debatant Skrevet tirsdag kl 16:46 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:46 (endret) Gitt at Darwin predikerte at evolusjonsteorien ville bli bekreftet om en lette. Er det motsatte skjedd. I dag er det en håndfull omstridte eksempler på evolusjon som venter på å bli tilbakevist. Vår egen "Ida" ble forkastet av proffer etter noen dager, tiltross for at Hurum hadde brukt år på å finpusse løgnen som tilfeldigvis ble publisert på Darwins jubileumsår. Hvor lenge skal en finansiere slik svindel? Endret tirsdag kl 18:56 av debatant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:03 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:03 Nå igjen? Anonymkode: be177...67c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:08 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:08 Du kan holde deg i den andre tråden. Anonymkode: 72357...3da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl 09:23 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:23 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet torsdag kl 09:25 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:25 Løgn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:30 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:30 debatant skrev (På 1.4.2025 den 18.46): Gitt at Darwin predikerte at evolusjonsteorien ville bli bekreftet om en lette. Er det motsatte skjedd. I dag er det en håndfull omstridte eksempler på evolusjon som venter på å bli tilbakevist. Vår egen "Ida" ble forkastet av proffer etter noen dager, tiltross for at Hurum hadde brukt år på å finpusse løgnen som tilfeldigvis ble publisert på Darwins jubileumsår. Hvor lenge skal en finansiere slik svindel? Feil. Feil. Feil. Feil. Feil. Du tar helt feil. Anonymkode: c7028...143 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:34 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:34 Ja. Jeg føler Darwin var en profet 🙈 Anonymkode: c4daa...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet torsdag kl 10:30 Forfatter #8 Del Skrevet torsdag kl 10:30 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Jeg føler Darwin var en profet 🙈 Anonymkode: c4daa...1bf Haha, han bestod ikke teologi studiet han begynte på engang. Litt av en profet Endret torsdag kl 12:04 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:46 #9 Del Skrevet torsdag kl 23:46 https://en.wikipedia.org/wiki/Experimental_evolution du kan lese litt her, mye spennende. Anonymkode: 137c5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 00:04 #10 Del Skrevet i går, 00:04 (endret) Den er nok godt og grundig verifisert. Så pass så det ikke er teori, men mer en lære, altså slik er det. Jeg forstår at ts tror noe annet og det er lov å tro. En kan også for eksempel tro at jorda er flat. Personlig tenker jeg en kan tro om det en ikke vet. Så kan en angripe det en observerer med vitenskapelige metoder, så vil en etterhvert vite. Evulosjonslæren bør selvfølgelig også angripes vitenskapelig om en gjør motstridende funn. Det er noe annet enn å tro. Endret 19 timer siden av Flintis 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet i går, 06:04 Forfatter #11 Del Skrevet i går, 06:04 Flintis skrev (5 timer siden): Den er nok godt og grundig verifisert. Så pass så det ikke er teori, men mer en lære, altså slik er det. Jeg forstår at ts tror noe annet og det er lov å tro. En kan også for eksempel tro at jorda er flat. Personlig tenker jeg en kan tro om det en ikke vet. Så kan en angripe det en onserverer med vitenskapøige metoder, så vil en etterhvert vite. Evulosjonslæren bør selvfølgelig også angripes vitenskapelig om en gjør motstridende funn. Det er noe annet enn å tro. Å sammenligne ts med flat jord'ere fordi evolusjon aldri er verifisert er et merkelig syn. Det er jo nettopp den vitenskapelige metode evolusjonsteorien ikke oppfyller. Når Darwins prediksjoner ikke møtes, eller observeres. Læren eller ideen underbygges ikke av observasjoner. Jeg poengterte bare at "Ida" var enda et forsøk på å manipulere data for å få er øyeblikks oppmerksomhet. Ingen snakker lengere om "Ida", eller homo erektus for den saks skyld. Nå letes det etter nye bevis for å holde industrien gående. Betalt av skatteseddelen til enker og funksjonshemmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:12 #12 Del Skrevet i går, 06:12 man har lite å bruke tiden sin på når dette er det som opptar en... Anonymkode: fd90d...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet i går, 11:44 Forfatter #13 Del Skrevet i går, 11:44 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://en.wikipedia.org/wiki/Experimental_evolution du kan lese litt her, mye spennende. Anonymkode: 137c5...85e Mus som utviklet seg til mus, eller hunder som utviklet seg til hunder, er ikke akkurat hva Darwin snakkt om. Endret i går, 11:46 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå