AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Hei! Jeg er gravid i uke 10. spyr dagen lang selv om jeg får xonvea. Alt av mat kommer opp igjen. Drikke er litt lettere å holde nede. Noen som har erfaring med proteinshakes i graviditet som er trygg å drikke? Får ikke i meg vanlig med mat og drikke lenger uansett så det er jo bedre enn ingenting Anonymkode: 31220...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Prøvd næringsdrikkene på apoteket? Anonymkode: 5e4f6...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april Hvis du har hyperemesis skal du følges av spesialisthelsetjenesten. Regner med du har rett på å få næringsdrikker på blå resept, så lege må søke om dette. De kompakte næringsdrikkene er nok mest aktuell da slik at du får mer næring på mindre volum. Selv synes jeg denne smaker best: Anonymkode: d66c8...c0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april Protein.no har en som heter lemon curd. Denne e kjempe god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Proteinfabrikken sine pulver er i hvertfall 3. parts testa og trygge. Ellers finnes det en haug forskjellige shakes i butikken (Barbells, Yt, Tine). Jeg slet og veldig med proteininntak. Noe av det første jeg fikk ned var de små skyr begerene med smak (16 g i hvert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå