Gå til innhold

Jeg er så jævla lei..!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så jævla lei den livssituasjonen vår. Sjela mi skriiiiiker skillsmisse, samt som at denne hektiske tiden snart er over. Vi er på en måte rett ved målstreken, så det er for dumt å gi seg.. jeg har liksom et lite håp om at tilværelsen i forholdet blir bedre når eksamen og skolegang er ferdig mot sommeren.. men jeg er så møkk lei av å ta imot dritt og ikke bli hørt altså. Føler jeg har prøvd alt for å lette på stemningen, men det hjelper jo ikke. Føles som at jeg har tre barn, når jeg egentlig bare har to… måtte blåse ut litt, gi meg motivasjon. 

Anonymkode: d91aa...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er så jævla lei den livssituasjonen vår. Sjela mi skriiiiiker skillsmisse, samt som at denne hektiske tiden snart er over. Vi er på en måte rett ved målstreken, så det er for dumt å gi seg.. jeg har liksom et lite håp om at tilværelsen i forholdet blir bedre når eksamen og skolegang er ferdig mot sommeren.. men jeg er så møkk lei av å ta imot dritt og ikke bli hørt altså. Føler jeg har prøvd alt for å lette på stemningen, men det hjelper jo ikke. Føles som at jeg har tre barn, når jeg egentlig bare har to… måtte blåse ut litt, gi meg motivasjon. 

Har du prata ordentlig med han? I klartekst? Ikke hint og forsiktige ord?

Hvorfor tror du det blir bedre etter eksamen? Man slenger ikke dritt til noen man er glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (Akkurat nå):

Har du prata ordentlig med han? I klartekst? Ikke hint og forsiktige ord?

Hvorfor tror du det blir bedre etter eksamen? Man slenger ikke dritt til noen man er glad i!

Jepp. Jeg har prøvd mange ganger. Både med lys Tone og «strengestemmen»..

jeg tror og håper det blir bedre fordi da er eksamen over og skolegangen er ferdig. Da er det mindre press på skole kombinert med jobb og hjemme.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Jeg har prøvd mange ganger. Både med lys Tone og «strengestemmen»..

jeg tror og håper det blir bedre fordi da er eksamen over og skolegangen er ferdig. Da er det mindre press på skole kombinert med jobb og hjemme.

Har du en Mannebaby? 

Anonymkode: 24076...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags dritt er det du føler du tar imot?

Jeg ønsker ikke å gå inn på noen detaljer her. Men la si at dette var en venninne, da hadde jeg bedt henne reise. Jeg føler meg ikke verdsatt, og jeg er vel egentlig bare et heft for han. Og når jeg spør disse direkte spørsmålene, om hvorfor det er slik, hva kan jeg gjøre for at hans situasjon skal bli bedre, er vi kjærester eller er vi venner, så er svaret: vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en Mannebaby? 

Begynner å lure…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å gå inn på noen detaljer her. Men la si at dette var en venninne, da hadde jeg bedt henne reise. Jeg føler meg ikke verdsatt, og jeg er vel egentlig bare et heft for han. Og når jeg spør disse direkte spørsmålene, om hvorfor det er slik, hva kan jeg gjøre for at hans situasjon skal bli bedre, er vi kjærester eller er vi venner, så er svaret: vet ikke.

Har det helt på samme måte

Har ikke pratet sammen på 4 dager. To barn.

Helt håpløst.

Anonymkode: 9450d...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt håpløst.

Guri malla, så trist. Varme tanker til både deg og HI ❤️

Anonymkode: 421da...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt håpløst.

Eh, har ikke pratet sammen på 4 dager også bor dere sammen , med barn? Stakkars barn. Kanskje på tide å gå hvert til sitt? 

Anonymkode: 74621...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...