Gå til innhold

Aniplan kattunge avtale. Er det lurt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal få kattunge. Den er allerede chippet og følger vaksiner, skal kastreres. Er det lurt å abonnere på Aniplan? Jeg aner ikke om en får valuta for pengene.

Anonymkode: 29329...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Katter er som regel friske, jeg hadde heller kjøpt generell forsikring hos forsikringsselskap, heller enn å betale store summer til Anicura, en dyrlegekjede som har horrible priser for behandling. Anbefaler Agria (forsikring), god erfaring med dem, også finner du en uavhengig dyrlege (ikke kjede) fra f. eks https://snute.io/ en nettside som har lagt mye jobb i å finne dyrleger som ikke ruinerer oss dyreelskere som bare vil ivareta våre søte små ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
SnikkSnakkmf skrev (På 1.4.2025 den 21.19):

Nei.

Katter er som regel friske, jeg hadde heller kjøpt generell forsikring hos forsikringsselskap, heller enn å betale store summer til Anicura, en dyrlegekjede som har horrible priser for behandling. Anbefaler Agria (forsikring), god erfaring med dem, også finner du en uavhengig dyrlege (ikke kjede) fra f. eks https://snute.io/ en nettside som har lagt mye jobb i å finne dyrleger som ikke ruinerer oss dyreelskere som bare vil ivareta våre søte små ❤️

Jeg syns det er litt trist at alle kjedene skjæres over en kam. Jeg skulle virkelig ønske at noen gitt inn og undersøkte hva som ligger av kompetanse under de ulike her. For de er ikke sammenliknbare. Overhode ikke. Noen har skikkelig faglig nivå, mens enkelte andre virker å få titler i kraft av stillingen på klinikken. Måtte journalister fatte interesse for det og ikke bare pris. Det hadde vært noe ……

Anonymkode: 949a7...6db

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg syns det er litt trist at alle kjedene skjæres over en kam. Jeg skulle virkelig ønske at noen gitt inn og undersøkte hva som ligger av kompetanse under de ulike her. For de er ikke sammenliknbare. Overhode ikke. Noen har skikkelig faglig nivå, mens enkelte andre virker å få titler i kraft av stillingen på klinikken. Måtte journalister fatte interesse for det og ikke bare pris. Det hadde vært noe ……

Anonymkode: 949a7...6db

Enig! Finnes dårlige og gode veterinærer hos kjedene og private. Jeg har gått til private som ikke har tatt meg på alvor, og selvom de er rimelige er det jo fullstendig bortkasta penger når jeg ender opp med å dra til en kjede etterpå, fordi jeg vet noe er galt uten at den private fant ut av det… Også finnes det kjeder der ikke nødvendigvis alle er kjempeflinke.

Også viktig at før folk sammenlikner pris fra en klinikk til en annen at de sjekker hva som er inkludert i prisen. Noen har prisen for etterkontroll innlagt, andre har ikke. Noen har med tannrøntgen i tannrens (egentlig veldig viktig), andre har det ikke. Noen har blodprøve med i seniorsjekk, andre har bare en generell helsesjekk med litt ekstra fokus på ledd og sånt.

Anonymkode: a4adc...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...