Gå til innhold

Trenger hjelp til baksiden !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei !

jeg beklager om det ikke er okay å spørre om dette men jeg er helt helt lost.. jeg prøver å finne hjelp på hvordan "man kan rense bak" men jeg finner ingen plasser med informasjon, eller noen jeg kan snakke med...

er det noen her som har tips til hvem jeg kan snakke med ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KaninQxQ skrev (43 minutter siden):

Hei !

jeg beklager om det ikke er okay å spørre om dette men jeg er helt helt lost.. jeg prøver å finne hjelp på hvordan "man kan rense bak" men jeg finner ingen plasser med informasjon, eller noen jeg kan snakke med...

Så lenge du har hatt normal avføring og ikke er løs i magen ... så er det så og si ingenting bak der. Analen, den siste biten ned til hullet er tom. En ubæsjet bæsj ligger bak rektum som ligger lengre inni kroppen.

Når det er sagt, så kan det ligge rester der og med liberal bruk av vannbasert glidemiddel blir konsistensen naturlig nok tynnere. Det kan med andre ord forekomme bæsj på penis eller leketøy. Sånn er analsex bare. Det finnes dusjer / munnstykker man kan koble på dusjslangen og spyle opp der, men rent vil det aldri bli, og i hvert fall ikke sterilt. Ting som har vært i rompa skal derfor aldri noe annet sted før en god vask.

Alternativt er kondom utenpå det som skal opp bak en god løsning. Da kan man ta av kondomet og fortsette et annet sted.

TL:DR, analsex medfører risiko for avføring, uansett hvor godt man dusjer og vasker. Det må man akseptere om man skal prøve.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
KaninQxQ skrev (20 timer siden):

Hei !

Vanligvis ikke et stort problem, men du kan bruke en analdusj. 

Det får du kjøpt stort sett alle steder som selger erotiske arikler, f.eks her: 

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/analsex/mer-lyst-ren-analdusj/

Skrevet
KaninQxQ skrev (På 1.4.2025 den 19.58):

Hei !

Tenker du generelt, eller er det i seksuell sammenheng du er bekymret?

Generelt vil jeg vel si at normalt renhold med vann og eventuelt underlivs såpe løser det meste. Seksuelt er jo rimming et alternativ, men det krever jo to personer som liker det, en som er giver og at du liker å motta 😋😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...