AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Jeg stresser ekstremt for hva som skal skje med boligmarkedet. Det har jeg egentlig gjort hele livet, ettersom da jeg var mindre va skrekksenarioet at jeg ikke skulle få meg enebolig når jeg ble voksen (ikke spør hvorfor, hører jo hvor egoistisk tankegang det er!!). Nå innser jeg jo at bare det å få seg leilighet kan være umulig om 5-10 år. Jeg er student og vil egentlig flytte bort etter bacheloren for å ta master men ser jo at boligdrømmen kan bli enda fjernere siden jeg da må ta opp studielån. Føles så urettferdig, jeg vil så gjerne bosette meg her jeg har vokst opp etter endt studietid, men prisene er jo farlig høye. Og de vokser jo bare stadig. Hva skal skje med min generasjon, skal alle bo hjemme hos mor og far til de er 50? Og leieprisene er jo kjempehøye de også, så alle kan jo ikke leie heller. Jeg er redd, frustrert og lei meg. Føler jeg har rett til å bo her jeg har vokst opp. Får nok kjeft av mange for det faktum at det ikke er en menneskerett å eie bolig, men må bare få ut dette jeg ligger å kverner og bruker kjempemye av fritiden min til å stresse over. Lurer også på om noen andre kjenner på det samme? Anonymkode: 9e610...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Misunner ikke unge i dag nei. Kjøpte min første bolig i 2007. Og da var det helt overkommelig for de fleste. Men i dag? Nei… Anonymkode: 5b8ae...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…