AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:57 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:57 Til dere leser! Jeg er ei dame på 51 år som har vært frivillig singel i en årrekke (les: brent barn) Og for en gangs skyld var jeg på byen og også alene siden jeg var selskapssyk. Der satt jeg alene med ei pils og blir invitert bort til et bord med mannfolk. Jeg satt lenge og snakket med de og blir så invitert til et hotellrom som den kjekkeste av de hadde leid i forkant siden han bodde langt borte. Jeg sa jeg ikke var noen 'en-natts-dame' Men at jeg likte han og hadde 'lest' han (noe som stemte) Jeg anbefalte han ei annen og mer villig dame om det var det han var ute etter. Han sa han kun ville det samme som meg, altså ta et par pils og snakke. Vi hadde en veldig god kjemi og snakket om alt mulig til kl var langt på natt. Vi kysset, fniste og lo mye, innimellom litt dypere samtaler og det var han som tok iniativet da også. Et kyss kunne jeg godt få på ryggen, eller i nakken også. Han hadde skilt seg, etter å ha vært gift i 24 år, uten noen nye forhold. Dagen etter endte det opp med at jeg fikk han til å komme med neven, uten at jeg ville ha videre sex med han. Han inviterer meg så inn i dusjen og jeg ble faktisk med han. Han såpet meg inn og befølte meg på 'uskyldige' plasser. Et 'nei' aksepterte han full ut. Han fikk meg også til å skjønne at jeg nok har ADHD, noe hans x hadde, Han spurte meg om jeg likte sex når jeg var i et forhold og det bekreftet jeg. Mye av grunnen til hans brudd, var at hun ikke ville... Han sa noen ganger at vi sannsynligvis ikke møttes igjen, men jeg vet ikke om det kanskje var for å fiske etter hvor jeg sto. Før våre veier skiltes sier han at han var ambivalent ang meg, men hadde storkost seg og var glad han hadde invitert meg. Jeg sier jeg følte det samme som han, men da jeg nevnte at han kanskje kunne få mob nr mitt, sa han at han heller kunne legge meg til på fb og det gjorde han med det samme. Jeg hadde ikke anledning til å akseptere før etter 4-5 timer og han visste nok ikke at det var en grunn for det. I dag er det Tirsdag og jeg har ikke hørt noe fra han siden vi var på fotball-pub'n på Søndagen. Han heller ikke fra meg, Så nå kommer spørsmålet til dere lesere: Bør jeg skrive en kort og høflig mms til han, der jeg bare takker for en kjekk opplevelse, eller bør jeg vente litt lengre? Nå er ikke jeg av de damene som er mest 'på' men vil heller at mannen tar det første skrittet... Men nå vet jeg at menn også ofte kan ha de samme tankene og håpe at damen tar det første skrittet. Bør jeg stille et ? om ADHD og føle meg frem? Takker mye for svar fra dere som har orket å lese hele innlegget mitt Anonymkode: 3de2c...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:01 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til dere leser! Jeg er ei dame på 51 år som har vært frivillig singel i en årrekke (les: brent barn) Og for en gangs skyld var jeg på byen og også alene siden jeg var selskapssyk. Der satt jeg alene med ei pils og blir invitert bort til et bord med mannfolk. Jeg satt lenge og snakket med de og blir så invitert til et hotellrom som den kjekkeste av de hadde leid i forkant siden han bodde langt borte. Jeg sa jeg ikke var noen 'en-natts-dame' Men at jeg likte han og hadde 'lest' han (noe som stemte) Jeg anbefalte han ei annen og mer villig dame om det var det han var ute etter. Han sa han kun ville det samme som meg, altså ta et par pils og snakke. Vi hadde en veldig god kjemi og snakket om alt mulig til kl var langt på natt. Vi kysset, fniste og lo mye, innimellom litt dypere samtaler og det var han som tok iniativet da også. Et kyss kunne jeg godt få på ryggen, eller i nakken også. Han hadde skilt seg, etter å ha vært gift i 24 år, uten noen nye forhold. Dagen etter endte det opp med at jeg fikk han til å komme med neven, uten at jeg ville ha videre sex med han. Han inviterer meg så inn i dusjen og jeg ble faktisk med han. Han såpet meg inn og befølte meg på 'uskyldige' plasser. Et 'nei' aksepterte han full ut. Han fikk meg også til å skjønne at jeg nok har ADHD, noe hans x hadde, Han spurte meg om jeg likte sex når jeg var i et forhold og det bekreftet jeg. Mye av grunnen til hans brudd, var at hun ikke ville... Han sa noen ganger at vi sannsynligvis ikke møttes igjen, men jeg vet ikke om det kanskje var for å fiske etter hvor jeg sto. Før våre veier skiltes sier han at han var ambivalent ang meg, men hadde storkost seg og var glad han hadde invitert meg. Jeg sier jeg følte det samme som han, men da jeg nevnte at han kanskje kunne få mob nr mitt, sa han at han heller kunne legge meg til på fb og det gjorde han med det samme. Jeg hadde ikke anledning til å akseptere før etter 4-5 timer og han visste nok ikke at det var en grunn for det. I dag er det Tirsdag og jeg har ikke hørt noe fra han siden vi var på fotball-pub'n på Søndagen. Han heller ikke fra meg, Så nå kommer spørsmålet til dere lesere: Bør jeg skrive en kort og høflig mms til han, der jeg bare takker for en kjekk opplevelse, eller bør jeg vente litt lengre? Nå er ikke jeg av de damene som er mest 'på' men vil heller at mannen tar det første skrittet... Men nå vet jeg at menn også ofte kan ha de samme tankene og håpe at damen tar det første skrittet. Bør jeg stille et ? om ADHD og føle meg frem? Takker mye for svar fra dere som har orket å lese hele innlegget mitt Anonymkode: 3de2c...6e5 Dette hadde jeg latt fare og tenkt at det var en artig kveld, han sa han var ambivalent, ville ikke ha nr ditt, ville ha mulighet igjen via FB og har ikke tatt kontakt, beklager men dette virker ikke som noe matnyttig Anonymkode: c2f30...18d 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 17:15 #3 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 Om du ikke har hørt noe fra han siden søndag, så er han nok ikke så interessert i videre kontakt. En mann som virkelig vil bli bedre kjent, opprettholder kontakten og tar kontakt. Jeg snakker av erfaring. La denne mannen fare og gå videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:30 #4 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 Dette høres ut som en fyr som har vært på en tur med overnatting, og som ordna seg med deg. Tror ikke du skal ha noen forhåpninger om at han tar kontakt med deg, dessverre. Anonymkode: c56de...50a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:37 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 Han fikk jo det han ville… Anonymkode: 7e582...c4a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:37 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 Ingenting farlig med å skrive en takk for sist melding. Men han virker ikke spesielt interessert Anonymkode: 4bac5...c17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:23 #7 Del Skrevet tirsdag kl 18:23 Tar du ikke hint ??? Herregud kvinne bare la karen være i fred. Anonymkode: 39132...2c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka71 Skrevet tirsdag kl 18:24 #8 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette hadde jeg latt fare og tenkt at det var en artig kveld, han sa han var ambivalent, ville ikke ha nr ditt, ville ha mulighet igjen via FB og har ikke tatt kontakt, beklager men dette virker ikke som noe matnyttig Anonymkode: c2f30...18d Takker for svar! Lurer på å sende han en kort melding for å takke for et hyggelig møte og info om ADHD bare for å evt få det bekreftet, uten å si at jeg er intr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:26 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Tinka71 skrev (2 minutter siden): Takker for svar! Lurer på å sende han en kort melding for å takke for et hyggelig møte og info om ADHD bare for å evt få det bekreftet, uten å si at jeg er intr.... Skal du la en småfull fyr diagnostisere deg? Du har internett full av informasjon. Og en med adhd er ikke lik en annen med adhd. Dra til legen eller google it!! Anonymkode: 39132...2c3 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:27 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:27 Tinka71 skrev (3 minutter siden): Takker for svar! Lurer på å sende han en kort melding for å takke for et hyggelig møte og info om ADHD bare for å evt få det bekreftet, uten å si at jeg er intr.... Det høres ut som en dårlig ide. Anonymkode: d9ff4...b24 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalal13 Skrevet tirsdag kl 18:34 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:34 Ikke send han noen melding..han tar kontakt om han er interessert men dessverre høres det ut som om det bare var et engangstilfelle fra han sin side. Håper jeg tar feil❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:51 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:51 Tinka71 skrev (2 timer siden): Takker for svar! Lurer på å sende han en kort melding for å takke for et hyggelig møte og info om ADHD bare for å evt få det bekreftet, uten å si at jeg er intr.... Ja, det ville jeg gjort. Hvorfor er det bare menn man forventer skal gjøre det? Og dessuten er det vanlig høflighet blant venner også. Anonymkode: 18c63...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:20 #13 Del Skrevet i går, 01:20 Han ønsket ikke mobilnummeret ditt, så her er det en som ikke ønsker mer kontakt. Det med Facebook sa han bare for å glatte over at han ikke ønsket noe mobilnummer, og han sa også at han var "ambivalent", bare for å hinte til deg at han ikke var så ivrig. La ham være, og finn deg heller en annen. - Og det siste du bør gjøre er i hvert fall å mase om diagnoser, det virker helt fjernt... Anonymkode: 93f1d...357 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:09 #14 Del Skrevet i går, 05:09 Det der med adhd var helt malplassert. Anonymkode: ca750...a90 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:13 #15 Del Skrevet i går, 05:13 Tinka71 skrev (10 timer siden): Takker for svar! Lurer på å sende han en kort melding for å takke for et hyggelig møte og info om ADHD bare for å evt få det bekreftet, uten å si at jeg er intr.... Nei bare nei…ta gjerne kontakt og si takk for sist, ikke spør noe spørsmål og ikke nevn ADHD, det er jo bare turn off of Anonymkode: 4bac5...c17 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:16 #16 Del Skrevet i går, 05:16 Ikke nedverdig deg med å sende melding. Du blir gjort til latter. Anonymkode: 00081...4b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå