Gjest nyfiken Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Skal endelig kaste meg over mineralbølgen jeg også Søkte litt og ser at mange har bestilt et sett med foundation, veil og varmt + en kost. Men jeg finner ikke dette noen steder.. På Essentialdayspa får jeg beskjed om at de ikke har noen BE produkter Hvor finner jeg dette?
Amalthea Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Hos Colorfulsprinkles.com kan du kjøpe B.E. produkter. Har god erfaring med dem!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Hos Colorfulsprinkles.com kan du kjøpe B.E. produkter. Har god erfaring med dem! ← Takk for svar Har du kost fra BE også? I såfall, hvilken?
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Hos Colorfulsprinkles.com kan du kjøpe B.E. produkter. Har god erfaring med dem! ← skriver de ned verdien?
Amalthea Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Har ikke kosten deres Så mange som siere at den røyter (i alle fall i begynnelsen), og det takler jeg ikke. Men vet det er mange som liker kostene også. Så vidt jeg har forstått så må kosten kunne ta opp en del produkt, altså må den være litt grov.
Amalthea Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 skriver de ned verdien? ← Har bare handlet for under 200, men jeg er ganske sikker på de gjør det hvis du ber om det. Send en mail og spør først evt, de svarer raskt
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Du må registrere deg på essentiladayspa. ga 350 kr for en pakke med veil,warmt,foundations,kost ,og video. Det var MED porto. MEN de skrev IKKE ned verdi så jeg ble stoppa for første gang.så de ble 200kr ekstra.grrrrr Prøv colurfulsprinkles eller beautybridge de skriver ned verdien.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Du må registrere deg på essentiladayspa. ga 350 kr for en pakke med veil,warmt,foundations,kost ,og video. Det var MED porto. MEN de skrev IKKE ned verdi så jeg ble stoppa for første gang.så de ble 200kr ekstra.grrrrr Prøv colurfulsprinkles eller beautybridge de skriver ned verdien. ← Men jeg ER registrert.. Virker som om essentialspa ikke vil ha meg og noen andre på KG som kunder Har prøvd alt; har logget meg på så klikket på BE, klikket på BE også logget meg på.. Får alltid samme beskjed, de har ingen BE-produkter
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Du må registrere deg på essentiladayspa. ga 350 kr for en pakke med veil,warmt,foundations,kost ,og video. Det var MED porto. MEN de skrev IKKE ned verdi så jeg ble stoppa for første gang.så de ble 200kr ekstra.grrrrr Prøv colurfulsprinkles eller beautybridge de skriver ned verdien. ← Det er skikkelig irriterende, og sluttprisen kan ende opp med å bli høyere enn om du kjøper hos norsk hudpleier. Der koster slike prøvesett 600 kroner, mener jeg å huske. Har beautybridge Bare Escentuals?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Har beautybridge Bare Escentuals? ← Nei. De har GloMinerals og Jane Iredale. Jeg har gitt opp å finne Bare Minerals på nett. Da tar jeg den utgiften og støtter det lokale næringsliv.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Nei. De har GloMinerals og Jane Iredale. Jeg har gitt opp å finne Bare Minerals på nett. Da tar jeg den utgiften og støtter det lokale næringsliv. ← Ebay har i bøtter og spann. Har veldig gode erfaringer derfra. Veil og varmth var ubrukelig synes jeg, så bestilte en fullstørrelse foundation fra ebay til 14 dollar.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 logget meg nettopp inn på essentialdayspa ,ikke problemer å kjøpe ID BARE MINERAL NÅ... men de skriver ikke ned verdien lenger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå