AnonymBruker Skrevet 2. april #41 Del Skrevet 2. april Jeg liker menn i mange former og fasonger. Hvem han er som person er mye viktigere enn hvordan kroppen hans er. Jeg har vert med slanke veltrente menn, bamsete menn og sterke enn de fleste menn. Det er noe fint med kroppen til hver enkelt av de, men det er personligheten jeg blir forelsket i. Derfor så kommer muskler på kroppen gjerne helt sist på prio listen selv om jeg også rent objektivt synes det er pent. Anonymkode: c9df6...836 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #42 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Tror en del kvinner vet at de ikke har sjans på veltrente menn, og derfor skal de ikke innrømme at de egentlig synes de er flotte. Flere tjukke venninne prøver seg bevisst på kraftige menn fordi de føler at de har sjans. Anonymkode: 0488f...c78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. april #43 Del Skrevet 2. april Pft bare tull jeg er absolutt en frodig kvinne (ref en tråd her inne med diskusjon😂) og har hatt mest slanke og veltrente menn. Har vært sammen med et par bamser og men de er i mindre tall. Jeg har gått for de mennene jeg syns er digg og som synes jeg er digg! I alle mulige varianter av kroppsfasong, høyde, etnisitet, pikk størrelse og alt mulig som diskuteres her inne. Hva var felles jo vi likte hverandre! Drit i all mulig jantelov og tullball regler! Er så mye rart men der ute i virkeligheten finner folk hverandre hele tiden. Noenganger for kjærlighet, noen ganger for sex og jaggu mange ganger for begge deler. Og ja alder glemte vi jo slenge inn i mixen evig diskusjon. Samtidig som jeg skriver her har jeg en kåt, veltrent, høy 10 år yngre fyr som spammer ned snappen min og syns jeg er noe av det flotteste han har sett 😂 Om jeg vil kan jeg takke ja til han når som helst? Gjør jeg det? Nei. Kommer sikkert dicpic og snart åpner ikke når jeg samtidig skriver her 😂 Det var til den diskusjonen om at vi går ut på dato. Nope we dont! Innimellom blir jeg litt overgitt over fjaset her inne 🙈 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. april #44 Del Skrevet 2. april (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror en del kvinner vet at de ikke har sjans på veltrente menn, og derfor skal de ikke innrømme at de egentlig synes de er flotte. Flere tjukke venninne prøver seg bevisst på kraftige menn fordi de føler at de har sjans. Anonymkode: 0488f...c78 Stemmer ikke for min del i hvert fall. Jeg synes ikke tynne, muskuløse menn er noe pent. Jeg har virkelig prøvd å finne en attraksjon for sånne menn, men jeg bare klarer det ikke. Og det hadde nok vært sånn, uavhengig om jeg var tykk eller tynn. Hadde jeg hatt sjans på en veltrent mann, så hadde jeg nok ikke tatt den sjansen. Fordi de rett og slett ikke tiltaler meg. Jeg vet jo selv best hva som jeg finner tiltrekkende og det er menn med "pappa-kropp" eller litt mage. Jeg synes det er utrolig attraktivt. Mulig at jeg da framstår som spesiell, men det kan jeg fint leve med. Jeg vet jo selv hva jeg vil ha. Endret 2. april av Mardina 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #45 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Mann her. Det kryr jo av menn i 20- og 30-årene som lever som om de skulle vært toppidrettsutøvere. Alt handler om trening og kosthold. Disse menneskene er utrolig kjedelige å tilbringe tid med dersom man ikke deler den sykelige interessen for trening og kosthold. For nei, det behøves ikke å trene 10 økter i uka og detaljstyre hele kostholdet ditt fire uke frem i tid for å leve et langt og godt liv med en sunn kropp. Balanse er mangelvare blant single menn på den alderen i dag. Anonymkode: 0c7ac...e78 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #46 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror en del kvinner vet at de ikke har sjans på veltrente menn, og derfor skal de ikke innrømme at de egentlig synes de er flotte. Flere tjukke venninne prøver seg bevisst på kraftige menn fordi de føler at de har sjans. Anonymkode: 0488f...c78 Hvis det stemte, så skulle man jo forandre smak om man gikk opp i vekt. Som ung voksen hadde jeg BMI på 20 og likte slanke, veltrente menn med lite synlige muskler. Nå er jeg 50 år, har BMI på 25 og liker fortsatt slanke, veltrente menn med lite synlige muskler. Det eneste som forandrer seg er at jeg heldigvis foretrekker menn på egen alder. Det hadde vært litt tragisk om jeg fortsatt siklet på 20-åringer. Anonymkode: 499cf...dc1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #47 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Så fint at du forstår at alle har forskjellige preferanser så da forstår du at alle ikke har den samme meningen som deg og syns forskjellige ting er fint. Jeg liker menn som tar vare på kroppen sin ja, men det er stor forskjell på å ta vare på kroppen sin og å være godt trent. Dessuten, når det kommer til godt trent så følger det med en del rutiner og et kosthold som jeg ikke er noe interessert i. Jeg tar heller en pappa kropp der vi kan kose oss med pizza og stappe i oss godteri en tirsdagskveld, enn å forholde seg til "kan bare spise ditt, kan bare spise datt.. jeg blir feit av det, så kan ikke spise det." Livet er til for å kose seg. ❤️ Anonymkode: cfd8a...413 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #48 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann her. Det kryr jo av menn i 20- og 30-årene som lever som om de skulle vært toppidrettsutøvere. Alt handler om trening og kosthold. Disse menneskene er utrolig kjedelige å tilbringe tid med dersom man ikke deler den sykelige interessen for trening og kosthold. For nei, det behøves ikke å trene 10 økter i uka og detaljstyre hele kostholdet ditt fire uke frem i tid for å leve et langt og godt liv med en sunn kropp. Balanse er mangelvare blant single menn på den alderen i dag. Anonymkode: 0c7ac...e78 Forfriskende å se en mann reflektere over det samme ❤️ Anonymkode: cfd8a...413 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #49 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 21.25): Store definerte muskler krever innsats i hverdagen som ikke er nødvendigvis forenelig med «vanlig familieliv». Jeg vil spise chips og drikke øl, sammen med mannen min, på sofa på en vanlig lørdag. Jeg vil ikke måtte lage kun pannekaker av cottage cheese og banan, og kaker av avokado og chia frø.. jeg vil leve normalt, spise normalt, trene minimalt og jeg ønsker meg en mann med samme holdning. Derfor for min egen del er menn med store muskler er totalt utelukket 😅 Jeg bare ser realistisk på det. Anonymkode: f5058...4d4 Mens min mann prioriterer å ikke drikke øl, men å bygge muskler,i likhet med meg selv. Vi har altså felles interesser. Og det tenker jeg er viktigst. Man finner den man kan leve ett godt liv med! Anonymkode: eb34f...cbb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #50 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror en del kvinner vet at de ikke har sjans på veltrente menn, og derfor skal de ikke innrømme at de egentlig synes de er flotte. Flere tjukke venninne prøver seg bevisst på kraftige menn fordi de føler at de har sjans. Anonymkode: 0488f...c78 Stemmer ikke for meg i hvert fall, jeg er slank og trent selv, men synes ikke veltrente menn er særlig tiltrekkende. Anonymkode: 016cf...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #51 Del Skrevet 3. april Mardina skrev (7 timer siden): Stemmer ikke for min del i hvert fall. Jeg synes ikke tynne, muskuløse menn er noe pent. Jeg har virkelig prøvd å finne en attraksjon for sånne menn, men jeg bare klarer det ikke. Og det hadde nok vært sånn, uavhengig om jeg var tykk eller tynn. Hadde jeg hatt sjans på en veltrent mann, så hadde jeg nok ikke tatt den sjansen. Fordi de rett og slett ikke tiltaler meg. Jeg vet jo selv best hva som jeg finner tiltrekkende og det er menn med "pappa-kropp" eller litt mage. Jeg synes det er utrolig attraktivt. Mulig at jeg da framstår som spesiell, men det kan jeg fint leve med. Jeg vet jo selv hva jeg vil ha. Det er bra du er bevisst på deg selv @Mardina 👏👏👏. Viktig å vite hva som appellerer og ikke. Selv merker jeg at jeg i utgangspunktet, har veldig lite preferanser bortsett fra personlighet og tankesett. Det er veldig viktig for meg. Jeg tenner veldig på adferd, og det har jeg nok alltid gjort når jeg tenker meg om. Jeg har bare ikke vært klar over det. Eneste jeg ikke er så glad i er menn uten hår på hodet. Ikke fordi det ikke kan være sexy, for det kan det være, men jeg er så glad i å rufse han i håret 😂 Det er en greie jeg har 😂 Det er ikke alle menn som liker dette, og jeg må ikke, men er jeg veldig tiltrukket av han, så får jeg veldig lyst til å gjøre det. Er ikke det rart? 😂 Anonymkode: 8dd37...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #52 Del Skrevet 3. april Jeg har aldri likt store muskler. Og jeg tror kanskje at mange ønsker å presisere det fordi menn gjerne klasker det i bordet - kvinner vil bare ha menn som.... (legg inn alle overfladiske parametre og dropp alt som handler om emosjonell tilstedeværelse). Det kan oppleves som viktig å prøve å avkrefte misforståelsen mange menn bærer på. Anonymkode: ea0cd...782 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #53 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Som veldig godt trent selv , har jeg alltid likt godt trente menn best. Men så traff jeg min kjæreste som trener, men har litt mage og ekstra kg...og fallt pladask for hele mannen!! Bryr meg absolutt ingenting at kroppen ikke ser topptrent ut ❤️ Anonymkode: 8f643...3f2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #54 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg blir feit av det, så kan ikke spise det." Livet er til for å kose seg. ❤️ Her er jeg uenig med deg:) Bare tull at man ikke kan "kose" seg fordi man trener og spiser sunn og næringsrik mat. Trening gir også både overskudd og forebygger sykdommer og aldring. Det kaller jeg å leve og kose seg. Anonymkode: 6ad0d...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #55 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Kjæresten min, snart samboer, som jeg ble sammen med i voksen alder, trener 3-5 ganger i uka. Han har alltid trent og har gode vaner fra tiden som semiproff fotballspiller. Jeg elsker at han tar vare på seg selv, både med trening, døgnrytme, lite alkohol, klipper håret, negler og steller skjegget. Jeg vil ha han i livet mitt lengst mulig, frisk og rask. Så dette er teknisk sett noe vi begge nyter godt av. MEN! Etter han bikket 40 år så legger han raskere på seg, og han erfarer at det er langt vanskeligere å ta av 3kg når det måtte passe. Han er sterk, rask, allsidig, har muskler og flott holdning, men samtidig 5-7 kg for mye fett. Men han er helt nydelig! Jeg vil mye heller ha en sunn mann, med sunn balanse mellom livet, jobb, familie og trening, enn å ha en som blir sprø av forskyve en treningsdag eller kose seg med ferie/mat/fest når det måtte passe. En mann som er altfor muskuløs er også en som bruker utrolig mye tid på kroppen sin. Og det livet er ikke jeg ute etter iallefall. Anonymkode: 77ec0...1d7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #56 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Jeg synes ikke at menn med muskler og six pack er fint. En mann kan utmerket godt ta vare på kroppen sin selv om han ikke har under 10 i fettprosent. Styrke derimot, det liker jeg at en mann har. Det finnes alltid en mellomting som er mer enn bra nok på alle måter. Tynne og slanke menn har jeg aldri blitt tiltrukket av. Anonymkode: 65ede...f39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #57 Del Skrevet 3. april Anonymkode: 6ad0d...7ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. april #58 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Folk definerer vel det å "ta vare på kroppen sin", litt ulikt. Mange tenker vel på det å være noenlunde normalvektig, spise sunt og mosjonere som å ta vare på kroppen (helsen) sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #59 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.36): Ja synes det er merkelig at overvekt, pappakropp på KG blir omtalt som penere og flottere en dem som er trent og godt trent. Men ut fra svarene så virker det som dem som ikke er trent og godt trent henger så mye på KG, men mer normale kropper og lubben etc, så da er det ikke så rart at folk sier som dem sier Anonymkode: 6ad0d...7ec De sier. Noen av oss er både godt utdannet og godt trent. Har som nevnt drevet med to idretter selv og trener mye og hardere enn mange. Har alltid blitt mest tiltrukket av helt andre fasonger enn min egen. Det vil si mennesker med andre fasonger enn min egen. Alle har holdt seg i form og tatt vare på seg selv, men ingen har vært harde å ligge på 😊 Anonymkode: 8894e...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #60 Del Skrevet 3. april Okapi skrev (På 2.4.2025 den 8.50): Jeg er ikke så langt fra A, og har jo fått kommentarer på det. Mange kvinner er ikke helt komfortable med at mannen er slankere enn dem selv. Har en venninne som er litt i overkant direkte og påstår det er derfor jeg er singel. Jeg er gift med en A, og han har den mest sexye kroppen jeg vet om. Ikke fordi han MÅ se sånn ut, men fordi han er han. Han kommer til å eldes som alle andre og i mine øyne kommer han til å kle både ekstra kilo og mindre hår og hva som nå måtte oppstå. Ikke legg for mye i hva venninna di har som preferanse, finn deg ei som har DEG som preferanse 😊 Jeg var heller ikke storfan av svære gigamuskler da jeg var singel. Var heller ikke generelt tiltrukket av såkalte bamsekarer. Hadde ikke noen spesifikk smak. Det første som tiltrakk meg med mannen var smilet og stemmen hans, av alle ting 😅 Anonymkode: af22d...2b0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå