AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:45 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:45 Hei! Jeg har en fullført bachelor i kunstfag og kan ta pedagogikk videre for å jobbe som kunstlærer. Men ønsker egentlig noe helt annet. Begynte kun bacheloren fordi jeg ikke visste hva jeg skulle studere til å begynne med. Hva slags utdannelser er ettertraktet på arbeidsmarkedet? vurderer å søke IT bachelor men usikker på kvinners plass i it rollen. Jeg er jo mest interessert i design Biten (frontend). noen med it utdannelse som har noen råd og tips? Noen andre som har råd og tips på utdanning jeg burde velge? takk på forhånd🫶 Anonymkode: a56eb...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #2 Del Skrevet i går, 07:41 Arbeidslivet trenger flere kvinner, spesielt i lederstillinger og i yrker som nå er mannsdominerte (som IT!). Hvis det er IT du er interessert i, studer IT. Kvinnediskriminering blir mindre og mindre akseptert, selv i mannsdominerte yrker, så sjansen for at du skal bli behandlet dårlig er heldigvis lav. Kjør på, gjør akkurat det du har lyst til. Livet er kort, prøv å ha det best mulig. Anonymkode: 07e43...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasia Skrevet i går, 07:43 #3 Del Skrevet i går, 07:43 (endret) . Endret i går, 07:44 av Fantasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå