AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #1 Del Skrevet i går, 16:05 Jeg skal i et bryllup i sommer, og er på utkikk etter en penkjole det går an å amme i. Bruker str 48/50. Syns generelt det er vanskelig å finne en ammevennlig penkjole man kan gå i bryllup i, og i alle fall i min størrelse. Er det noen som har noen tips? Syns denne fra HM var fin, men den er kanskje litt for lys for å bruke i bryllup? Anonymkode: 858a7...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes kjolen over her var fin, men hadde ikke brukt den i bryllup. For lys. Skjønner det er vanskelig med din størrelse, så den kan til nøds gå med en veldig markant cardigan eller bolero over. Har du søkt kun på din størrelse på ulike nettbutikker? Denne fra Careless finnes i ulike farger, ermer, og lengder. Ikke helt sommer på enkelte av fargene, og mulig for utringet, men kan gjerne gå med amming? Kan ta en singlet under om du føler deg mer vel med det 😊 (Søk på Belle og du vil se det er mange varianter, også i mer sommerfarger.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå