte hjemme og bekymre seg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Rotemor skrev (9 timer siden): Du må ta et valg for deg selv og stå i det. Det er ingen vits å være med noen du ikke klarer å bestemme deg for å stole på. Alle gutter er ikke utro. Og skulle det skje hjelper det jo ikke å sitte hjemme og bekymre seg. Ja for jeg stoler på han, det er bare noen ganger spesielt på natten at jeg kna overtenke er mere at jeg er redd han skal bli lei meg å finne en annen , å jeg vil ikke tenke sånn heller men klarer ikke alltid å utelukke den tanken😭 Anonymkode: 4e7cb...020
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja for jeg stoler på han, det er bare noen ganger spesielt på natten at jeg kna overtenke er mere at jeg er redd han skal bli lei meg å finne en annen , å jeg vil ikke tenke sånn heller men klarer ikke alltid å utelukke den tanken😭 Anonymkode: 4e7cb...020 Helt normalt er min erfaring ❤️ Anonymkode: befb3...61a 2 1
Gratis Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Heii jeg trenger litt hjelp, jeg har en kjæreste å jeg stoler på han men fremdeles kan jeg overtenke når han er ute med kompiser eller litt på natta om han kanskje er utro jeg vil ikke tenke sånn for jeg stoler jo egentlig på han er det vanlig etter at begge eksene mine var utro? Noen tips til å ikke overtenke at han skal være utro?:) Anonymkode: 4e7cb...020 Helt naturlige tanker, når du er glad i noen 💕Du er jo også såret og traumatisert så kroppen din er i alarmberedskap 🙄 Han blir nødt til å ta ekstra hensyn til deg, komme hjem til de tidene dere blir enige om og vise tillit over tid. 2
Fjellmannover190 Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Heii jeg trenger litt hjelp, jeg har en kjæreste å jeg stoler på han men fremdeles kan jeg overtenke når han er ute med kompiser eller litt på natta om han kanskje er utro jeg vil ikke tenke sånn for jeg stoler jo egentlig på han er det vanlig etter at begge eksene mine var utro? Noen tips til å ikke overtenke at han skal være utro?:) Anonymkode: 4e7cb...020 Kan være greit å si dette om han er en kjæreste du har en lengre relasjon til, så kan han kanskje bekrefte det mer for deg. Tillitt er noe som bygges i cm og brytes i meter, så det er naturlig at det er vanskelig å få dette på plass med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Ville ha fulgt etter han en kveld jeg Anonymkode: 0d1a0...5be
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Jeg tenker at det er forståelig (men dumt) å mistenke ny kjæreste pga at eksene dine var utro. Det du bør være klar over, er at det er ikke så kjekt for han å hele tiden bli mistrodd. Og det kan ødelegge forholdet. Anonymkode: a4233...2be
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at det er forståelig (men dumt) å mistenke ny kjæreste pga at eksene dine var utro. Det du bør være klar over, er at det er ikke så kjekt for han å hele tiden bli mistrodd. Og det kan ødelegge forholdet. Anonymkode: a4233...2be Ja for jeg har ikke fortalt han dette, alt har jeg holdt til meg selv Anonymkode: 4e7cb...020
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 6.44): Heii jeg trenger litt hjelp, jeg har en kjæreste å jeg stoler på han men fremdeles kan jeg overtenke når han er ute med kompiser eller litt på natta om han kanskje er utro jeg vil ikke tenke sånn for jeg stoler jo egentlig på han er det vanlig etter at begge eksene mine var utro? Noen tips til å ikke overtenke at han skal være utro?:) Anonymkode: 4e7cb...020 Evig samme svar på det du lurer på.. Du kommer aldri til å vite 100% om din kjæreste er utro. Slik er det med mennesker. Du må bare velge å enten stole på han eller ikke... Anonymkode: 6fea9...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå