AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Kan det være en mulighet å ta ny verdivurdering av leilighet i borettslag for å evt endre på restskatt-summen? Jeg kan null, niks, nada om skatt. Anonymkode: 99157...e43
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Kan ikke tenke meg at verdien av en andelsleilighet gir så store utslag i skatteoppgjøret... Anonymkode: 1a617...10d 3
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan det være en mulighet å ta ny verdivurdering av leilighet i borettslag for å evt endre på restskatt-summen? Jeg kan null, niks, nada om skatt. Anonymkode: 99157...e43 Det kommer an på om du skal betale formueskatt eller ikke. Anonymkode: b6d09...cc2
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april Ligningstaksten av boligen er langt lavere enn en verditakst, så skjønner ikke hvordan du tenker. Anonymkode: d6ca1...767 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Vil vel bare gi utslag hvis det er slik at du har en formue på 1.7 millioner og ny verditakst sier at du bor i en rønne som har sunket mye i verdi . Anonymkode: ea91c...d97
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april Ts Takk for svar. Jeg har virkelig 0 peiling - derfor spør jeg! Da er det kjekt å få svarm Anonymkode: 99157...e43
AnonymBruker Skrevet 2. april #8 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ligningstaksten av boligen er langt lavere enn en verditakst, så skjønner ikke hvordan du tenker. Anonymkode: d6ca1...767 Ligningstaksten vil jo uansett bli lavere hvis verditaksten blir det. Men neppe mye å hente, og uten betydning hvis man ikke er over grensen for formuesskatt. Anonymkode: d842f...40d
newman01 Skrevet 2. april #9 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts Takk for svar. Jeg har virkelig 0 peiling - derfor spør jeg! Da er det kjekt å få svarm Anonymkode: 99157...e43 Skatteetaten har virkelig gode hjelpemidler på nettsidene sine, så det er bare å sette seg ned å lese. På hver eneste post er det også et lite informasjonsfelt hvor det står litt mer detaljert om postene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå