Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi må male huset i løpet av året eller neste år. Vi er ikke så keen på å gjøre det selv, så vi lurer på å sette det bort til et firma, men hva kan vi regne med det koster? Svart arbeid er uaktuelt. Jeg skjønner at det varierer etter størrelse etc, men det hadde vært interessant å høre hva andre her inne har betalt før vi kontakter ulike firma.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi må male huset i løpet av året eller neste år. Vi er ikke så keen på å gjøre det selv, så vi lurer på å sette det bort til et firma, men hva kan vi regne med det koster? Svart arbeid er uaktuelt. Jeg skjønner at det varierer etter størrelse etc, men det hadde vært interessant å høre hva andre her inne har betalt før vi kontakter ulike firma.

2 malere fra firma på 1.5 et bolig kom på 40.000

vi tok to strøk selv over to helger i finværet og sparte masse penger

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Etter å ha brukt malermestre de to siste gangene vi malte huset er det iallefall en ting som er helt sikkert. Aldri mer!!!! Tror jeg ville brukt studenter i "skoleferien" til å male huset jeg. De kan umulig gjøre noen dårligere jobb enn en malermester i Oslo, og så gjør de det mye billigere. Malermester, dyrt og dårlig. Kan gjerne legge ut linker de til vio både fikk tilbud av og de som gjorde jobben, men det er sikkert ikke lov her.

Blant mine venner er dette erfaringen med malermestre også, dessverre.

Har gode erfaringer med malermestre når det gjelder innendørs arbeid. Har ved et par anledninger skulle pusse opp stue bl a - og en flott løsning har vært å gi dem nøkkelen og så dro vi på ferie. Når vi kom hjem var alt ferdig. Rydde og fjerne ting må du jo uansett gjøre enten du skal male selv eller la andre gjøre det.

Skrevet

Har selv malt hus som "skoleungdom". Det ble ganske billig for huseier tror jeg. Ca. 10.000

Gjest Gjest
Skrevet

Spør etter på et idrettslag,e.l. og se om det ikke er noen ungdommer som vil på dugnad for laget, da betaler du idrettslaget eller en annen forening, og støtter også opp om lokal-laget/forreningen. Det er jo ikke svart.....

Dessuten må jeg bare si at jeg brukte 2 ungdommer her i nabolaget. De malte hele huset for 100kr timen. Det ble 4tusen hver + maling og utstyr, og flinke var dei også.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi malte huset i vår/sommer. 60 kwm grunnflate 2 etg. Brukte polske malere, 1 strøk, betalte 5000. Fikk pris fra et norsk firma 1 strøk 22 000,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...