AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Blir ikke til at jeg drar enda uansett. Men folk jeg kjenner mener det ikke er lurt å dra dit på grunn av at Trump er president. Nå vet jo ikke jeg hva kan kan gjøre som går utover turistene. Men har vel hørt at noen kan plutselig nektes innreise og sånn. Jeg er ingen Trump tilhenger og håper han går av ved neste presidentvalg. Har likevel lyst til å reise dit. På hvilken måte er Trump noen fare for turistene? Lyst til å reise både til New York og Portland. Men ikke begge stedene på samme turen så klart. Anonymkode: 63271...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Ikke farlig å dra til USA. Med så mange turister som nå dropper USA blir du nok tatt godt i mot. Hvis du har samvittighet til det. Anonymkode: 77d38...85f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Ville rensket facebooken min for Trump-vitser i alle fall 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.22): Ikke farlig å dra til USA. Med så mange turister som nå dropper USA blir du nok tatt godt i mot. Hvis du har samvittighet til det. Anonymkode: 77d38...85f Ekspander Skjønner 😊 Jeg støtter på ingen måte Trump da 😊 Anonymkode: 63271...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Om de sjekker dine elektroniske enheter og ikke liker det de finner, kan de lett nekte deg å komme inn. Om du har uttrykt din motstand mot den oransje mannen, kan det være nok. Innreisereglene kan endres på dagen. Det er meget uforutsigbart nå. Anonymkode: 56c18...f43 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april Bacteria skrev (På 1.4.2025 den 14.24): Ville rensket facebooken min for Trump-vitser i alle fall 😜 Ekspander Hehe 😄 Ja det kan nok være lurt 😂 Anonymkode: 63271...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.24): Om de sjekker dine elektroniske enheter og ikke liker det de finner, kan de lett nekte deg å komme inn. Om du har uttrykt din motstand mot den oransje mannen, kan det være nok. Innreisereglene kan endres på dagen. Det er meget uforutsigbart nå. Anonymkode: 56c18...f43 Ekspander Finner de ut at jeg har skrevet noe på kvinneguiden? 😄 Anonymkode: 63271...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Del Skrevet 1. april Helt problemfritt med mindre du er en av dem som nekter identifisere deg som mann eller kvinne. Det er ganske utrolig at grunnleggende biologi har blitt kontroversielt og gjør at europeiske land advarer mot at man kan nektes innreise i USA. Anonymkode: f68f6...477 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Del Skrevet 1. april Litt farligere enn tidligere, er det muligens. En minimalt økt risiko for tull med immigration og litt økt ridiko for sosial uro. Utover det er det kun prinsipielle årsaker til at jeg ikke vil reise nå. Og økonomiske, for så vidt, det har jo blitt latterlig dyrt med kronekursen. Anonymkode: 955bf...fec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #10 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.25): Finner de ut at jeg har skrevet noe på kvinneguiden? 😄 Anonymkode: 63271...740 Ekspander Nei, det er ikke Mossad vi snakker om her 😜 Anonymkode: e7d2a...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 2. april #11 Del Skrevet 2. april Dra til usa nå er synonymt med å støtte Trump 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.18): Blir ikke til at jeg drar enda uansett. Men folk jeg kjenner mener det ikke er lurt å dra dit på grunn av at Trump er president. Nå vet jo ikke jeg hva kan kan gjøre som går utover turistene. Men har vel hørt at noen kan plutselig nektes innreise og sånn. Jeg er ingen Trump tilhenger og håper han går av ved neste presidentvalg. Har likevel lyst til å reise dit. På hvilken måte er Trump noen fare for turistene? Lyst til å reise både til New York og Portland. Men ikke begge stedene på samme turen så klart. Anonymkode: 63271...740 Ekspander Legger ikke en eneste ekstra krone igjen i USA atm Anonymkode: 0cc1f...130 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #13 Del Skrevet 2. april Hadde aldri dratt dit nå nei. Anonymkode: a8a4b...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 2. april #14 Del Skrevet 2. april Har du lyst å reise til USA så gjør du det TS, ikke noe problem med det. Ikke hør på alt dette tullet, trenger ikke vær en trump supporter forde at du feriere i det landet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #15 Del Skrevet 2. april Det er neppe noe farlig for en helt vanlig nordmann, hverdagen der borte er stort sett som før. Så hadde jeg personlig hatt en del moralske kvaler med å dra dit nå, nå som de tolker alt av felles vestlige verdier i ryggen, men det er jo noe annet enn den faren TS sier hun uroer seg for. Anonymkode: 6d50e...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #16 Del Skrevet 2. april Trump er i ferd med å ødelegge den verdenen vi kjenner. Elsker selv USA, men oppfordrer alle til å ikke støtte den mannen på noe vis. Jeg blir hjemme. Anonymkode: f7d9b...0d6 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #17 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.24): Om de sjekker dine elektroniske enheter og ikke liker det de finner, kan de lett nekte deg å komme inn. Om du har uttrykt din motstand mot den oransje mannen, kan det være nok. Innreisereglene kan endres på dagen. Det er meget uforutsigbart nå. Anonymkode: 56c18...f43 Ekspander Minner litt om pandemien da det var røde, gule, grønne og oransje land 😅 Jeg ville forøvrig reist til USA uavhengig av hvem som er president, var der flere ganger i Trumps forrige periode også. Anonymkode: f79c9...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. april #18 Del Skrevet 4. april (endret) AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 14.18): Blir ikke til at jeg drar enda uansett. Men folk jeg kjenner mener det ikke er lurt å dra dit på grunn av at Trump er president. Nå vet jo ikke jeg hva kan kan gjøre som går utover turistene. Men har vel hørt at noen kan plutselig nektes innreise og sånn. Jeg er ingen Trump tilhenger og håper han går av ved neste presidentvalg. Har likevel lyst til å reise dit. På hvilken måte er Trump noen fare for turistene? Lyst til å reise både til New York og Portland. Men ikke begge stedene på samme turen så klart. Anonymkode: 63271...740 Ekspander Jeg reiser en tur til New York i mai og til Tennessee/Alabama/west virginia/Kentucky i September. Var i California i November (under valget). Var et par ganger i USA sist Trump var president, var der på besøk da Bush var president, Clinton og da Obama var president. Som besøkende har jeg merket null forskjell på hvem som har vært president. Endret 4. april av sicario 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet mandag kl 20:18 #19 Del Skrevet mandag kl 20:18 https://www.theguardian.com/us-news/2025/apr/05/i-was-a-british-tourist-trying-to-leave-america-then-i-was-detained-shackled-and-sent-to-an-immigration-detention-centre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:27 #20 Del Skrevet mandag kl 20:27 Hadde aldri reist til USA i utgangspunktet, og i hvert fall ikke nå. Men det er meg, da. Anonymkode: 4b88b...bc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå