Gå til innhold

Matkasse, mer slitsomt enn å lage middag på "gamlemåten"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har testet Hello Fresh og mannen er storfornøyd med det og vil helst ha hver uke. Jeg syns det er et lite mareritt. Jeg har store problemer med å forstå oppskriftene, og hater å lage maten derfra (og jeg er en person som lager mat fra bunnen generelt). 

Er det bare jeg som  er "sær", eller sliter flere med det samme?

Anonymkode: 2d8bc...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har en venninne som bestilte sånne matkasser med oppskrifter og alle ingredienser en stund, men sa det ble for tidkrevende, faktisk, for de tidsangivelsene i oppskriftene (hvor lang tid det tar å lage retten og forberede osv) aldri stemte. Man brukte gjerne dobbelt så lang tid, så middagene ble veldig tidkrevende i en travel hverdag. Men godt likt av hele familien når maten først var ferdig da. Hun klaget på at det var beregnet temmelig små porsjoner i de rettene, så ofte ble de sultne igjen med en gang etter middagen.

Anonymkode: c3d05...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ikke vært mer enig.

Resultatet er godt. Ingenting å si om det.

Men jeg kan lage mat fra bunn og liker det raskt og enkelt. Følger sjeldent oppskrifter.

Så det å komme hjem fra jobb med lavt blodsukker og åpne en slik pakke føles for meg som en hjemmelekse. Flere av oppskriftene har for mange steg og instrukser til at jeg gidder.

Anonymkode: f61ec...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...