AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Hva koster en mark kur på apoteket og hva betaler du for resepten hos dyrlegen? Anonymkode: 3c870...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Først må jeg levere avføringsprøve av dyret som påviser dritten, noen veterinærer insisterer på å ta inn katten på kontroll, så veterinærtime+resept + ormekur. Ca 900-1100 kr + 129 for resept +500 for ormekuren. helt syke priser. Husk å be om å få flere doser og begrunn det med at det koster flesk. Anonymkode: 0f743...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Får vanlig lege skrive ut . Null problem. Dyrleger er overprisa og totalt unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Happyflopp skrev (7 minutter siden): Får vanlig lege skrive ut . Null problem. Dyrleger er overprisa og totalt unødvendig De gjør ikke det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): De gjør ikke det lenger. Joda. Kanskje ikk for deg men .... Og med "de"..... mener du at du snakker for alle leger i hele Norge du da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april Jeg får resepter på årskontrollen. Tablettene kostet ca 2-300 kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5. april #7 Del Skrevet 5. april (endret) Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Endret 5. april av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:19 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:19 Meowmere skrev (18 timer siden): Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Hvorfor er det reseptfritt i Sverige men ikke i Norge? Anonymkode: 3c870...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet lørdag kl 18:23 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det reseptfritt i Sverige men ikke i Norge? Anonymkode: 3c870...0be Jeg vet ikke. Et annet spørsmål er hvorfor det er resept for dyr, men ikke for mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:38 #10 Del Skrevet lørdag kl 18:38 Meowmere skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke. Et annet spørsmål er hvorfor det er resept for dyr, men ikke for mennesker. Godt spørsmål🤨 Anonymkode: 3c870...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:45 #11 Del Skrevet mandag kl 20:45 Meowmere skrev (På 5.4.2025 den 2.00): Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Hva heter de i Sverige? Anonymkode: 78812...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:30 #12 Del Skrevet tirsdag kl 06:30 Det er vel egentlig ikke lov å kjøpe noe reseptfritt i Svergie som man skal ha resept på i Norge og ta med seg hjem. Jeg er glad det er på resept, for man skal kun gi ved påvist orm pga fare for resistens. Anonymkode: 53121...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:42 #13 Del Skrevet tirsdag kl 06:42 Jeg kjøpte Milbevax vet. på apoteket her i Sverige. De kostet 115 svenske kroner, to tabletter. De er reseptfrie. Anonymkode: 0cfa9...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 07:10 #14 Del Skrevet i går, 07:10 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 22.45): Hva heter de i Sverige? Anonymkode: 78812...12e MIlbemax Vet Var visst 4 tabletter jeg kjøpte. Kostet 250, tror jeg. AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 8.30): Det er vel egentlig ikke lov å kjøpe noe reseptfritt i Svergie som man skal ha resept på i Norge og ta med seg hjem. Jeg er glad det er på resept, for man skal kun gi ved påvist orm pga fare for resistens. Anonymkode: 53121...946 Akkurat mark hos katt klarer jeg å påvise selv. Veterinæren min vet dette også, og skriver ut medisin hvis jeg ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #15 Del Skrevet i går, 07:19 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 23.45): Først må jeg levere avføringsprøve av dyret som påviser dritten, noen veterinærer insisterer på å ta inn katten på kontroll, så veterinærtime+resept + ormekur. Ca 900-1100 kr + 129 for resept +500 for ormekuren. helt syke priser. Husk å be om å få flere doser og begrunn det med at det koster flesk. Anonymkode: 0f743...2f5 Mens her stikker vi bare innom dyrlegen og kjøper ormekur der og da. Forskjell på steder skjønner jeg 😅 et psr hundrelapper vil jeg tro vi betaler her Anonymkode: cde6c...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå