AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:03 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:03 Jeg var på date i går, første på mange år. Vi møttes på cafe, men han spanderte ikke kaffen. kjenner jeg syns det var litt rart. Hva tenker dere? Litt gentleman vil man jo ha Anonymkode: b017e...07b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:29 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:29 Det hadde jeg ikke tenkt noe over. Det er så mye tvetydige beskjeder om hva man skal og ikke skal. Kanskje han var usikker og ikke ville tråkke deg på tærne? Tenker det kan være lurt å snakke om dette. Det er lov å si du forventer å bli påspandert noe og eventuelt hva Anonymkode: dfdbe...c25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 Er du ikke feminist? Har du ikke råd til å betale kaffen din selv? Hvorfor spanderte ikke du? Anonymkode: c1bc3...9ad 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet tirsdag kl 20:34 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:34 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.03): Jeg var på date i går, første på mange år. Vi møttes på cafe, men han spanderte ikke kaffen. kjenner jeg syns det var litt rart. Hva tenker dere? Litt gentleman vil man jo ha Anonymkode: b017e...07b Ekspander Hvis du glemmer kaffen, og det andre i rammen rundt. Så ble du kanskje ikke betatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:37 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:37 Om jeg syns det er rart? Nei. Den ene gangen jeg lot en mann spandere under første date, så hadde han en forventning om å få noe «tilbake» på date nummer to. Jeg foretrekker å dele 50/50 i den tidligste dating-fasen, så kan vi heller ta på oss spanderbuksene når vi har en nærmere og mer etablert relasjon. Anonymkode: 61d8b...4d5 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 Tja, jeg synes det er ett stort + om de tilbyr seg, selv om jeg da ønsker og betale selv. Anonymkode: 47e34...43b 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:44 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:44 Det hadde jeg ikke lagt noe vekt på...Skal alltids klare å betale for kaffen min selv. Jeg lider heldigvis ikke så stor nød. Er ikke så glad i å sitte på kafe i timesvis, men bare for å treffes første gang så er det helt greit. Anonymkode: 0efc5...9b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:44 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:44 Jeg hadde aldri ville møtt han igjen. For en gnien fyr. Anonymkode: 5e2b6...d9b 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet tirsdag kl 20:44 #9 Del Skrevet tirsdag kl 20:44 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.31): Er du ikke feminist? Har du ikke råd til å betale kaffen din selv? Hvorfor spanderte ikke du? Anonymkode: c1bc3...9ad Ekspander Og du tror at det er kaffen det handler om Ikke rart at mange er single 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 20:46 #10 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 Daten min, som jeg traff for første gang for litt over en uke siden, spanderte en is på meg 😁 Jeg hadde gjerne betalt den isen selv, men han hadde nå lyst til å spandere. Så da fikk han lov til det. Egentlig er det ikke noe jeg henger meg opp i. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet tirsdag kl 20:47 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.37): Om jeg syns det er rart? Nei. Den ene gangen jeg lot en mann spandere under første date, så hadde han en forventning om å få noe «tilbake» på date nummer to. Jeg foretrekker å dele 50/50 i den tidligste dating-fasen, så kan vi heller ta på oss spanderbuksene når vi har en nærmere og mer etablert relasjon. Anonymkode: 61d8b...4d5 Ekspander Så den forventningen tror du detter vekk om du betaler for kaffen din selv Det hele handler om å være gentleman ! Men detter man ned på dette nivået "hvem skal betale for kaffen" da bør man bare unngå å treffes over en kaffe. Gå en tur i stedet Men da oppstår vel problemet om hvem som skal betale for de slitte skosålene 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 TomKrus skrev (På 1.4.2025 den 20.44): Og du tror at det er kaffen det handler om Ikke rart at mange er single Ekspander Jeg er ikke singel (lenger)… og menn ville spandere på meg hele tiden, men jeg betalte selv. Anonymkode: c1bc3...9ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #13 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Mardina skrev (På 1.4.2025 den 20.46): Daten min, som jeg traff for første gang for litt over en uke siden, spanderte en is på meg 😁 Jeg hadde gjerne betalt den isen selv, men han hadde nå lyst til å spandere. Så da fikk han lov til det. Egentlig er det ikke noe jeg henger meg opp i. Ekspander Om han får lov å spandere på meg...Ja da har han nesten flyttet inn hos meg allerede 😂 Anonymkode: 0efc5...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:54 #14 Del Skrevet tirsdag kl 20:54 "Likestilling" 😆 Anonymkode: 76e69...979 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:09 #15 Del Skrevet tirsdag kl 21:09 Har bare vært på tre dater i mitt liv. Fra tinder. Aldri igjen. Kino med første. Rareste daten ever. Fikk en følelse av at han bare ønsket noen å dra på kino med, for han hadde ingen andre. Spanderte ikke, han fikk meg til å betale! Han sa hvilken film vi skulle se (ikke den vi diskuterte på tinder) og bare gikk slik at jeg måtte betale! Frekk måte å gjøre det på. Var alt annet som gjorde det bare sært også. han ille ikke møtes litt før for å prate. Ville møtes 5 min før filmen startet og hjem rett etterpå. Veldig rar date og veldig rar fyr. Andre var på Egon av alle plasser (hans forslag). Han spanderte maten uten å si noe. Han spurte hva jeg tenkte å bestille meg også skulle han gå å bestille for seg først. Kom tilbake og fortalte at han hadde bestilt og betalt for meg også. Forventet det ikke og tilbød meg å betale halvparten (han kjøpte noe mye dyrere og to måltider). Var litt ubehagelig for jeg fikk en følelse av at han ikke var interessert og kanskje litt skuffet av meg fra første sekund. Var noe med væremåten og blikket. Hadde rett, ble slettet uten et ord før jeg rakk å kom hjem. Litt senere under måltidet så nevnte han i forbi farten at det er teit at menn må betale på date uten å få seg et ligg! Veldig rar type. På chat noen dager tidligere så var jeg klar på at jeg ligger ikke på første date, aldri og han var så forståelsesfull og sa at de som ligger på første date er løse og ikke noe han har lyst på m.m. Med tanke på kommentaren under daten så vil jeg nok tro han bare jattet med og mente det motsatte. Tredje var på starbucks. Han ville spandere kaffe, jeg sa det gikk fint at han trengte ikke. Endte opp med å kjøpe en muffins på deling midt i daten. Vi pratet løst og fast i et par timer og det var det. Ble ghostet, eller vi ghostet kanskje hverandre, jeg vet ikke. Snakket ikke mer etterpå. Følte ikke noe positivt eller negativt ovenfor han, vi bare passet ikke sammen. Personlig synes jeg ikke noe om å spandere på første date. Andre date, hvis man faktisk er interessert i å fortsette så er det bare hyggelig og søtt. Men på første date er det bare ubehagelig og jeg føler det kommer med en forventning om noe mer. Anonymkode: 7c8c5...b29 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:36 #16 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 TomKrus skrev (På 1.4.2025 den 20.44): Og du tror at det er kaffen det handler om Ikke rart at mange er single Ekspander hva mener du? Anonymkode: b1a1c...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:11 #17 Del Skrevet onsdag kl 01:11 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 21.36): hva mener du? Anonymkode: b1a1c...2f1 Ekspander Rart at du ikke forstår såpass. Den kaffen har selvsagt ALLE råd til å betale selv, men det handler om å være gentleman og spandere på damen du møter. Dette har ingenting med feminisme eller likestilling eller noe å gjøre. Det handler om å være litt galant og ha omtanke. Jeg ser etter sånne ting, og jeg kommer til å spandere masse selv, det skal ingen tvile på. Men, jeg misliker smålige og gjerrige mennesker, så hvis jeg ser tendensen til det, så blir fyren uaktuell. Anonymkode: 112ef...dbb 7 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:20 #18 Del Skrevet onsdag kl 01:20 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.31): Er du ikke feminist? Har du ikke råd til å betale kaffen din selv? Hvorfor spanderte ikke du? Anonymkode: c1bc3...9ad Ekspander Er selvfølgelig ikke feminist. Ja, det er et godt tegn hvis mannen spanderer kaffe ♥️ Anonymkode: bfedb...7e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:39 #19 Del Skrevet onsdag kl 01:39 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.03): Jeg var på date i går, første på mange år. Vi møttes på cafe, men han spanderte ikke kaffen. kjenner jeg syns det var litt rart. Hva tenker dere? Litt gentleman vil man jo ha Anonymkode: b017e...07b Ekspander Vi er i 2025, tenker vi damer kan like godt spandere eller betale for oss selv,som om mannen betaler. Anonymkode: 04755...f3f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:17 #20 Del Skrevet onsdag kl 05:17 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 1.11): Rart at du ikke forstår såpass. Den kaffen har selvsagt ALLE råd til å betale selv, men det handler om å være gentleman og spandere på damen du møter. Dette har ingenting med feminisme eller likestilling eller noe å gjøre. Det handler om å være litt galant og ha omtanke. Jeg ser etter sånne ting, og jeg kommer til å spandere masse selv, det skal ingen tvile på. Men, jeg misliker smålige og gjerrige mennesker, så hvis jeg ser tendensen til det, så blir fyren uaktuell. Anonymkode: 112ef...dbb Ekspander Ts dette🥰 orker heller ikke gjerrige folk, men skal gi han en sjangse til☺️ Anonymkode: b017e...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå