Gå til innhold

Seriøst spørsmål kommer trygda en stund før påske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så deilig det må føles og være å sitte der og dele ut kvalme bemerkninger og kommentarer til ukjente på nettet. Du må føle deg ganske god og høyt hevet over andre.

Hespetre!

Anonymkode: 0fb74...ed9

Ja, jeg føler meg faktisk ganske godt hevet over de som starter "Når kommer trygda"-tråder på KG. 

Anonymkode: db3b9...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke rart man går på NAV hvis man ikke engang evner å søke opp sånt selv. Ikke særlig ressurssterk eller evnerik da.

Så man skal klage hvis folk som virker ressurssterke får trygd og man skal klage hvis folk som virker mer ressurssvake får trygd. Lavmål. (For øvrig uten å kalle ts ressurssvak, jeg blir bare oppgitt over at det aldri er noe riktig for trygdede. 

Anonymkode: e88be...e03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet du er sarkastisk, men ja, det blir veldig, veldig fint! 

Finnes ikke sakastisk. Det er fint hver gang trygden kommer.

Anonymkode: 39e86...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg føler meg faktisk ganske godt hevet over de som starter "Når kommer trygda"-tråder på KG. 

Jeg bare forstår ikke. Si at det faktisk var en med en form for utviklingsforstyrrelse som startet tråden, hvorfor er det deilig for deg å føle deg hevet over den personen? Eller kanskje en med ervervet hjerneskade. Eller en som har tapt litt ressurser og evner av å ligge lenket til sengen eller sofaen i årevis. Gir deg virkelig styrke å føle deg bedre enn dem? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kunne likevel gått inn på nav.no og sjekket selv istedet for å spørre her!

Anonymkode: b9b8b...4db

Jeg ville høre fra noen med erfaring, men ja det kunne jeg sikkert, men nå spurte jeg her. Ts. 

Anonymkode: f7ebe...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bare forstår ikke. Si at det faktisk var en med en form for utviklingsforstyrrelse som startet tråden, hvorfor er det deilig for deg å føle deg hevet over den personen? Eller kanskje en med ervervet hjerneskade. Eller en som har tapt litt ressurser og evner av å ligge lenket til sengen eller sofaen i årevis. Gir deg virkelig styrke å føle deg bedre enn dem? 

Det er ingen av delene. Det er troll som måned etter måned oppriktig synes dette fortsatt er morsomt. Og det er så patetisk og trist at jeg får helt vondt av dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller den som starter slike tråder hver eneste måned, bare gjør det for å lage kvalm. En mobber. 

Alle er hevet over mobbere.

Anonymkode: ad447...535

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen av delene. Det er troll som måned etter måned oppriktig synes dette fortsatt er morsomt. Og det er så patetisk og trist at jeg får helt vondt av dem. 

Vet du hva, jeg er ikke et troll, jeg synes ikke dette var morsomt, jeg ble spurt av en eldre ufør om jeg tror de får trygd før påske siden påsken er så sen, og jeg ville spørre etter erfaringer her. Så slapp helt av. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du hva, jeg er ikke et troll, jeg synes ikke dette var morsomt, jeg ble spurt av en eldre ufør om jeg tror de får trygd før påske siden påsken er så sen, og jeg ville spørre etter erfaringer her. Så slapp helt av. Ts

Du er i så fall det eneste unntaket. Dette spørsmålet kommer hver måned. Og hver måned får de beskjed om at de kan finne det selv, og hver måned er det noen som svarer "det skal bli herlig når trygda kommer". 

Det er patetisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er i så fall det eneste unntaket. Dette spørsmålet kommer hver måned. Og hver måned får de beskjed om at de kan finne det selv, og hver måned er det noen som svarer "det skal bli herlig når trygda kommer". 

Det er patetisk.

Ja det er trist om det bare er gjort for å slape kvalm og teite kommentarer, men jeg lover at min intensjon var ikke det, jeg ante rett og slett ikke og ville høre fra de med erfaring. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det virker veldig rart at en eldre ufør ikke har erfaring. Og hvorfor tror du og den eldre uføre at det har noe og si om påsken er sen?  hvis du og den eldre oppriktig lurer på om trygden kommer på langfredag fordi påsken er sen , så er det veldig rart. Har ingen av dere hatt inntekt før? Aldri hatt regninger til forfall? Du gjør det bare dummere. 

Anonymkode: 3ab9e...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er patetisk.

Ting gjentar seg visst sannelig.

Anonymkode: 39e86...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...