Helene1982 Skrevet tirsdag kl 17:37 #21 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 For meg er det viktig at partneren min ikke har kropp som "sin personlighet". Jeg liker ikke menn som er selvopptatte, utseendefokuserte og som må trene og spise riktig hele tiden. Jeg tror at mange av dem som er veldig opptatt av eget utseende, også fokuserer mye på det i en partner - og det går på bekostning av andre egenskaper og samlivet generelt. For meg passer en mann som spiser normalt sunt, og er normalt aktiv, men som også er en god armkrok på filmkveld, nyter en øl i sola og en god restaurantopplevelse. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:01 #22 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting til, hvilken kropp har du selv, gjerne nevn det når du svarer: Slank, trent, lubben eller overvektig Anonymkode: e81b7...8f1 Jeg er nok over snittet trent, uten at det sier all verden. Jeg konkurrerer i Hyrox (senest utenlands for 2 uker siden) og har konkurrert inntil ganske nylig i funksjonell fitness. Jeg er utrolig lite opptatt av kropp/utseende når det gjelder menn. Men har nok en liten ekstra forkjærlighet til litt «bamsete» menn. Høye, bamsete, skjeggete menn. Men det er langt i fra noe «krav». Mannen min har feks aldri satt sine ben i et treningsstudio 😊 Anonymkode: 5365f...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 18:05 #23 Del Skrevet tirsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den som sitter på mann jeg sjarmeres av. Ingen kropp i seg selv er tilstrekkelig. Anonymkode: fc63c...dbf Er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:07 #24 Del Skrevet tirsdag kl 18:07 Den helt normale. Ikke muskler, ikke overvektig. Bare helt vanlig slank kropp. Ikke tynn. Anonymkode: 17074...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:08 #25 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 En som har en sterk kropp og trener, men som også har noen kilo ekstra. Jeg trener og har en sterk kropp noe man ser, men har også litt ekstra. Anonymkode: b82c4...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet tirsdag kl 18:16 #26 Del Skrevet tirsdag kl 18:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://eavisa.com/nyheter-siste-nytt-mann-som-na-er-feminist-lar-kona-skifte-dekk-og-betale-halvparten-av-alt/ Anonymkode: 1ba3c...8d6 Har ikke lest artikkelen..men her i huset har ordet feminist nesten blitt et skjellsord..vi er for likestilling heller..f.eks. at han bytter dekk mens jeg klipper hekk..eller omvendt. Vi har felles økonomi - siden vi valgte å starte en familie sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:18 #27 Del Skrevet tirsdag kl 18:18 Vera skrev (1 time siden): sterk fordi den brukes til fornuftige ting som å skifte dekk på bilen Man blir utrolig sterk av å skifte dekk! Jeg har slutta å trene. Bare skifter dekka på bilen en gang i uka. Anonymkode: c84aa...a5f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:22 #28 Del Skrevet tirsdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Store armer og sterk rygg. Anonymkode: 19e3a...55d 🐅 raauurrrrr Anonymkode: f0417...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet tirsdag kl 18:22 #29 Del Skrevet tirsdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man blir utrolig sterk av å skifte dekk! Jeg har slutta å trene. Bare skifter dekka på bilen en gang i uka. Anonymkode: c84aa...a5f Jøss, er det det eneste du bruker kroppen til altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:32 #30 Del Skrevet tirsdag kl 18:32 Vera skrev (9 minutter siden): Jøss, er det det eneste du bruker kroppen til altså? Ja. Har veldig tynne bein. Og litt vondt i ryggen. Anonymkode: c84aa...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet tirsdag kl 18:35 #31 Del Skrevet tirsdag kl 18:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Har veldig tynne bein. Og litt vondt i ryggen. Anonymkode: c84aa...a5f Da foreslår jeg at du bruker musklene i lårene, og ikke ryggen, når du løfter dekkene 1 gang i uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå