AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Har mange billige lesebriller rundt i huset. Til bruk for å lese på mobil, ingredienser og annen tekst. Har greit syn, men trenger dette innimellom. Har briller liggende på soverom, stue, kjøkken og bad. Jeg sliter med å pusse brillene rene. Har vasket med Zalo, glasspuss og tørrpuss med klut. Jeg vet det ikke er skikkelige briller, men dere som har de. Hvordan pusser dere "glassene"? Anonymkode: 99fd8...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet tirsdag kl 20:19 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har mange billige lesebriller rundt i huset. Til bruk for å lese på mobil, ingredienser og annen tekst. Har greit syn, men trenger dette innimellom. Har briller liggende på soverom, stue, kjøkken og bad. Jeg sliter med å pusse brillene rene. Har vasket med Zalo, glasspuss og tørrpuss med klut. Jeg vet det ikke er skikkelige briller, men dere som har de. Hvordan pusser dere "glassene"? Anonymkode: 99fd8...f3b Bare pusser dem - du kommer aldri til å så se at det er klart - siden lesebriller bare er uklare så fremt du ikke ser direkte på noe smått som er nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:46 #3 Del Skrevet onsdag kl 01:46 Mezzosoprena skrev (5 timer siden): Bare pusser dem - du kommer aldri til å så se at det er klart - siden lesebriller bare er uklare så fremt du ikke ser direkte på noe smått som er nær deg. Jeg forstår at jeg ikke ser klart med lesebriller om man ser ut i rommet. De er laget for å lese/se på nært hold. Problemet mitt er at jeg ikke får pusset de rene. De vanlig dyre brillene jeg bruker er lett og vedlikeholde, men "glasset" i de billige "Nille brillene" er vanskelig å pusse rene. Det blir som en hinne på de. Så jeg lurte på om noen hadde tips til hva man kunne pusse/vaske de med. Anonymkode: 99fd8...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:26 #4 Del Skrevet onsdag kl 02:26 Billige brille servietter fra normal el - til både dyre og billige briller Anonymkode: 9d534...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:35 #5 Del Skrevet onsdag kl 02:35 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Billige brille servietter fra normal el - til både dyre og billige briller Anonymkode: 9d534...8b8 Takk, da prøver jeg de. Anonymkode: 99fd8...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet torsdag kl 05:32 #6 Del Skrevet torsdag kl 05:32 Ikke bruk sprit basert ting på ålastikk-glass. En runde i oppvaskmaskinen gjør ofte susen. Så vanlig papir, gjerne med litt såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:44 #7 Del Skrevet torsdag kl 05:44 Brillerens-serviettene fra Biltema er de beste av alle jeg har testet. Anonymkode: e8695...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå