-Missi- Skrevet 7. april #101 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nysgjerrig på din størrelse/kroppstype. Har du bilde av kjendiser som ligner ? Anonymkode: 8ea35...604 Nei noe sånt hadde blitt alt for privat, ikke er jeg opptatt av kjendiser heller. Så det ønsker jeg ikke utlevere her. Du får bruke fantasien 😂🍑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 7. april #102 Del Skrevet 7. april Helene1982 skrev (På 6.4.2025 den 0.52): Det er noen, men ikke mange som sier at en trent kropp ikke er pent. Om man kunne få en partner som er mer enn "ta vare på helsa" trent uten å trene, ville det sikkert vært fleres preferanse. Grunnen til at det ikke er det, er rett over hodet ditt. Om alle mennesker skulle rangere sine preferanser, ville veldig trent kropp kun vært på topp 5 for de som også fokuserer på kropp. Og dette bekrefter mye av hva som kommuniseres i tråden. Noen (les deg) får bakoversveis når andre prioriterer annerledes enn deg selv. Joda, men dette handler fint lite om akkurat det. For det finnes noe som heter et førsteinntrykk. Og jada, som enkelte ikke klarer å slutte å gnåle om er det sant at førsteinntrykket ikke er alt. Men i virkelighetens verden er det ganske mye. Veldig mange potensielle partnere, som ved nærmere bekjentskap kunne vist seg fra en langt mer attraktiv side, går man nemlig glipp av på grunn av et førsteinntrykk som… ja, rett og slett ikke gjorde særlig inntrykk. Så er spørsmålet: Hva gjør et godt førsteinntrykk? Og her skal vi altså liksom ta på alvor påstander stikk i strid med all praktisk erfaring om at kvinner ikke henter positive impulser fra at en mann fremstår som veltrent og sprek? 😂😂😂 (merk at vi altså ikke snakker om bole-vrak her) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #103 Del Skrevet 7. april En mann kan være veltrent men ose av arroganthet og det er lite tiltrekkende.. mens en annen som er veltrent kan virke god og da tiltrekkede. På lik linje som en med ølmage og har et godt lynne er tiltrekkende, mens en som har et aggressivt lynne ikke er det..🤷♀️ en kan vær klønete og man falle for det, mens en annen vil mene at det var da fælt til klønehet.. jeg tenker førsteinntrykk er en ting, men når man blir kjent.. da finner man fort ut om det er noe for en. Derfor jeg ikke kan fordra Tinder - folk får ikke en sjanse.. k44 Anonymkode: c94e3...012 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. april #104 Del Skrevet 16. april KallePils skrev (På 7.4.2025 den 18.34): Joda, men dette handler fint lite om akkurat det. For det finnes noe som heter et førsteinntrykk. Og jada, som enkelte ikke klarer å slutte å gnåle om er det sant at førsteinntrykket ikke er alt. Men i virkelighetens verden er det ganske mye. Veldig mange potensielle partnere, som ved nærmere bekjentskap kunne vist seg fra en langt mer attraktiv side, går man nemlig glipp av på grunn av et førsteinntrykk som… ja, rett og slett ikke gjorde særlig inntrykk. Så er spørsmålet: Hva gjør et godt førsteinntrykk? Og her skal vi altså liksom ta på alvor påstander stikk i strid med all praktisk erfaring om at kvinner ikke henter positive impulser fra at en mann fremstår som veltrent og sprek? 😂😂😂 (merk at vi altså ikke snakker om bole-vrak her) Du snakker fra ditt eget stasted: DU ser etter en kvinne som er veltrent og sprek. Det er det du ser etter i et førsteinntrykk. Jeg liker et godt håndtrykk og gode kommunikasjonsegenskaper. Det å være trent og sprek, kommer langt ned på lista for meg - på samme måte som at du sikkert ikke bryr deg om din partner er over middels intelligent og er morsom. Jeg tror de fleste av oss ser etter noe som passer oss selv. Når du sier "kvinner liker" mener du "kvinner du liker - liker" Og om det er damer som er treningsinfluensere, har du nok rett i at de ser etter en trent, pen, ung mann - som i at du ser etter en trent, pen, ung kvinne. Det er ikke noe feil ved det, men samme preferanser gjelder ikke alle menn eller alle kvinner. Om du ikke liker overfladiske mennesker, må du tilby noe annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. april #105 Del Skrevet 16. april (endret) Helene1982 skrev (20 timer siden): Du snakker fra ditt eget stasted: DU ser etter en kvinne som er veltrent og sprek. Det er det du ser etter i et førsteinntrykk. Jeg liker et godt håndtrykk og gode kommunikasjonsegenskaper. Det å være trent og sprek, kommer langt ned på lista for meg - på samme måte som at du sikkert ikke bryr deg om din partner er over middels intelligent og er morsom. Jeg tror de fleste av oss ser etter noe som passer oss selv. Når du sier "kvinner liker" mener du "kvinner du liker - liker" Og om det er damer som er treningsinfluensere, har du nok rett i at de ser etter en trent, pen, ung mann - som i at du ser etter en trent, pen, ung kvinne. Det er ikke noe feil ved det, men samme preferanser gjelder ikke alle menn eller alle kvinner. Om du ikke liker overfladiske mennesker, må du tilby noe annet. Du opplever ikke noen "gode kommunikasjonsegenskaper" før lenge etter at du har bestemt deg for.å i det hele tatt snakke grundig med vedkommende. Virkeligheten er enkel: Dette er ikke et førsteinntrykk. Og menn som ikke slipper forbi førsteinntrykket får aldri viste deg "kommunikasjonsevnene" sine. Punktum. Endret 16. april av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet torsdag kl 00:37 #106 Del Skrevet torsdag kl 00:37 Ja, det er jo helt reelt at de fleste møtes bare en gang i livet før man potensielt er avvist for godt... Det er ikke sånn at forhold starter i halvfylla i en random bar i sentrum. Det kan like gjerne være på studentpuben, i kantina på jobben, eller andre steder hvor man har ganske mange flere sjanser enn førsteinntrykket for å vinne noen. Sånn er det jo også for menn vs kvinner. Det er ganske få du får øynene opp for bare fordi de "ser bra ut", men så har du de som ikke er eksplisitt utelukket og du møter en håndfull ganger - og tilfeldigvis stiger i gradene fordi man får litt og litt mer informasjon om hvem de er etter hvert som tiden går. "Punktum" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:21 #107 Del Skrevet fredag kl 07:21 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Noen ganger er det bedre med personlighet enn en kropp. Kroppen kan man gjøre noe med, men personligheten er forever. Anonymkode: 245c4...936 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet fredag kl 08:13 #108 Del Skrevet fredag kl 08:13 (endret) KallePils skrev (På 4.4.2025 den 11.39): Velkommen til Kjerringguiden, der kvinner juger så det renner av dem for å fremstille seg som prektigere enn de faktisk er. Kvinner liker veltrente menn. Vann er forøvrig vått. Tull og tøys. Dere menn flest skjønner ikke hvor mye av kvinnens begjær som ligger i gjensidigheten, det å selv bli begjært. og hvordan det, stikk i strid med hva mange kg menn tror de har forstått, får oss til å ubevisst trekkes partnere som ligner oss selv. Hvis man ser vekk fra statistikken på puleapper og ser seg rundt i verden eller bare hører på hva kvinner sier så ser man at vi tiltrekkes av helt vanlige folk. Jeg foretrekker en «urmann-kropp» med lav fettprosent som både er bygd for styrke og fart. Kropp er et område jeg selv alltid har ligget tett opp mot idealet på. Kjenner meg likevel godt igjen i å foretrekke det uperfekte. Jeg kan se at et symmetrisk og renskåret ansikt er objektivt pent men tiltrekkes ikke av det, tiltrekkes av vanlige menn, av kjemien, samspillet og troverdigheten i relasjonen enten den er ekte eller en fantasi. Endret fredag kl 08:14 av Bimbo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:19 #109 Del Skrevet fredag kl 08:19 Inntrykk av at mange kvinner har et rart syn på hva som er store muskler. Folk som tar steroider og som har mer muskler enn hva som er mulig naturlig blir sett på som store muskler, mens en mann med naturlig store muskler bare blir sett på som litt muskuløs. Så jeg tror ikke kvinner generelt foretrekker menn med det de definerer som mye muskler, men så tror jeg heller ikke kvinner generelt vil definere 10kg ekstra muskler på en veltrent mann som "mye muskler" Anonymkode: a148d...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:23 #110 Del Skrevet fredag kl 08:23 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Jeg faller for mennesket, personlighet og kjemi, ikke utseende. Anonymkode: fd905...210 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:49 #111 Del Skrevet fredag kl 08:49 Til de som skriver bastante "kvinner liker x" eller "kvinner liker ikke x". Hvordan, altså HVORDAN kan du som voksent menneske ha gått gjennom livet og fortsatt ikke forstått at mennesker er forskjellige og at mennesker liker forskjellige ting?! Du liker eller liker ikke X, derfor må alle andre mene det samme!? Og de lyver til seg selv hvis de ikke har DINE preferanser? Jeg klarer faktisk ikke å forstå hvordan det er mulig for voksne mennesker og tro at "min mening er fakta". Uuutrolig spesielt. Jeg liker ikke synlig muskler. Det har ikke noe med hvordan jeg ser ut. Jeg har alltid hatt den preferansen. Og jeg har sjans på de. Siste typen var muskuløs. Det var ikke musklene hans jeg falt for.. Og kunne jeg satt sammen drømmetypen hadde muskler ikke vært på lista. Herregud for en dum diskusjon. "hvorfor liker ikke folk det samme som meg" Anonymkode: b9e3b...932 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:50 #112 Del Skrevet fredag kl 08:50 Jeg kom over et godt uttrykk her om dagen; "vibesexual". Og det beskriver så innmari godt hva som skal til for at jeg faller for noen i hvert fall; det er rett og slett en x-faktor, en vibe, noe man ikke helt kan sette fingeren på, men som gjør at akkurat den personen er tiltrekkende for meg. Anonymkode: 016cf...7a5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #113 Del Skrevet fredag kl 17:01 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 21.17): Enig. Jeg tar vare på utseendet mitt, og vil at mannen skal gjøre det samme. Det er langt fra det viktigste i livet, men det avspeiler en sunn og aktiv livsstil som jeg ønsker vi begge har. Har for øvrig en sånn mann, og muskler og trent kropp er bare en av mange positive ting med ham. Men det er jo positivt for sexlivet at jeg synes han er råsexy. Anonymkode: b0f7d...4bf Så du tror ikke at andre kvinner kan synes at en mann med noen kilo ekstra er råsexy? Du tror at det kun er de muskuløse og godt trente mennene som gjør kvinner kåte og tente? Du tror ikke at de med noen kilo ekstra kan ha et godt sexliv? Anonymkode: 0938d...6ba 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:13 #114 Del Skrevet fredag kl 17:13 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du tror ikke at andre kvinner kan synes at en mann med noen kilo ekstra er råsexy? Du tror at det kun er de muskuløse og godt trente mennene som gjør kvinner kåte og tente? Du tror ikke at de med noen kilo ekstra kan ha et godt sexliv? Anonymkode: 0938d...6ba Enig. Jeg er veltrent selv, men digger feite damer. Anonymkode: f8cc9...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå