AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Banken jeg har hatt lån i 15 år betaler straks ut sitt årlige utbytte. Jeg er i forhandling med å bytte bank og dager før signering av avtale. Bør jeg vente? Anonymkode: 7661f...569
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Må du slette alle konti i den banken da? Sannsynligvis er det en forutsetning at du er kunde når det utbetales - ikke hvor mye lån/innskudd du har i banken. Utbytte er i forhold til innskudd/lån i 2024, så endringer i 2025 påvirker ikke dette utbytte (først for evt. utbytte for 2025). Anonymkode: e234b...03a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Som nevnt over er jo utbyttet som betales ut nå i april noe du har opptjent for i fjor. Så da ser jeg ikke helt hvordan du kan miste det nå, med mindre du sier opp alle kontoer i tillegg så de ikke har noe sted å utbetale dem til. Er bare å la kontoene stå når du forlater banken, de plager ingen, så bare behold de og la de stå tomme. Det blir ført inn opptjente renter etc der også, så greit å ha de stående. Anonymkode: 8e5d2...604 1
newman01 Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Behold kundeforhold og kontoer aktivt, så burde du få utbytte for 2024. Men det er jo bare å ringe banken og spørre. Worst case er at de oppfatter misnøyen og tilbyr en bedre deal enn du får i den nye banken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå