Gå til innhold

c-date og liknende

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen som er betalende medlemmer der? Jeg vet ikke om jeg gidder svi av penger på det, for innbiller meg at det er mange falske kontoer der. 

Eller er det mange ekte, som faktisk vil møtes og kanskje ligge sammen?

Anonymkode: 68606...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei

Er det noen som er betalende medlemmer der? Jeg vet ikke om jeg gidder svi av penger på det, for innbiller meg at det er mange falske kontoer der. 

Uten tvil så er mange av de sider bare for å lure penger ut med falske damer. Bare for å lure ut penger.

Nå kjenner jeg ikke c-date men du skal være mistenksom på slike sider

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hei

Er den i gang enda?? Prøvde meg for maaange år siden, men det var kun tomme kontoer som jeg måtte betale for å ”lese”😖 Kun lureri alt sammen!

Anonymkode: 675b5...651

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er den i gang enda?? Prøvde meg for maaange år siden, men det var kun tomme kontoer som jeg måtte betale for å ”lese”😖 Kun lureri alt sammen!

Anonymkode: 675b5...651

takk for tips. bedre å finne pulevenninne på Tinder, da.

Skrevet

Bare tull. Ren svindel. Styr unna 

Skrevet

Jeg har ikke vørt på datern siste tiår, så jeg er ikke helt oppdatert.

Min første reaksjon var jøss, finnes den enda.

Vel for å innrømme det: jeg var (betalende) medlem et halvt års tid, tilsammen, og jeg fikk koselige mailer fra "Chastity Laine", "Elvira Tomlinson" og de. Ufattelig så enige de var om hva de ville jeg skulle gjøre med de. Og ei skulle ha penger til en flybillett fra Istanbul til hit, jeg spurte om ikke jeg kunne sende henne billetten, nei det var bedre at hun fikk penger å kjøpte billetten sjøl, var billigere å kjøpe i Tyrkia (rart, for jeg fant billetter på nett som var 2000,- billigere enn det hun ba om).

Altså stort sett bare fake, de profilene. Og slik måtte det bli, for det var gratis å opprette kvinneprofiler. Det er invitasjon til boter det.

Min fangst: to sexchater, og så fikk jeg ei som ble med på en date uten at det ble noe hanky panky, og så ble det ei som fikk kjørt seg skikkelig. Det var et magert resultat i forhold til hva jeg så for meg. 

Terningkast en på grunn av all spammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...