AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Hei. Har en bod hvor jeg ønsker å skjule alle kassene med turutstyr osv som står plassert i en reol. Tenker videre at jeg vil gjøre andre halvdelen av rommet om til et kontor og da er det greit å få rotet bort fra synsvidde. Det jeg også ønsker er å kunne oppbevare kasser under trappen, da det er mye gulvplass som ikke blir utnyttet. Vil tippe det er 10kvm. Det jeg da lurer på er om noen vet om gode løsninger for å få til det, som IKKE er permanent. Boligen skal selges innen de neste 5 årene. Vi ønsker ikke å skru noe i takplatene, men å skru i veggen er greit. Anonymkode: 90866...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Kjenner du noen som syr? Trappen er vel skrå? Kan ha midlertidig tilpasset gardin. I boden kan du også bruke gardin, evt uttrekkbar levegg / skillevegg? Anonymkode: af087...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner du noen som syr? Trappen er vel skrå? Kan ha midlertidig tilpasset gardin. I boden kan du også bruke gardin, evt uttrekkbar levegg / skillevegg? Anonymkode: af087...ebe Ja den er skrå. Men hvordan henge den opp? 🤔 borrelåsteip? Eller finnes det noe annet Anonymkode: 90866...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå