AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Hva koster en mark kur på apoteket og hva betaler du for resepten hos dyrlegen? Anonymkode: 3c870...0be
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Først må jeg levere avføringsprøve av dyret som påviser dritten, noen veterinærer insisterer på å ta inn katten på kontroll, så veterinærtime+resept + ormekur. Ca 900-1100 kr + 129 for resept +500 for ormekuren. helt syke priser. Husk å be om å få flere doser og begrunn det med at det koster flesk. Anonymkode: 0f743...2f5 1
Happyflopp Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Får vanlig lege skrive ut . Null problem. Dyrleger er overprisa og totalt unødvendig
Virrevirrevapp Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Happyflopp skrev (7 minutter siden): Får vanlig lege skrive ut . Null problem. Dyrleger er overprisa og totalt unødvendig De gjør ikke det lenger.
Happyflopp Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): De gjør ikke det lenger. Joda. Kanskje ikk for deg men .... Og med "de"..... mener du at du snakker for alle leger i hele Norge du da 😂
Virrevirrevapp Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Jeg får resepter på årskontrollen. Tablettene kostet ca 2-300 kr. 1
Meowmere Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april (endret) Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Endret 5. april av Meowmere
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april Meowmere skrev (18 timer siden): Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Hvorfor er det reseptfritt i Sverige men ikke i Norge? Anonymkode: 3c870...0be
Meowmere Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det reseptfritt i Sverige men ikke i Norge? Anonymkode: 3c870...0be Jeg vet ikke. Et annet spørsmål er hvorfor det er resept for dyr, men ikke for mennesker.
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april Meowmere skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke. Et annet spørsmål er hvorfor det er resept for dyr, men ikke for mennesker. Godt spørsmål🤨 Anonymkode: 3c870...0be
AnonymBruker Skrevet 7. april #11 Skrevet 7. april Meowmere skrev (På 5.4.2025 den 2.00): Kjøper i Sverige. Der trenger man ikke resept. Koster 150,- for to tabletter. Hva heter de i Sverige? Anonymkode: 78812...12e
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april Det er vel egentlig ikke lov å kjøpe noe reseptfritt i Svergie som man skal ha resept på i Norge og ta med seg hjem. Jeg er glad det er på resept, for man skal kun gi ved påvist orm pga fare for resistens. Anonymkode: 53121...946
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april Jeg kjøpte Milbevax vet. på apoteket her i Sverige. De kostet 115 svenske kroner, to tabletter. De er reseptfrie. Anonymkode: 0cfa9...ea2 1
Meowmere Skrevet 10. april #14 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 22.45): Hva heter de i Sverige? Anonymkode: 78812...12e MIlbemax Vet Var visst 4 tabletter jeg kjøpte. Kostet 250, tror jeg. AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 8.30): Det er vel egentlig ikke lov å kjøpe noe reseptfritt i Svergie som man skal ha resept på i Norge og ta med seg hjem. Jeg er glad det er på resept, for man skal kun gi ved påvist orm pga fare for resistens. Anonymkode: 53121...946 Akkurat mark hos katt klarer jeg å påvise selv. Veterinæren min vet dette også, og skriver ut medisin hvis jeg ringer.
AnonymBruker Skrevet 10. april #15 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 23.45): Først må jeg levere avføringsprøve av dyret som påviser dritten, noen veterinærer insisterer på å ta inn katten på kontroll, så veterinærtime+resept + ormekur. Ca 900-1100 kr + 129 for resept +500 for ormekuren. helt syke priser. Husk å be om å få flere doser og begrunn det med at det koster flesk. Anonymkode: 0f743...2f5 Mens her stikker vi bare innom dyrlegen og kjøper ormekur der og da. Forskjell på steder skjønner jeg 😅 et psr hundrelapper vil jeg tro vi betaler her Anonymkode: cde6c...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå