AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Høres ut som er fjortis sin overskrift kanskje, men jeg er voksen. Jeg har etter et turbulent ekteskap møtt en trygg og god mann. Vi møttes i et vennelag sommer for 1,5 år siden og har etter det datet, blitt sammen og snakker nå om å flytte sammen. Tror jeg … Eller vet ikke. Jeg lurer på om han ikke er noe god match for meg, men jeg forstår ikke hvorfor sånn helt. Han er dedikert og trofast. Ikke hatt samboer før. Litt frampå og ønsker at ting skal gå brennfort. Alle kvinners drøm sant? Jeg kjeder meg litt… Han er lik hver.eneste.dag. Vi scorer ikke helt på humor og det er så dumt, for det er viktig for meg. Når han sier noe som han ler av, er det ikke så mange andre rundt bordet som ler. Eller søsteren min ler, men hun ler og flørter med alle mine kjærester🤣 Jeg blir litt sånn at jeg av og til skulle ønske han ikke fortalte morsomheter fordi det er slitsomt å måtte le på kommando. For en ønsker jo å være er medmenneske, og ikke la han bli lei seg. Jeg har ikke blitt tatt med på en eneste overraskelse. Han har aldri booket et bord på restaurant, aldri booket en reise (han tjener greit godt, men jeg hadde uansett betalt halvparten) . Aldri har han laget det romantisk med levende lys verken hos han eller meg. Når han kysser, kysser han nesten hele ansiktet mitt- og jeg blir bra våt rundt munnen. Han har dårlig ånde (som han vet om) Jeg har flere ganger gitt han beskjed om å tørke klærne sine raskt, sånn at det ikke slår lukt i de. Men klærne har alltid en liten stank dersom jeg er veldig nær han. Han er renslig ellers og dusjer to ganger daglig. Men han er snill med meg og jeg med han. Og det er krig i verden og folk mister sine kjære. Og så sitter jeg i Norge og klager på filleting 😢😢😢 Jeg er litt premenstruell og litt forvirra kanskje 😆 Men så har desse tankene vart en stund.. Anonymkode: 5c2e8...830
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Skrevet 2. april Instinktet ditt forteller deg at han ikke er den rette for deg. Lytt. Når du treffer HAN vil det ikke finnes et fiber av tvil. Finn han som blir din bestevenn, kjæreste, elsker og partner. Anonymkode: f843d...2d9 4 6
Ellah Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Har du noe annet positivt å si om han enn at han er trygg og snill?
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Så han lukter og er ikke morsom? Dump. Anonymkode: 357f7...487 2
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så han lukter og er ikke morsom? Dump. Anonymkode: 357f7...487 Sier du det for å være ironisk , eller mener du det faktisk? Anonymkode: 5c2e8...830
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april Ellah skrev (5 timer siden): Har du noe annet positivt å si om han enn at han er trygg og snill? Usikker om jeg kommer på flere ting… 😰 Flere ting som kommer under trygg og snill. Som at han er snill og glad i barna mine. Verner meg og oss med nebb og klør. Han er team-mann. Det er meg og han mot verden liksom. Han er intelligent på jobben sin. Anonymkode: 5c2e8...830
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Skrevet 2. april Hva ville du sagt til bestevennen din hvis vedkommende hadde sagt dette til deg om deres nye kjæreste? Regner med du hadde ønsket det beste for dem og at de fortjener ekte lykke. Noe du også fortjener Anonymkode: 4a6f1...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april Han høres jo direkte ekkel ut, ikke rart du ikke liker han! Jeg hadde aldri orket. Bedre være singel enn med en sånn fyr som ikke engang vet å kysse eller tørke klær! Halooo ingenting galt med hva du føler. Anonymkode: 54409...0f1
KallePils Skrevet 4. april #9 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 23.15): Høres ut som er fjortis sin overskrift kanskje, men jeg er voksen. Jeg har etter et turbulent ekteskap møtt en trygg og god mann. Vi møttes i et vennelag sommer for 1,5 år siden og har etter det datet, blitt sammen og snakker nå om å flytte sammen. Tror jeg … Eller vet ikke. Jeg lurer på om han ikke er noe god match for meg, men jeg forstår ikke hvorfor sånn helt. Han er dedikert og trofast. Ikke hatt samboer før. Litt frampå og ønsker at ting skal gå brennfort. Alle kvinners drøm sant? Jeg kjeder meg litt… Han er lik hver.eneste.dag. Vi scorer ikke helt på humor og det er så dumt, for det er viktig for meg. Når han sier noe som han ler av, er det ikke så mange andre rundt bordet som ler. Eller søsteren min ler, men hun ler og flørter med alle mine kjærester🤣 Jeg blir litt sånn at jeg av og til skulle ønske han ikke fortalte morsomheter fordi det er slitsomt å måtte le på kommando. For en ønsker jo å være er medmenneske, og ikke la han bli lei seg. Jeg har ikke blitt tatt med på en eneste overraskelse. Han har aldri booket et bord på restaurant, aldri booket en reise (han tjener greit godt, men jeg hadde uansett betalt halvparten) . Aldri har han laget det romantisk med levende lys verken hos han eller meg. Når han kysser, kysser han nesten hele ansiktet mitt- og jeg blir bra våt rundt munnen. Han har dårlig ånde (som han vet om) Jeg har flere ganger gitt han beskjed om å tørke klærne sine raskt, sånn at det ikke slår lukt i de. Men klærne har alltid en liten stank dersom jeg er veldig nær han. Han er renslig ellers og dusjer to ganger daglig. Men han er snill med meg og jeg med han. Og det er krig i verden og folk mister sine kjære. Og så sitter jeg i Norge og klager på filleting 😢😢😢 Jeg er litt premenstruell og litt forvirra kanskje 😆 Men så har desse tankene vart en stund.. Anonymkode: 5c2e8...830 Turbulent fortid, trygg og god ny kjæreste, kjeder seg… Tale as old as time… 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Skrevet 4. april Han høres bare ekkel ut og du virker som du vil ha et forhold, uansett. Anonymkode: fabe3...b77
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Skrevet 4. april Dere begge hadde nok hatt det bedre med noen.andre. Anonymkode: 405d2...4fc
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Skrevet 4. april Been there, done that. Jeg valgte å bryte, jeg innså at jeg ikke kunne gå så til de grader på kompromisser i forhold til det jeg ønsker meg i et forhold. Skulle nesten tro du hadde truffet eksen min, men timelinen stemmer ikke Anonymkode: e614c...e88
AnonymBruker Skrevet 4. april #13 Skrevet 4. april Dere er bare ikke kompitable. Shit happens. Hadde aldri klart å vært med en person som ikke er kompitabel med meg. Anonymkode: 07500...add
Snok1 Skrevet 4. april #14 Skrevet 4. april Jeg ble ikke den beste versjonen av meg selv i det forholdet hvor jeg kjedet meg.
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Skrevet 4. april Han er ikke rett for deg rett og slett. Å score på noe(snill og trygg) er ikke nok. Man kan faktisk finne trygg og snill, men samtidig en man aldri kjeder seg med. Jeg tror når magefølelsen skriker slik som den gjør hos deg er det viktig å lytte. Anonymkode: 93459...fda
AnonymBruker Skrevet 4. april #17 Skrevet 4. april Okey, jeg kan gi deg svaret ditt; dette går ikke. Dette har ikke noe å gjøre med at du "kjeder deg i forholdet", han er bare ikke riktig person. Å ikke le av de samme tingene er jo drepen.. gå nå, før du ikek får gjort det. Flere fisk i havet. Om ikke annet klarer man seg veldig fint uten fisk. Hilsen k41 Anonymkode: 5bd51...0ea
Fighter83 Skrevet 4. april #18 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 23.15): Høres ut som er fjortis sin overskrift kanskje, men jeg er voksen. Jeg har etter et turbulent ekteskap møtt en trygg og god mann. Vi møttes i et vennelag sommer for 1,5 år siden og har etter det datet, blitt sammen og snakker nå om å flytte sammen. Tror jeg … Eller vet ikke. Jeg lurer på om han ikke er noe god match for meg, men jeg forstår ikke hvorfor sånn helt. Han er dedikert og trofast. Ikke hatt samboer før. Litt frampå og ønsker at ting skal gå brennfort. Alle kvinners drøm sant? Jeg kjeder meg litt… Han er lik hver.eneste.dag. Vi scorer ikke helt på humor og det er så dumt, for det er viktig for meg. Når han sier noe som han ler av, er det ikke så mange andre rundt bordet som ler. Eller søsteren min ler, men hun ler og flørter med alle mine kjærester🤣 Jeg blir litt sånn at jeg av og til skulle ønske han ikke fortalte morsomheter fordi det er slitsomt å måtte le på kommando. For en ønsker jo å være er medmenneske, og ikke la han bli lei seg. Jeg har ikke blitt tatt med på en eneste overraskelse. Han har aldri booket et bord på restaurant, aldri booket en reise (han tjener greit godt, men jeg hadde uansett betalt halvparten) . Aldri har han laget det romantisk med levende lys verken hos han eller meg. Når han kysser, kysser han nesten hele ansiktet mitt- og jeg blir bra våt rundt munnen. Han har dårlig ånde (som han vet om) Jeg har flere ganger gitt han beskjed om å tørke klærne sine raskt, sånn at det ikke slår lukt i de. Men klærne har alltid en liten stank dersom jeg er veldig nær han. Han er renslig ellers og dusjer to ganger daglig. Men han er snill med meg og jeg med han. Og det er krig i verden og folk mister sine kjære. Og så sitter jeg i Norge og klager på filleting 😢😢😢 Jeg er litt premenstruell og litt forvirra kanskje 😆 Men så har desse tankene vart en stund.. Anonymkode: 5c2e8...830 Hjelpes!! Hadde orket å date/ være med en sånn her kar. Snakker da kun om hvordan du sitter igjen å kjenne på hvordan du ikke liker han, ganske mye med han du ikke liker som faktisk er viktig i et forhold. Lukt, humor, du er ganske sterkt usikker på et forhold med fyren generelt. Sånn du sitter igjen med å føle ang han så hadde jeg lett gått videre uten å vært i noe forhold med fyren. Han burde slippes fri så han kan finne noen andre.
AnonymBruker Skrevet 4. april #19 Skrevet 4. april Du er nok med han fordi det ikke er turbulent, og føler du ikke kan avslutte forholdet pga han er snill? Folk gjør det slutt av mange grunner, bare fordi en mann er snill så betyr det ikke at han er den rette. Man må ikke på død og liv være sammen med noen som man ikke er kompatibel med. Man er ikke tvunget til å være med noen uansett. Anonymkode: d290d...a29
Nooni Skrevet 4. april #20 Skrevet 4. april Vi er forskjellige, men jeg kunne ikke levd sammen med noen uten å innimellom kjenne "fader, så glad jeg er i deg" OG "jeg er redd for å miste deg" - innimellom. Hvis man ikke er redd for å miste, så må man seriøst tenke gjennom ting. Enten tar man ting som en selvfølge eller så er man ikke nok påkoblet. Tenker jeg. Og hva er vitsen med å bo sammen og forplikte seg da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå