AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Er det vanlig at voksne hunder ødelegger? Satt å lada nettbrettet og plutselig mista den strømmen og der stod hunden og hadde klipt rett av ladekabelen? Pleier ikke å gjøre sånt men hvorfor? Anonymkode: e4804...8fd
Tabris Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Noen hunder er mer tyggeglade enn andre. Noen hunder kan gjøre slikt av kjedsomhet. Andre igjen for å få oppmerksomhet. Og noen liker bare å tygge.
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Skrevet 2. april Min ene hadde også en slik periode. Den kom brått og forsvant like brått. Søppel derimot vil alltid være like spennende. Anonymkode: 826c2...239
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Min hund "hater" mobil, pc, tv osv, fordi den ønsker oppmerksomhet og min tilstedeværelse. Kan ikke benytte mobilen på tur, da gnager den på båndet, eller finner på noe ugang. Ser jeg på tv stiller den seg foran tv, så jeg ikke ser 😅 Anonymkode: d23cc...c57 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min hund "hater" mobil, pc, tv osv, fordi den ønsker oppmerksomhet og min tilstedeværelse. Kan ikke benytte mobilen på tur, da gnager den på båndet, eller finner på noe ugang. Ser jeg på tv stiller den seg foran tv, så jeg ikke ser 😅 Anonymkode: d23cc...c57 For en ufyselig hund Anonymkode: 60c68...db7
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 18.47): Er det vanlig at voksne hunder ødelegger? Satt å lada nettbrettet og plutselig mista den strømmen og der stod hunden og hadde klipt rett av ladekabelen? Pleier ikke å gjøre sånt men hvorfor? Anonymkode: e4804...8fd Å derfor har ikke jeg hund. Ha ha, det har du godt av tenker jeg. Du må oppdra bikkja di vet du. Kustus. Anonymkode: 44482...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå