Gå til innhold

Mistenkelig blåmerker fra barnehage på rumpa til barn

besoeker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  besoeker skrev (På 1.4.2025 den 13.58):

Først, unnskyld norsken min. Jeg har tysk som morsmål.

Gutten min (2,5 år) stortrives i barnehage, men noen skjedde i går som vekket uro i meg. I går ble han skikkelig lei seg da hentet jeg ham. Han sa at noen tok tak i ham hardt og gjorde ham vondt. Dessverre han kan ikke navner, da vet jeg ikke hvem han snakket om. Da hentet jeg ham, sa ansatte at han hadde det bra hele dagen.

I dag la jeg merke til fire blåmerker på rumpa hans. De passer nettopp størrelsen og mønstret av en voksens hånd.

Jeg har lyst til å spørre ansatte om det. Likevel nøler jeg om det siden uhell skjer og hvis jeg legge skyld på dem, kan det ødelegge forholdet. Det er den første gangen at ham ble skadet fra barnehage.

Ekspander  

Da sønnen min var liten, kom han en dag hjem med helt tydelige merker på armen etter noen som hadde tatt hardt i. Han kunne fortelle meg hvem det var ved å beskrive personen. 

Jeg var ikke ett sekund i stuss. Tok en telefon umiddelbart til avdelingsleder og fikk et møte med henne dagen etter. Det viste seg at banehagen var kjent med at en av de ansatte kunne være noe hardhendt med barna, og jeg ga selvsagt helt tydelig beskjed om at slikt ville ikke jeg som forelder finne meg i. Barnet mitt skulle oppleve trygghet i barnehagen, ikke redsel for å kunne bli utsatt for hardhendt behandling.

Den ansatte sluttet etter kort tid.

Anonymkode: 45819...d0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...