AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Jeg har en kollega som ignorerer altfor mye av det jeg sier. Etter å ha ignorert meg begynner personen å snakke om noe helt annet til meg, som jeg naturligvis må ignorere. Jeg ignorerer ikke nøyaktig like mye tilbake, for det virker så teit med hyppig ignorering begge veier, men jeg ignorerer gradvis mer og mer. Det er ikke snakk om særlig viktige ting, da skjønner vi begge to at vi bør svare. Men hva tenker egentlig slike folk? Hvordan ser de for seg at arbeidsplassen blir etter hvert? Anonymkode: e12f8...ee5
Brunhilde Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har en kollega som ignorerer altfor mye av det jeg sier. Etter å ha ignorert meg begynner personen å snakke om noe helt annet til meg, som jeg naturligvis må ignorere. Jeg ignorerer ikke nøyaktig like mye tilbake, for det virker så teit med hyppig ignorering begge veier, men jeg ignorerer gradvis mer og mer. Det er ikke snakk om særlig viktige ting, da skjønner vi begge to at vi bør svare. Men hva tenker egentlig slike folk? Hvordan ser de for seg at arbeidsplassen blir etter hvert? Anonymkode: e12f8...ee5 Jeg vet ikke, men du bør vel strengt tatt vite det selv? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Brunhilde skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke, men du bør vel strengt tatt vite det selv? ? Anonymkode: e12f8...ee5
Gnå Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Hvis du vil ha unngå denne typen oppførsel, bør du vel heller heve deg over det? Du kan jo korrigere det og si litt sånn "jeg var nysgjerrig på hva du/hun mente om det jeg sa, jeg", "men for å følge opp de vi snakket om, da, så..." , eller noe sånt? Evt. bare holde deg på et sivilisert nivå, men akseptere at dere aldri vil bli bestevenner? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ? Anonymkode: e12f8...ee5 Sikter nok til at du burde vite hva kollegaen din tenker, siden du i grunn gjør akkurat det samme selv 🙃 Anonymkode: ad6da...0d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har en kollega som ignorerer altfor mye av det jeg sier. Etter å ha ignorert meg begynner personen å snakke om noe helt annet til meg, som jeg naturligvis må ignorere. Jeg ignorerer ikke nøyaktig like mye tilbake, for det virker så teit med hyppig ignorering begge veier, men jeg ignorerer gradvis mer og mer. Det er ikke snakk om særlig viktige ting, da skjønner vi begge to at vi bør svare. Men hva tenker egentlig slike folk? Hvordan ser de for seg at arbeidsplassen blir etter hvert? Anonymkode: e12f8...ee5 Jeg tenker dere er like ille begge to. Anonymkode: 86936...939 1 1
Brunhilde Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikter nok til at du burde vite hva kollegaen din tenker, siden du i grunn gjør akkurat det samme selv 🙃 Anonymkode: ad6da...0d7 Helt riktig 👍😁 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Her har det mye rart, flere som åpenbart ikke vet hva balanse er. Anonymkode: e12f8...ee5
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her har det mye rart, flere som åpenbart ikke vet hva balanse er. Anonymkode: e12f8...ee5 Var* Anonymkode: e12f8...ee5
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her har det mye rart, flere som åpenbart ikke vet hva balanse er. Anonymkode: e12f8...ee5 Ja, folk er rare når de ikke automatisk er enige med deg eller forsøker å gi deg andre perspektiver og innspill. Anonymkode: 728eb...65d 1
Kristin70 Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her har det mye rart, flere som åpenbart ikke vet hva balanse er. Anonymkode: e12f8...ee5 Det er noen som snakker alt for mye om veldig kjedelige og ikke jobbrelevante ting, kanskje du er en av dem? Det er umulig å ta stilling til det du spør om for du gir ikke nok informasjon. 1
17.11 Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april Sier du ting som krever et svar da? Jeg har en kollega som snakker nesten hele tiden, ofte er jeg usikker på om det er til meg eller til seg selv, så det er ikke alltid jeg kommer med noe svar, da det ikke er formulert som spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her har det mye rart, flere som åpenbart ikke vet hva balanse er. Anonymkode: e12f8...ee5 Hvis alt skal balanseres vil hele verden rakne. Hvis alle som slår skal bli slått, vil alle til slutt slå. Et øye for et øye vil resultere i bare et (par) øyne igjen. Hvis TS sin "hevn" er å ignorere tilbake, så er vi på barnehagenivå etter mitt syn, og de er begge på tur. Anonymkode: 34d10...945
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Skrevet 3. april Er det bevisst ignorering? Om jeg gjør noe så forsvinner jeg veldig inn i oppgaven. Så både mannen og kollegaer må ofte først si navnet mitt, eller på annen måte få oppmerksomheten, før jeg registrerer at de prater. Jeg kan likevel være en som plaprer i vei selv. Det er ingen vond vilje, bare slik jeg konsentrerer meg. Så om noen hadde begynt med hevn ville jeg syntes det var veldig barnslig. Anonymkode: 954f1...272
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Skrevet 3. april Har opplevd det selv. Jeg er nå så freidig at jeg spør opp igjen, i alles påhør, slik at det blir tydelig at hun ignorerer meg. Jeg korrigerte henne også i direkte feilinformasjon på møter, da ble jeg lagt for hat og det ble startet en svertekampanje mot meg. Så trå varsomt, er mitt råd. Anonymkode: 4e865...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå