Gå til innhold

Ingen menn som er tradisjonelle lengre?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du finner tradisjonelle menn i faks - foreningen for alle konservative studenter. Det er ikke så svart hvitt som disse KG damene i tråden skal ha det til. Jeg gifta meg med en tradisjonell mann, men han ser meg og familiens ve og vel så han tar både bleieskift og lager middag, vasker og rydder om nødvendig. Nå ligger jeg med hyperemisis så han tar egentlig alt nå da. Samtidig som han ordner mat og steller ved meg. Super kar. Kunne ikke vært mer takknemlig.

Anonymkode: 18688...c77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å joda det finns mange tradisjonelle menn, heldigvis! For vi er flere damer som setter pris på å bli oppvarta og ha en mann som er sjefen. 

Anonymkode: dce56...8e0

"Mann som er sjefen"? Grøss, bare grøss. Det er en av voksenlivets store fordeler, være sin egen sjef

Anonymkode: 53fb3...94f

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

eller at de vil ha et mamma/sønn forhold.

Ironien i dette er at du ønsker deg et pappa/datter-forhold.

Anonymkode: 43ef0...9ca

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"Mann som er sjefen"? Grøss, bare grøss. Det er en av voksenlivets store fordeler, være sin egen sjef

Anonymkode: 53fb3...94f

godt folk er forskjellige. 

Anonymkode: dce56...8e0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da fikser mannen en vaskehjelp og kvinnen kan småvaske når hun ønsker. Mannen tar alt av bil, måking, gressklipping, all oppussing og organisering innen dette og blir med på maskuline sporter med barna slik som fotball og hockey. Han betaler også på restaurant og tar de største regningene siden han har en bedre lønn. Kjører også en bil som er maskulin, altså ingen Nissan leaf f eks. Jeg klarer ikke tenne på en feminin mann. 

Anonymkode: 7016c...d78

Så du vil være en gold digger / ha en sugar daddy som forsørger deg? 

Anonymkode: d7713...eea

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Jeg er Tradisjonell og konservativ 😀

Men likefullt en seriøs kar.

Anonymkode: 9dc7d...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

TS, hva legger du i begrepet tradisjonell? 
Jeg har litt følelsen av at du kanskje mener at du ønsker deg en mann som tar mer initiativ, eller? 

Anonymkode: 25fd2...b34

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: d98c3...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: d98c3...9aa

Jeg er 20 år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ironien i dette er at du ønsker deg et pappa/datter-forhold.

Anonymkode: 43ef0...9ca

Ja, det er vel det

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

TS, hva legger du i begrepet tradisjonell? 
Jeg har litt følelsen av at du kanskje mener at du ønsker deg en mann som tar mer initiativ, eller? 

Anonymkode: 25fd2...b34

Jeg vil bare ha en mann som tar mer ansvar. Jeg føler bare at de guttene på min alder er mer slappe og vil at jenta skal ta all styringen og bestemme alt. Det gidder jeg ikke. Kanskje tradisjonell var feil bruk av ord? Jeg vil ha en mann som får meg til å være feminin. Fordi de på min alder får oss jenter til å bli maskuline. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dagens menn mangler testosteron pga all dritt maten de får i seg. De blir mer og mer lik kvinner dessverre. Har du lagt merke til at menn ikke lenger har særlig mandige stemmer? De er i sin feminine energi og blir deretter mer og mer kvinnelig. 

Anonymkode: e35d4...8e5

Ja, de er så utrolig feminine

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym4561 skrev (4 minutter siden):

Ja, det er vel det

I en jobbsituasjon - føler du deg da maskulin om noen spør deg om innspill? Og hva legger du i maskulin? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

I en jobbsituasjon - føler du deg da maskulin om noen spør deg om innspill? Og hva legger du i maskulin? 

Nei ikke i en jobbsituasjon, men jeg tenker mer i en datingfase. Det er jo veldig mange jenter som er vant med at gutter spør dem ut på date og at de planlegger daten. Så når en gutt spør meg om hva vi kan gjøre, så føler jeg at jeg tar hans rolle. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym4561 skrev (3 minutter siden):

Nei ikke i en jobbsituasjon, men jeg tenker mer i en datingfase. Det er jo veldig mange jenter som er vant med at gutter spør dem ut på date og at de planlegger daten. Så når en gutt spør meg om hva vi kan gjøre, så føler jeg at jeg tar hans rolle. 

Det at han spør er jo fordi han vil at dere skal gjøre/spise noe du liker. Om du ikke har noen preferanser, kan du bare svare at han kan bestemme. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men likefullt en seriøs kar.

Anonymkode: 9dc7d...fd5

Ja snill som dagen er lang ☺️

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det ingen menn som er tradisjonelle lengre?

Vi gjorde som dere ba oss om siste 50 år, og så er det også galt?

Catch 22.

Anonymkode: c2ec9...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi gjorde som dere ba oss om siste 50 år, og så er det også galt?

Catch 22.

Anonymkode: c2ec9...33c

Hjelpes. Selv om én kvinne på 20 år på KG ønsker en såkalt tradisjonell mann, så betyr det ikke at vi andre damer med fokus på likestilling ønsker det. Det er ikke galt med ulike preferanser. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann i 40 årene her som liker å synse om dette.

Jeg opplever at vi menn misforstår deler av likestillingen, slik at de på mange måter synes det er lettest å på mange måter være litt passive på det å bestemme, og om man bestemmer så gjør man noe man vil gjøre selv og ikke tenker på den man skal date. 

I starten av min dating så var jeg litt passiv, men når jeg la om og "tok" styring, det vil si legge opp til møter, bestille bord, sette opp aktiviteter, og da alltid som er tilpasset helst en felles interesse, så har det i følge de jeg har møtt, skilt meg kraftig ut fra veldig mange litt passive menn. Jeg tror ikke nødvendigvis de er passive, men de er litt redd for å bli sett på som dominerende.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det disse passive mennnene ikke forstår er jo at de tiltrekker seg da dominerende kvinner, kanskje menn egentlig liker det?

Anonymkode: e35d4...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...