Gjest nyfiken Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Ikke meningen å mase altså, men sitter og bestiller nå.. Lurer på om dere bruker en kostene fra feks ID, de såkalte kabuki-kostene? Eller går det an å bruke en vanlig pudder-kost?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 En kabuki-kost er rett og slett en kost som er kort og rund med kort bust, som en barberkost, den er ikke i utgangspunktet en spesialkost for mineralsminke. Selv bruker jeg den vanlige kosten til ID, den med kort håndtak (fordi den fulgte med i prøvesettet jeg kjøpte først). Men den røyter litt og er litt grov, så jeg vet ikke helt hva jeg synes. Grove koster er et must til mineralsminke, så de skal ta opp nok produkt i seg.
Gjest nyfiken Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Bestilte just kabuki-kosten fra BE. Håper den er bra Kommer til at gi tilbakemelding når jeg får den.
Scheherazade Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Forskjellen på kabuki-kosten og den "vanlige" er at kabukien har mer hår og gir derfor et mer dekkende resultat.
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Forskjellen på kabuki-kosten og den "vanlige" er at kabukien har mer hår og gir derfor et mer dekkende resultat. ← Ååå...det visste jeg ikke. Da har jeg lært noe nytt i dag også.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Jeg bruker en kost jeg kjøpte til solpudderet fra Guerlain. Funker bra, gidder ikke bruke 4-500 kr på en spesialkost.
Chihiro Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Og jeg bruker den største kosten fra BodyShop. Men nå er det lenge siden jeg har brukt foundationen, og så er jeg ikke så gruelig kresen på koster...
Abr@xas Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har to koster fra BE, de er helt ok de, men det er ikke mirakelkoster. De tar til seg mye pulver, men så lenge du finner en kost som gjør det, kan du bruke hvem som helst.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Jeg kjøpte den sammenleggbare kosten til I.D. - og synes huden min ser veldig grovporet ut når jeg bruker foundation-pudderet. Noen tips der? All annen foundation (flytende) og pudder ser fint ut på huden min, som slett ikke har store porer....
Scheherazade Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 Har du kanskje tatt for mye på? Og så må du "massere" det godt inn. Eventuelt bruk fingeren til å gni ut litt dersom skaden allerede er skjedd. Er det første gang du prøver eller? De første gangene jeg brukte id var jeg ikke særlig fornøyd, tar noen ganger før man har lært å påføre det riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå