AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Forstår mannens argumenter, men jeg har så lyst på et tredje barn. Tenker mye på dette. Noen tips til hvordan man kan komme over dette. Har egentlig vart noen år dessverre… Anonymkode: aa742...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vext Skrevet fredag kl 07:27 #2 Del Skrevet fredag kl 07:27 Hei! Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Jeg er i midten av 30-årene, mannen er over 40. Vi har ikke all verdens tid. Mannen er helt helt ferdig og melder seg ut når jeg begynner å snakke om det. Sikkert fordi han tror at jeg vil prøve å overtale ham, men for min del handler det mer om at jeg vil bearbeide tankene og snakke ut om det. Logisk forstår jeg hvorfor vi ikke bør skaffe en til. Stor fare for at det vil velte lasset. Men man styrer jo ikke følelsene sine. Jeg føler meg ikke ferdig og jeg synes det ser koselig ut å ha en liten gjeng. Mitt eneste tips er vel å prøve å innse at man ikke kan få alt man vil ha. Banalt, men vi har jo lært det siden barnsben. Jeg lever med en kronisk sykdom i tillegg og akkurat som at den er en del av livet mitt, kommer lengselen etter en tredje også være en del av livet mitt. Man trenger ikke skyve bort ønsket eller sorgen over hva som aldri ble, men gå hånd i hånd med det. Når lengselen blir ekstra stor, prøver jeg å gjøre noe fint med de to barna jeg har. Og så prøver jeg å tenke på hobbyer og interesser jeg hadde før, og som jeg snart kan finne tilbake til. Det hadde fått vente enda lenger om vi fikk en tredje. Uansett, det er vonde tanker å ha, særlig hvis man ikke blir møtt med forståelse. Lykke til med å håndtere følelsene ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:19 #3 Del Skrevet fredag kl 13:19 Vi har det sånn. Jeg har kun ett barn og vil ha et til. Han har to, er over 40 og anser seg som ferdig. Jeg forsøker å ikke dvele ved det. Sånn ble det bare. Han er en flott mann og absolutt han jeg vil oppleve resten av livet sammen med. Så sånn blir det. Anonymkode: 68830...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå