Gå til innhold

Synes du Careless klær pene?   

87 stemmer

1. 1. Er careless klær pene og noe du kunne brukt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjøpt noe derfra. Når jeg ser på BH-ene virker de å være dårlig konstruert og de sitter veldig dårlig på de fleste modellene. 

Bikinitoppene er enda verre. Mange av de gir null støtte og vekten henger på nakken. Andre bare moser bysten uformelig sammen.

Jo større byste man har jo mer krever det at bh/bikinitopp'en er konstruert slik at den støtter på riktig sted, avlaster nakken, former og dekker på riktig sted. Det som blir presentert på nettsiden til Carelss passer best for de med liten byste.

Anonymkode: c355f...9fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kjolene er kledelige hvis man har sånn fasong som Sara Emilie, veldig smal øverst med silikonpupper og svær over rumpa. For de aller aller fleste som er overvektige er de ufattelig ukledelige. For ikke å snakke om ræva kvalitet.

Synd større mennesker føler seg så dårlig i kroppene sine at de tar på seg uformelige gardin-telt. Og nei, om man er en størrelse 58 finnes det masse alternativer i dag som er både finere, mer kledelige, i bedre kvalitet OG mye billigere. Tviler på at careless hadde gjort det så bra om ikke det var for at fanskaren til Sara Emilie handler der.

Anonymkode: 44cb5...dbc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Elsker bikinien med cherries 🍒

Ellers synes jeg mye er fint på andre, men jeg orker ikke syntetisk i kjoler så derav ikke kjøp på meg.

Men kunne gjerne kjøpt badetøy.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke kjøpt noe derfra. Når jeg ser på BH-ene virker de å være dårlig konstruert og de sitter veldig dårlig på de fleste modellene. 

Bikinitoppene er enda verre. Mange av de gir null støtte og vekten henger på nakken. Andre bare moser bysten uformelig sammen.

Jo større byste man har jo mer krever det at bh/bikinitopp'en er konstruert slik at den støtter på riktig sted, avlaster nakken, former og dekker på riktig sted. Det som blir presentert på nettsiden til Carelss passer best for de med liten byste.

Anonymkode: c355f...9fd

Ikke prøvd selv, og har ikke tunge pupper.

Men de jeg kjenner som har kjøpt og liker bikiniene har fedme, og store pupper selv som slanke. Så mao ganske tunge bryster de ønsker støtte til.

Bikiniene ser superbra ut på dem iallefall. 

Skrevet

Er svært, svært fornøyd med bikini derfra som jeg har hatt i 3 år (eller 4?). Bedre kvalitet enn noe cubus kan tilby hvertfall, og mye bedre passform. 

Kjoler etc har jeg ikke prøvd da jeg unngår polyester i kjoler, men prisen er jo helt normal. Du finner sjelden høykvalitet i den prisklassen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 23.06):

Ja som beskrevet i spørsmålet..

Anonymkode: 7ac02...695

Nei og nei og elendig kvalitet 

Anonymkode: e8961...8ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 13.50):

Vel jeg synes dem har bra kvalitet på klærene så da må nok det ha blitt vasket for hardt hvis dere synes kvaliteten er så dårlig. 

Jeg tror nok dem fleste som går etter den butikken er bare mesunlig fordi hun er en ung jente som gjør det veldig bra 

Det eneste jeg ikke liker med den butikken er kjolene som har den strikken på alle kjolene men uten om det er butikken helt grei, ja den er dyr men dom sagt det er zizzi også, og si at klærne har dårlig kvalitet synes jeg blir for dumt mine ser ikke brukt ut i det hele tatt selv om dem har vært brukt mye og da vasket mye 

Er det noen butikker som skulle ha fått kritikk er cubus og lindex. Di er ikke dyre butikker men det blir jo det når klærene blir ødelagt med en gang og da må kjøpe nytt hele tiden, spesielt cubus det er værre enn temu 

Grunnen for at ingen snakker om di butikkene er nok for at ingen vet hvem som erie dem eller dem som står for innkjøp 

Anonymkode: a1463...c84

😂misunnelig? Altså nå må dere slutte 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 23.33):

det er helt vanelig pris for plus size klær, det er ikke noe galt med kvaliteten på klærne dems

mitt bade tøy har jeg hatt i flere år nå brukt mye i basseng med klor, ikke har det blitt skyldt med en gang heller men like vel ser det helt nytt ut så da synes jeg det er veldig rart at mine klær holder seg så bra mens deres ikke gjør det

Anonymkode: 2fee3...881

Eh jo , det er en grunn til at mange klager på kvaliteten 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har ikke sett klærne i butikk, men utfra nettsidene ser det jo ut som de dekker et marked hvor det er elendig tilbud. Neimen ikke lett å finne kledelige kjoler om man er 44 eller større. 

Jeg liker mønstrene, men slike vide ermer/puffermer er jo bare dumt for en plus size, så kommer nok ikke til å bestille noe, dessverre. 

Anonymkode: 25fdf...b3b

Jeg bruker 44 og det er null problem å finne kjoler 

Skrevet

Ja, jeg har to kjoler derfra som er digge når jeg er gravid og ammer. Har også et par sko derfra som jeg bruker hele tiden. Litt overrasket over all negativiteten faktisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...