Gå til innhold

Praktiske fordeler ved boligen din man kanskje ikke tenker over?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at det er delte meninger om seperat kjøkken og seperat toalett.

Seperat toalett kan nok være en fordel visst man har kun ett bad, og ungdommer i hus som bruker en evighet i dusjen. Men visst man har to bad så er det etter min mening mest praktisk og ha toalettet på badet.

Hadde lukket kjøkken tidligere, men foretrekker åpent kjøkken, av den grunn at det er mye mer sosialt når man lager mat, kan ha kontakt med resten av familien og eventuellt gjester.

Anonymkode: 00357...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes alt med huset vårt er perfekt, men så har jeg brukt lang tid på å tegne det selv. Her er et utvalg av det jeg synes er praktisk: 

1. Matbod i tilknytning kjøkkenet. Rommet har skyvedør og plass til tørrvarer, papp- og plastoppsamling, alt av kjøkkenmaskiner og støvsugeren. Praktisk å ha det ute av syne. 

2. Stort kjøkken med stor øy, spisestue og peis med gode stoler foran. Kjøkkenet er nok mer som et «allrom» og vi elsker å tilbringe tid der. Det er i andre etasje, så vi har utsikt og utgang til en stor terrasse med salongmøbler. 

3. Skittentøyssjakt fra bad i andre etasje og ned på vaskerom. Veldig deilig å slippe å bære skittent tøy med ned.

4. Egen voksen-avdeling og barne-avdeling. Vi voksne har eget bad med dobbeldusj, tilknyttet walk-in-shower. Barna har små soverom, men eget bad og stort lekerom i tilknytning av rommene.

Anonymkode: cb8fc...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.58):

Det mest praktiske med mitt hus er at det langt fra naboer,null innsyn. 

Anonymkode: b35eb...9c7

Det er drømmen. Hadde det sånn som barn. Minst 1 km til neste bolig alle veier. Og nydelig utsikt over åker mot fjell og vann. 

Anonymkode: d60a8...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort og godt bad med plass til townstol i skinn og et lite rundt avlastningsbord . Og med både dusj og badekar. Blir som et spa og et perfekt sted om man vil de en serie meditere eller ta et fotbad og koble ut verden. Resten av huset et veldig lite så proporsjonsmessig veldig uvanlig men jeg elsker det jo eldre jeg blir. En investering i helsen. Her inntar jeg sunn frokost og kaffe og ser nyheter etter et godt langt bad hver gang mannen er på reisejobb eller jeg har vært ute og fått frost i meg . Uvanlig ja men hva så?

Anonymkode: f7836...7c7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...