Gå til innhold

God turbukse i større størrelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen fra Twentyfour, men helt ærlig syns jeg kvaliteten på disse er noe dårlig. Stoffet er tynt og tror man kan se cellulittene mine på lang vei.... Så er på jakt etter noen i bedre kvalitet. Helst noen som ikke er FOR tykke i stoffet, som kan brukes både vår og sommer. 

Bruker størrelse 46/48. Ikke begeistret for tights. 

Anonymkode: 7ba67...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjällräven har opptil str 50 på noen av modellene sine. Kan det være noe?

Anonymkode: b084f...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stormberg har i din str

jeg selv skulle hatt en bukse i min str men jeg bruker str 54 så veldig vanskelig og finne min str :( 

Anonymkode: 91d60...ca3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans herre størrelse. Gå ned en størrelse enn hva du vanligvis bruker. 

Anonymkode: 976f1...4b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 17.27):

Jeg har noen fra Twentyfour, men helt ærlig syns jeg kvaliteten på disse er noe dårlig. Stoffet er tynt og tror man kan se cellulittene mine på lang vei.... Så er på jakt etter noen i bedre kvalitet. Helst noen som ikke er FOR tykke i stoffet, som kan brukes både vår og sommer. 

Bruker størrelse 46/48. Ikke begeistret for tights. 

Anonymkode: 7ba67...da8

Er det Finse Shapepants du har? For dette er de beste buksene som fins og jeg går i dem hele tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Stormberg sine er for lave i livet. Kjipt med dårlig passform hos en av få merker som har litt utvalg i større størrelser!

Jeg endte med å legge litt penger i det, og kjøpe turbukse fra Astrid Wild. Jeg er veldig fornøyd! Det er relativt kraftig stoff i den jeg kjøpte (Amelia hiking pants med regulerbar midje), så den blir litt for varm på fine sommerdager. Men den er super for vår og høst, og med en stillongs under på vinteren. Helt klart verdt pengene for min del, endelig har jeg en turbukse som sitter godt og ikke er for lang.

Anonymkode: 3402f...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere turbukser fra Stormberg. De er helt ok, men som andre har kommentert, er de lave i livet. Det gjør at jeg må gå opp minst en størrelse fra det jeg bruker i klær ellers. Buksene fra Stormberg har herrefasong med lav midje og trange over lår og hofter, også for det som skal være damemodeller.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (26 minutter siden):

Jeg har flere turbukser fra Stormberg. De er helt ok, men som andre har kommentert, er de lave i livet. Det gjør at jeg må gå opp minst en størrelse fra det jeg bruker i klær ellers. Buksene fra Stormberg har herrefasong med lav midje og trange over lår og hofter, også for det som skal være damemodeller.  

min bukse er ikke lav i livet og skulle hatt en str større siden den blir trang når jeg bøyer meg

Anonymkode: 91d60...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...