AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #1 Skrevet 1. april 2025 Jeg har gått med dette helvete i et halvt år nå, og har 5 runder bak meg med mislykket behandling. Er på runde 6 nå med scatol tabletter i tilegg. Har noen erfaringer med disse tablettene? Kan man evt bli lagt inn på sykehus om det ikke forsvinner?? Hilsen fortvilet jente Anonymkode: e780d...143 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #2 Skrevet 1. april 2025 Du har min største medfølelse, høres ut som et sant helvete! Hører flere har slitt i mange omganger, håper tablettene fungerer. Anonymkode: 8c47c...022 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #3 Skrevet 1. april 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har min største medfølelse, høres ut som et sant helvete! Hører flere har slitt i mange omganger, håper tablettene fungerer. Anonymkode: 8c47c...022 Tusen takk 🙏🏻 Anonymkode: e780d...143
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #4 Skrevet 1. april 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har gått med dette helvete i et halvt år nå, og har 5 runder bak meg med mislykket behandling. Er på runde 6 nå med scatol tabletter i tilegg. Har noen erfaringer med disse tablettene? Kan man evt bli lagt inn på sykehus om det ikke forsvinner?? Hilsen fortvilet jente Anonymkode: e780d...143 Oi, dette høyrest vondt ut. Du har mi største medkjensle ❤️ Veit du noko om korleis du fekk det? Anonymkode: 568e3...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #5 Skrevet 1. april 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oi, dette høyrest vondt ut. Du har mi største medkjensle ❤️ Veit du noko om korleis du fekk det? Anonymkode: 568e3...5c7 Ja, en jeg datet gadd ikke gi beskjed om at han hadde det, så jeg fikk det av han 😔 Anonymkode: e780d...143 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #6 Skrevet 1. april 2025 Tablettene hjelper. Men husk å frys, evt kok alt av tøy osv. Anonymkode: 7e62d...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #7 Skrevet 1. april 2025 En familie jeg vet om slet med å bli kvitt det. Tok 1 år og kostet 20.000 kr. De måtte flytte ut av boligen sin et par uker slik at skabben i klær og møbler døde. Var litt av regime mtp. vasking av klær bl.a. Samtidig måtte de behandle alle sammen på nytt når de bodde borte. Har også vært tatt opp at skabben begynner å bli resistent mot behandlingen vi har i Norge, noe som gjør at mange har valgt å reise til Sverige for å få sterkere krem der. Anonymkode: d1836...242 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå