AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:06 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:06 Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:17 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:17 Er det ikke fint at vi alle har forskjellige preferanser? Anonymkode: e023e...68f 16 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:22 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:22 Pene menn defineres ikke av muskler. Hjelper ikke med fin kropp hvis man feks er usympatisk, arrogant, lite smart etc. Da blir man ikke bra uansett hvor fin kropp man har. Anonymkode: 0ac09...0c9 17 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:06 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Pene menn defineres ikke av muskler. Hjelper ikke med fin kropp hvis man feks er usympatisk, arrogant, lite smart etc. Da blir man ikke bra uansett hvor fin kropp man har. Anonymkode: 0ac09...0c9 Vel finnes bra kropp og bra personlighet også, hvorfor ikke gå for det? Anonymkode: dd7d2...857 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:11 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av.. AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 6ad0d...7ec Det handlet nok bla om at en del ikke ønsker et samliv som er så preget av mosjon, kun sunn kost og mye trening. Anonymkode: b6a9c...6af 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:11 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:11 Hvis man er veldig opptatt av det overfladiske så betyr fin kropp sikkert mye. Utslagsgivende til og med? Jeg ønsker en sunn mann. Men muskeldefinisjon er lite viktig altså. Hva vil du egentlig med dette innlegget? Slå fast at fin kropp er attraktivt? Du slår inn åpne dører. Hvis mange svarer motsatt er jo det bra! Anonymkode: f444d...d28 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Trent utseende er ikke ensbetydende med å ta vare på seg selv.. Selv er jeg ingen fan av veldig harde muskler, det er ubehagelig å ligge på. Hva andre måtte like, er jo helt opp til dem. Det viser jo bare at vi er forskjellige 🤷 Anonymkode: 8894e...6ed 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:17 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Enig. Jeg tar vare på utseendet mitt, og vil at mannen skal gjøre det samme. Det er langt fra det viktigste i livet, men det avspeiler en sunn og aktiv livsstil som jeg ønsker vi begge har. Har for øvrig en sånn mann, og muskler og trent kropp er bare en av mange positive ting med ham. Men det er jo positivt for sexlivet at jeg synes han er råsexy. Anonymkode: b0f7d...4bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:17 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Utseende og kropp endrer seg over tid. Kan forstå at det er fristende å legge stor vekt på det ytre når man ser etter partner, men nettopp fordi kroppen endrer seg, er det kanskje dumt å legge for mye vekt på det ytre i jakten på en partner? Er denne "tabben" kanskje en sterkt medvirkende faktor til at det er så mange samlivsbrudd? Jeg tror det er veldig viktig å se litt forbi det ytre og inn til personen bak dersom man ser etter en langvarig partner. Personligheten er som regel mer stabil enn det ytre, og dersom du finner en person med en personlighet som passer deg, tror jeg du lettere kan leve med at det ytre endrer seg over tid. Anonymkode: a45b4...b5e 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Hvordan er det å ta vare på kroppen sin ensbetydende med å ha store muskler ? Personlig syntes jeg ikke definerte muskler er sexy i det hele tatt. Det er hardt å ta/ligge på og tungt å ha oppå seg. Anonymkode: bf828...e37 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:24 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:24 Når kvinner sier de ikke liker en muskuløs type, så mener de en mann som bruker steroider. De tror det tar et halv år maks å bygge en kropp som brad pitt i fight club. Anonymkode: bb800...c3b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:24 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Jeg synes det er veldig bra at en mann tar vare på seg selv, men musklene hans i seg selv er ikke interessante for meg. Det er ikke viktig for min del. Hvordan han velger å prioritere helsa si er akkurat det samme for meg, bare han viser meg at han prioriterer den. Jeg trenger ikke en muskelbunt, men jeg har ikke noe imot om han er litt sterk. Det er en ganske vesentlig forskjell. Anonymkode: 8dd37...904 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:25 #13 Del Skrevet tirsdag kl 19:25 Store definerte muskler krever innsats i hverdagen som ikke er nødvendigvis forenelig med «vanlig familieliv». Jeg vil spise chips og drikke øl, sammen med mannen min, på sofa på en vanlig lørdag. Jeg vil ikke måtte lage kun pannekaker av cottage cheese og banan, og kaker av avokado og chia frø.. jeg vil leve normalt, spise normalt, trene minimalt og jeg ønsker meg en mann med samme holdning. Derfor for min egen del er menn med store muskler er totalt utelukket 😅 Jeg bare ser realistisk på det. Anonymkode: f5058...4d4 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet tirsdag kl 19:39 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Poenget er nok ikke at det er feil at de tar vare på kroppen sin, men at man ser for seg en stereotyp "gym-bro" med ditto holdninger til f.eks. kvinner. Å stikke på gymmen for å bygge muskler er jo AKKURAT det disse mannlige manosfæreinfluenserne ber dem om å gjøre. Så trenger ikke det bety at alle som går på gymmen jevnlig er Andrew Tate. Så vil kanskje en del ikke ha en mann som er livredd karbohydrater og trykker i seg proteinshakes som måltid, heller. Det er jo en del av disse ivrige løfterne som virkelig sentrerer alt av kosthold og aktiviteter rundt trening, og at det blir slitsomt skjønner jeg. Noe av det jeg har vært nøye på med min egen trening, er å ikke la hele dagen bli sentrert rundt det. Kan jeg løpe til jobb og dusje der, er det en måte å løse det på. Og, det gjør jeg jo på sparket - med eller uten en matbit i forkant. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:40 #15 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Tror du ville fått svar på dette dersom du så bilde av kvinnene som skriver slikt. De er ikke særlig godt trent selv. Anonymkode: 442e2...e1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:41 #16 Del Skrevet tirsdag kl 19:41 Det er jo mange menn over 40 som ligner en del på Homer Simpson. Ville jo ikke tro de valgte den stilen om ikke damene liker det? Anonymkode: f8cc9...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:44 #17 Del Skrevet tirsdag kl 19:44 Jeg tror det varierer veldig hva folk mener når de sier "godt trent", "store muskler", "lite trent" "litt mage". Store muskler for meg er bodybuildere, og folk som trener mer for utseende enn funksjon. For meg er "litt mage" fortsatt noen som kommer seg inn i medium bukse/skjorte, men som ikke har flat/ripped mage. For andre er "litt mage" den som henger over buksekanten. Godt trent for meg er attraktivt, men det trenger ikke bety verken spesielt store muskler, eller flat mage, men heller kapasiten til å f.eks løpe en halvmaraton, eller i allefall trene regelmessig, ikke bare mosjonere. For meg er verken bodybuildermuskler eller øl-vom attraktivt, fordi det ikke samsvarer med min livsstil som inneholder både mye trening og rom for snacks og fest. Anonymkode: fc492...62b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 19:50 #18 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 35 år. Singel, og jeg ser det er mange tråder, om hvordan man skal være, hvilket utseende som er fint og hva som ikke er fint. Det jeg stusser over, er at det er en overvekt av svar om at menn som har muskler og er godt trent ikke er så fint. Jeg forstår alle har forskjellige preferanser, men en mann som tar vare på kroppen sin og blir omtalt som lite pent skjønner jeg ingenting av. Mulig meg det er noe feil med og mine venner, men kunne man valgt hadde jeg helt klart valgt noen som tar vare på kroppen sin vs pappa kropp eller ølmage. Anonymkode: 6ad0d...7ec Hadde det ikke vært kjedelig og ikke minst rart om alle damer hadde samme type smak når det kommer til menn da? Jeg synes "pappa.kropp"/litt mage er veldig tiltrekkende. Og jeg er garantert ikke den eneste som har den preferansen 😊 Dessuten hjelper det ikke med et pent ytre, når man er en drittsekk ellers. Eller har en ræva personlighet. Endret tirsdag kl 19:51 av Mardina 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #19 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tror du ville fått svar på dette dersom du så bilde av kvinnene som skriver slikt. De er ikke særlig godt trent selv. Anonymkode: 442e2...e1c Tipper jeg er «bedre trent» en deg💁🏼♀️. Konkurrerer i Hyrox (senest for 2 uker siden internasjonalt) og har bakgrunn som utøver innen ulike fitnessgrener. Mannen min har aldri satt sine ben i et treningsstudio. Muskler/trent har null betydning for tiltrekning for min del. Jeg hadde valgt bamsemannen min over en «muskelfyr» 10 av 10 ganger. Absurd hvordan noen tror at overvektige og utrente tiltrekkes utrente og trente tiltrekkes trente. At trening er min hobby og livsstil er selvfølgelig ikke ensbetydende med at jeg tiltrekkes menn med muskler/trente menn. Det er ganske lett å se på medlemmene i Hyrox troppen jeg trener med i dag, de som trente fitness med meg og andre PTr jeg kjenner. Det er ikke sånn at alle de har partnere som er godt trente. Tvert i mot, mange har partnere som ikke trener i det hele tatt. Men nå tror jeg forsåvidt ikke du faktisk vet noe om dette, men mest av alt er ute etter å trolle💁🏼♀️😀 Anonymkode: 21c41...515 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:34 #20 Del Skrevet tirsdag kl 20:34 Fordi med mye muskler menes E&F. De fleste kvinne foretrekker nok C, D & G. Muskler med polstring (ikke for lav fettprosent). Anonymkode: a5c17...45d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå