AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Hva er grunnen til at dere skyver partneren unna når ting blir vanskelig? Anonymkode: da026...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:52 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:52 Når en kvinne skyver partneren unna kan det ofte være fordi hun egentlig vil at partneren skal bry seg mer, men føler at partnere ikke bryr seg nok… Det partneren bør gjøre da er å vise at den bryr seg og involvere seg mer. Anonymkode: 63699...784 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:55 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når en kvinne skyver partneren unna kan det ofte være fordi hun egentlig vil at partneren skal bry seg mer, men føler at partnere ikke bryr seg nok… Det partneren bør gjøre da er å vise at den bryr seg og involvere seg mer. Anonymkode: 63699...784 Hva med menn? Når menn skyver deg unna? Anonymkode: da026...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:57 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er grunnen til at dere skyver partneren unna når ting blir vanskelig? Anonymkode: da026...e5e Motsatt. Han er 150% inkludert i alt i mitt liv. Han er den første jeg prater med når det gjelder positive ting eller heftige vonde ting jeg går igjennom. Hvorfor har man en kjæreste om man skyver personen bort?? Det må isåfall være at du har en ræva mann som ikke ser deg for den du er. Min mann er min største trygghet. Det er slik det skal være om man velger være 2! Anonymkode: e9ef4...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:59 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er grunnen til at dere skyver partneren unna når ting blir vanskelig? Anonymkode: da026...e5e Skyver bare unna om hen ikke behandler meg med respekt. Da får jeg vondt. Anonymkode: 61a4d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:01 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Motsatt. Han er 150% inkludert i alt i mitt liv. Han er den første jeg prater med når det gjelder positive ting eller heftige vonde ting jeg går igjennom. Hvorfor har man en kjæreste om man skyver personen bort?? Det må isåfall være at du har en ræva mann som ikke ser deg for den du er. Min mann er min største trygghet. Det er slik det skal være om man velger være 2! Anonymkode: e9ef4...2e9 Edit: jeg er en kvinne i et hetero forhold. Det er mannen som skyver meg bort, både når det en sjelden gang oppstår konflikter oss imellom, men også av stress fra «utkanten»… jeg føler oppriktig at jeg har prøvd alle kort, men jeg blir ikke klok.. Anonymkode: da026...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:20 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:20 Jeg skjøv min bort fordi jeg ble usikker på om han i det hele tatt brydde seg om meg. Han var ikke der for meg når jeg ble syk og hadde det vanskelig, og jeg ble så usikker og følte meg så lite verdt. Og når jeg skjøv han vekk/trakk meg inn i et skall, følte han at jeg ikke elsket ham og han ble enda mindre tilstede for meg. Dårlig sirkel, som dessverre knakk forholdet😔 Anonymkode: 77ec6...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:23 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når en kvinne skyver partneren unna kan det ofte være fordi hun egentlig vil at partneren skal bry seg mer, men føler at partnere ikke bryr seg nok… Det partneren bør gjøre da er å vise at den bryr seg og involvere seg mer. Anonymkode: 63699...784 For noe tull. Anonymkode: f5723...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:39 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 Jeg skyver min bort fordi jeg ønsker å bli behandlet med respekt. Her går alt en vei, hans vei.. Har ikke lyst til å kaste bort mer av livet mitt på han. Anonymkode: 31402...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:20 #10 Del Skrevet tirsdag kl 22:20 Mangel på respekt, og stilte opp med forventninger om respons. Va ikke takken slik han hadde sett for seg, ble han sur.. da klarer jeg meg heller selv Anonymkode: d6288...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:50 #11 Del Skrevet tirsdag kl 22:50 Les deg opp på tilknytningsstiler. Oppførselen TS snakker om er unnvikende/avoidant. Min kjæreste har unnvikende tilknytningsstil, og jeg unner ingen å ha en slik kjæreste. Anonymkode: 806e8...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:08 #12 Del Skrevet onsdag kl 02:08 Min forhenværende partner kjeftet meg huden full på dagtid. Klagde på alt, ingen ting var bra nok. Så da han forlangte nærhet og sex om kvelden, orket jeg ikke, og skjøv ham unna. Anonymkode: fdb5f...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:04 #13 Del Skrevet onsdag kl 05:04 Trekker meg unna når jeg ikke føler meg respektert, hørt og elsket. Da tar jeg opp positive og negative ting med andre og er stille hjemme om alt annet enn rent praktiske ting Anonymkode: 17674...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:16 #14 Del Skrevet onsdag kl 05:16 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er grunnen til at dere skyver partneren unna når ting blir vanskelig? Anonymkode: da026...e5e Han hadde gitt meg to barn, halve huset, betalt utdannelsen min. Da trengte jeg ikke han lengre. Anonymkode: 6da49...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:18 #15 Del Skrevet onsdag kl 05:18 En eks av meg var en sånn som skjøv meg litt unna. Eller eks og eks, vi datet en periode... Min analyse av den situasjonen, var at han ville ordne alt på egen hånd, ta seg av det først og så kunne han være god kjæreste for meg når det var løst. Han ville ikke være trist og tung sammen med meg, det ble en ekstra belastning å være god kjæreste. Tror jeg. Og så var han generelt ikke verdens mest åpne om følelser og det indre liv. Det er jo ikke veldig uvanlig at noen isolerer seg litt når de har det tungt (flest menn), mens andre søker til støttenettverket sitt i høyere grad (flest kvinner). Anonymkode: ee7b4...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:24 #16 Del Skrevet onsdag kl 05:24 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når en kvinne skyver partneren unna kan det ofte være fordi hun egentlig vil at partneren skal bry seg mer, men føler at partnere ikke bryr seg nok… Det partneren bør gjøre da er å vise at den bryr seg og involvere seg mer. Anonymkode: 63699...784 regner med du kun snakker for deg selv, som kvinne kjenner jeg meg ikke igjen. Den eneste grunnen til å "skyve partner unna" er om jeg VET at jeg takler situasjonen bedre alene enn sammen basert på erfaringer fra tidligere, det handler ikke om at han ikke bryr seg nok eller noe annet enn at jeg fikser det bedre (for min del) selv. Anonymkode: b7f1b...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 12:51 #17 Del Skrevet onsdag kl 12:51 Jeg ble ikke sett, hørt eller tatt hensyn til. Det endte med brudd. Det var nok det beste for begge. Savner han ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå