AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Min tidligere mann hadde planlagt å selge meg ut av huset når vi skiltes. Så han fikk en venn til å taksere huset minst 25% billigere enn antatt verdi for å senke summen som skulle utbetales til meg. Deretter oppstod en situasjon der jeg måtte kjøpe ham ut. Denne taksten er den gjeldende i dag. Jeg har ingen planer om salg eller mer lån. Men er den feile taksten et minus for oss? Anonymkode: 503da...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Spørs hvor mye lån du har I dag. Om det er under 50% av verdien er det ikke sikkert det gjør noe forskjell på renta, men om dagens belåningsgrad er feks 80% av takst så kan du mest sannsynlig få bedre rente om du får en takst med høyere verdi. Anonymkode: 0813f...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hvor mye lån du har I dag. Om det er under 50% av verdien er det ikke sikkert det gjør noe forskjell på renta, men om dagens belåningsgrad er feks 80% av takst så kan du mest sannsynlig få bedre rente om du får en takst med høyere verdi. Anonymkode: 0813f...2f8 Under 50% ja. Anonymkode: 503da...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå