AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Vet ingen helt kan svare på d men lurer på om noen har fått utbetalt uten at det står under mine krav og utbetalinger ? Jeg leverte skattenelsingen min for litt over en uke siden. Men det står ingenting verken under beløp til gode eller utbetalinger . Er det allikevel nulighet for at pengene blir utbetalt i morgen? Anonymkode: c8a2d...8bc
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ingen helt kan svare på d men lurer på om noen har fått utbetalt uten at det står under mine krav og utbetalinger ? Jeg leverte skattenelsingen min for litt over en uke siden. Men det står ingenting verken under beløp til gode eller utbetalinger . Er det allikevel nulighet for at pengene blir utbetalt i morgen? Anonymkode: c8a2d...8bc Nei. Det SKAL stå der før utbetaling skjer, det er slik systemet til skatteetaten fungerer. Står det ikke der på tirsdag, utbetales det ikke onsdag. Det kan fremdeles dukke opp i april og utover. Ikke sikkert det blir så lenge til selv om det ikke blir i morgen. Anonymkode: b2c1e...0dd
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april Det står alltid der først. Jeg har levert inn skattemeldingen tidlig hvert år, og har fått igjen alt fra april til november. Det kommer når det kommer, ingen som kan svare deg på når. Anonymkode: dcafa...97b
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april I alle år så har jeg fulgt med på krav og betalinger, for å se om pengene er på vei eller ikke. Orker ikke å stresse over pengene, før de står der likesom Ifjor ble de synlige i slutten av oktober, og ble utbetalt 4.nov. Så de kommer når de kommer. Anonymkode: b9591...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå