AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:46 #121 Del Skrevet torsdag kl 10:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du ikke skal date hver og en dame da, og bli litt mer kresen på hvem du ber på date? jeg ønsker ikke date en mann som har 10 dates i måneden og derfor ikke kan spandere en kaffe. Da er han lite kjekk og sjarmerende og han så sjeldent for date 2. Anonymkode: 1d339...f30 Hvorfor trekker du en slik konklusjon? Kan vi ikke snakke om saken fremfor å dra inn vill fantasi? Men for å svare på det du skriver. Jeg ER svært selektiv. Hvorfor sier du at jeg da dater hver dame jeg kommer over? Anonymkode: 5e885...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 #122 Del Skrevet torsdag kl 10:49 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje du ikke skal date hver og en dame da, og bli litt mer kresen på hvem du ber på date? jeg ønsker ikke date en mann som har 10 dates i måneden og derfor ikke kan spandere en kaffe. Da er han lite kjekk og sjarmerende og han så sjeldent for date 2. Anonymkode: 1d339...f30 En ting til. Det du sier her er jo nettopp at du tar en date nr 2 fordi han spanderte på date nr 1. ikke fordi du faktisk likte ham. Eller likte du ham ene og alene fordi han spanderte? Det er dette jeg sliter med å forstå her. Hvorfor alt annet ved en mann blekner fordi han ikke spanderte den «jævla» kaffen? Anonymkode: 5e885...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 11:04 #123 Del Skrevet torsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En ting til. Det du sier her er jo nettopp at du tar en date nr 2 fordi han spanderte på date nr 1. ikke fordi du faktisk likte ham. Eller likte du ham ene og alene fordi han spanderte? Det er dette jeg sliter med å forstå her. Hvorfor alt annet ved en mann blekner fordi han ikke spanderte den «jævla» kaffen? Anonymkode: 5e885...e68 Jeg er enig med deg. Jeg forstår heller ikke den tankegangen, men samtidig så tror jeg bare at det er ikke meningen at man skal forstå hva alle andre tenker. Et fint menneske er et fint menneske, uavhengig om man brukte 40 kr på første daten. En relasjon utvikler seg også over tid, der når man føler at man er tryggere på hverandre så er man mer rause og mer omsorgsfulle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:04 #124 Del Skrevet torsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En ting til. Det du sier her er jo nettopp at du tar en date nr 2 fordi han spanderte på date nr 1. ikke fordi du faktisk likte ham. Eller likte du ham ene og alene fordi han spanderte? Det er dette jeg sliter med å forstå her. Hvorfor alt annet ved en mann blekner fordi han ikke spanderte den «jævla» kaffen? Anonymkode: 5e885...e68 Du tror jeg kun vil dra på date to fordi han spanderte? Ikke fordi han var morsom hyggelig og ikke gjerrig? Så spanderer jeg lett på date 2 Anonymkode: 1d339...f30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:33 #125 Del Skrevet torsdag kl 11:33 Blått skrev (24 minutter siden): Jeg er enig med deg. Jeg forstår heller ikke den tankegangen, men samtidig så tror jeg bare at det er ikke meningen at man skal forstå hva alle andre tenker. Et fint menneske er et fint menneske, uavhengig om man brukte 40 kr på første daten. En relasjon utvikler seg også over tid, der når man føler at man er tryggere på hverandre så er man mer rause og mer omsorgsfulle. Nei du har nok rett i det, men ønsket om å forstå ligger naturlig sterkt i meg. Hvorfor folk gjør som de gjør og tenker som de gjør. Men om man ikke ønsker å forklare... Anonymkode: 5e885...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:39 #126 Del Skrevet torsdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du tror jeg kun vil dra på date to fordi han spanderte? Ikke fordi han var morsom hyggelig og ikke gjerrig? Så spanderer jeg lett på date 2 Anonymkode: 1d339...f30 Det er vanskelig å følge deg. Du sier det ene og det andre, og drar konklusjoner i øst og vest om en mann som ikke spanderer på første date, og utelukker slike menn på bakgrunn av det. Du vil altså ikke dra på andre date om han ikke spanderer. Det blir det samme som å si at du drar på date om an spanderer på første date, blir det ikke? Lurer også på om du stopper en mann som ønsker å spandere på deg, om du vet at du ikke vil dra på date nummer 2. Anonymkode: 5e885...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:08 #127 Del Skrevet torsdag kl 12:08 Jeg møter alltid opp tidlig, nettopp for å ha min kaffe stående og betalt for selv. Det samme gjør daten på første treff. Mulig noen ser etter noe annet, men slikt kommuniserer man da på forhånd. "Kan jeg invitere på en kaffe?" "Javisst kan vi ta en kaffe, men jeg ønsker å betale for meg selv." Regner med at folk som vil bli spandert på, kommuniserer det også..? Anonymkode: 93acf...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:18 #128 Del Skrevet torsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg møter alltid opp tidlig, nettopp for å ha min kaffe stående og betalt for selv. Det samme gjør daten på første treff. Mulig noen ser etter noe annet, men slikt kommuniserer man da på forhånd. "Kan jeg invitere på en kaffe?" "Javisst kan vi ta en kaffe, men jeg ønsker å betale for meg selv." Regner med at folk som vil bli spandert på, kommuniserer det også..? Anonymkode: 93acf...3df Det burde ihvertfall være innafor å kommunisere slik synes jeg. Anonymkode: 0efc5...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 12:25 #129 Del Skrevet torsdag kl 12:25 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 22.03): kjenner jeg syns det var litt rart. Hva tenker dere? Litt gentleman vil man jo ha Da er det din preferanse, og den skal du ikke undertrykke. Jeg er for likestilling, økonomisk og praktisk. Jeg liker å spandere, og gjør gjerne det på date. Jeg forventer likevel at det over tid er en slags balanse uten at jeg noensinne har ført regnskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:24 #130 Del Skrevet torsdag kl 13:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig å følge deg. Du sier det ene og det andre, og drar konklusjoner i øst og vest om en mann som ikke spanderer på første date, og utelukker slike menn på bakgrunn av det. Du vil altså ikke dra på andre date om han ikke spanderer. Det blir det samme som å si at du drar på date om an spanderer på første date, blir det ikke? Lurer også på om du stopper en mann som ønsker å spandere på deg, om du vet at du ikke vil dra på date nummer 2. Anonymkode: 5e885...e68 Jeg har aldri utelukket en mann på bakgrunn av det da jeg har aldri opplevd å ikke bli spandert på. Kun datet menn som ikke legger så mye i kaffen de spanderer, er liksom ikke så big deal for dem at de nå forventer date 2 fordi de la inn 40 kroner mer enn meg 😂 har vel egentlig aldri vært på kaffe date. Har møttes for å gåtur så har fyren selv ønsket å kjøpe seg en kaffe og da også av egen fri vilje spandert på meg. Noen ganger har man bare gått tur uten å ende opp med noe kaffe. merkelig å få stempel gold digger når jeg knapt forventer noe av en mann på første date annet enn et treff og gåtur. Legger ikke opp til at det skal koste noen noe. Da aner dere virkelig ikke hva en gold digger egentlig er. Anonymkode: 1d339...f30 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:31 #131 Del Skrevet torsdag kl 13:31 Jeg går ikke på date nr 2 om han ikke spanderer første date! Jeg tjener godt over 1 mill, har høyere utdanning og er feminist men jeg er også en kvinne. Liker at en mann spanderer, holder opp døra og skjemmer meg bort uten å ha en forventning å få noe tilbake. Og gjett hva jeg giftet meg akkurat med sånn type og. Han tjener mindre enn meg men fysøren så gentleman og fin han er! Anonymkode: c476b...8bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:31 #132 Del Skrevet torsdag kl 13:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri utelukket en mann på bakgrunn av det da jeg har aldri opplevd å ikke bli spandert på. Kun datet menn som ikke legger så mye i kaffen de spanderer, er liksom ikke så big deal for dem at de nå forventer date 2 fordi de la inn 40 kroner mer enn meg 😂 har vel egentlig aldri vært på kaffe date. Har møttes for å gåtur så har fyren selv ønsket å kjøpe seg en kaffe og da også av egen fri vilje spandert på meg. Noen ganger har man bare gått tur uten å ende opp med noe kaffe. merkelig å få stempel gold digger når jeg knapt forventer noe av en mann på første date annet enn et treff og gåtur. Legger ikke opp til at det skal koste noen noe. Da aner dere virkelig ikke hva en gold digger egentlig er. Anonymkode: 1d339...f30 Det beste er om det ikke koster noe, for da er det ingen som blir mistenksomme...🙄 Ikke rart forhold havarerer når jeg leser noen av svarene i denne tråden... Det aller viktigste burde være og bare treffes, tilbringe tid sammen og ha det gøy 😄 Anonymkode: 0efc5...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:35 #133 Del Skrevet torsdag kl 13:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri utelukket en mann på bakgrunn av det da jeg har aldri opplevd å ikke bli spandert på. Kun datet menn som ikke legger så mye i kaffen de spanderer, er liksom ikke så big deal for dem at de nå forventer date 2 fordi de la inn 40 kroner mer enn meg 😂 har vel egentlig aldri vært på kaffe date. Har møttes for å gåtur så har fyren selv ønsket å kjøpe seg en kaffe og da også av egen fri vilje spandert på meg. Noen ganger har man bare gått tur uten å ende opp med noe kaffe. merkelig å få stempel gold digger når jeg knapt forventer noe av en mann på første date annet enn et treff og gåtur. Legger ikke opp til at det skal koste noen noe. Da aner dere virkelig ikke hva en gold digger egentlig er. Anonymkode: 1d339...f30 Merker du selv at du sier noe helt annet nå? Og samtidig svarer du ikke på spørsmålet. Jeg synes det å spandere er en fin ting, men så snart det er forventet blir jeg veldig trassete. Den forventningen suger ut alt av det som skulle være en hyggelig gest. Det blir ikke en hyggelig gest, men en «test» man består. Og slik du med flere har lagt det frem her, så betyr en 40 kr kaffe tydeligvis veldig mye. Så mye at dere kaller en mann både fattig og gniten. Og at forskjellen mellom en gentleman og en som ikke er dette står og faller på disse 40kr. Men jeg begynner å få følelsen av at du ikke har så lyst å faktisk diskutere dette. Du har din mening, har ikke lyst å begrunne den og er ikke åpen for et annet perspektiv. Skulle ønske du kunne åpne deg mer på dette så det faktisk var mulig å forstå Anonymkode: 5e885...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:36 #134 Del Skrevet torsdag kl 13:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merker du selv at du sier noe helt annet nå? Og samtidig svarer du ikke på spørsmålet. Jeg synes det å spandere er en fin ting, men så snart det er forventet blir jeg veldig trassete. Den forventningen suger ut alt av det som skulle være en hyggelig gest. Det blir ikke en hyggelig gest, men en «test» man består. Og slik du med flere har lagt det frem her, så betyr en 40 kr kaffe tydeligvis veldig mye. Så mye at dere kaller en mann både fattig og gniten. Og at forskjellen mellom en gentleman og en som ikke er dette står og faller på disse 40kr. Men jeg begynner å få følelsen av at du ikke har så lyst å faktisk diskutere dette. Du har din mening, har ikke lyst å begrunne den og er ikke åpen for et annet perspektiv. Skulle ønske du kunne åpne deg mer på dette så det faktisk var mulig å forstå Anonymkode: 5e885...e68 Kan du ikke bare la være å spandere da? Du må jo ikke det. Anonymkode: 0efc5...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:39 #135 Del Skrevet torsdag kl 13:39 En kaffe eller et "vanlig" måltid betaler jeg helst selv. Hvis han vil på Maaemo eller liknende, må han spandere (men det har jeg heldigvis ikke opplevd enda). Anonymkode: 4d33e...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:40 #136 Del Skrevet torsdag kl 13:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke bare la være å spandere da? Du må jo ikke det. Anonymkode: 0efc5...9b6 Usikker på hva du prøver å få frem med dette. Visst kan jeg bare la være, men er ikke dette et diskusjonsforum hvor vi kan lære og forstå, dele tanker og perspektiver? Anonymkode: 5e885...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:42 #137 Del Skrevet torsdag kl 13:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Usikker på hva du prøver å få frem med dette. Visst kan jeg bare la være, men er ikke dette et diskusjonsforum hvor vi kan lære og forstå, dele tanker og perspektiver? Anonymkode: 5e885...e68 Absolutt. Var bare siden du skrev at du ble trassig. Det er ikke bra. Så da unngår du det. Var det jeg tenkte på. Anonymkode: 0efc5...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:48 #138 Del Skrevet torsdag kl 13:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt. Var bare siden du skrev at du ble trassig. Det er ikke bra. Så da unngår du det. Var det jeg tenkte på. Anonymkode: 0efc5...9b6 Jeg tror du forstår hva jeg mente med det, eller? Om du har lyst å gjøre noe fint for noen, får du mer eller mindre lyst å gjøre dette om du får vite at det er forventet av den du ønsker å gjøre dette for? Hva enn det måtte være. Med den løsningen din, så kunne man fort sluttet å gjøre noe fint for noen, for et eller annet sted finnes det en eller annen som forventer at noen gjør dette for dem. Det er med andre ord ikke så veldig mange damer i dette landet som forventer at mannen skal spandere på henne på første date, mot dem som ikke forventer dette. Anonymkode: 5e885...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:03 #139 Del Skrevet torsdag kl 14:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Merker du selv at du sier noe helt annet nå? Og samtidig svarer du ikke på spørsmålet. Jeg synes det å spandere er en fin ting, men så snart det er forventet blir jeg veldig trassete. Den forventningen suger ut alt av det som skulle være en hyggelig gest. Det blir ikke en hyggelig gest, men en «test» man består. Og slik du med flere har lagt det frem her, så betyr en 40 kr kaffe tydeligvis veldig mye. Så mye at dere kaller en mann både fattig og gniten. Og at forskjellen mellom en gentleman og en som ikke er dette står og faller på disse 40kr. Men jeg begynner å få følelsen av at du ikke har så lyst å faktisk diskutere dette. Du har din mening, har ikke lyst å begrunne den og er ikke åpen for et annet perspektiv. Skulle ønske du kunne åpne deg mer på dette så det faktisk var mulig å forstå Anonymkode: 5e885...e68 Personen du diskutere med er lite klok, rett og slett. Hun framstår knapt nok 25 år utifra kommentarene sine i denne tråden, så manglende livserfaring muligens. Anonymkode: 77fd4...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:10 #140 Del Skrevet torsdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Personen du diskutere med er lite klok, rett og slett. Hun framstår knapt nok 25 år utifra kommentarene sine i denne tråden, så manglende livserfaring muligens. Anonymkode: 77fd4...db3 Dere er gniene, må være et kjedelig liv. Anonymkode: 1d339...f30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå